Aihe: Pearl SRX vai Sonor 3003?
1
Postmortem
14.03.2004 15:32:56
Thomannilla näyttää olevan polkuhintaan tuo pearlin setti ja se on about samanhintanen ku 3003, niin kumpi kannattais hommata?
afro
14.03.2004 18:00:27 (muokattu 14.03.2004 18:02:55)
Vertailukohtaa Sonoreihin ei ole, mutta itse ottaisin Pearlit.
Syitä:
- 100% vaahteraa (Sonorit ei)
- Hardware hyvää (luultavasti myös Sonoreissa), ripustukset hyvät.
- Varaosat ynnä muut helposti maahantuojalta, Sonorin osia vissiin vähän vaikea Suomesta saada.
- Ulkonäkö. Tämä on täysin makuasia, mutta itse tykkään. Vaikka Sonorit on kyllä ihan yhtä komeat. Viimeistelyt nättejä.
- SRX on pro, 3003:sta en kyllä osaa sanoa.

Sisältyyköhän Pearleihin muuten telineitä tuohon hintaan? Jos ei, niin se on kyllä iso miinus.

Eiköhän nuo setit ole melkein samantasoisia, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Eli aika makuasioiksi menee. Vaikea sanoa toisen puolesta, pitäisi melkein sinun itse päästä testaamaan. Mutta toinpahan mielipiteeni esille.

EDIT: Noita Pearleita käyttää aika monikin pro-tason (?) äijä. Eli ei kai ne huonot voi olla. Sounditkin varmasti kohallaan, sehän se tärkeintä on.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Ussr
15.03.2004 23:39:49 (muokattu 15.03.2004 23:43:13)

Sisältyyköhän Pearleihin muuten telineitä tuohon hintaan? Jos ei, niin se on kyllä iso miinus.

Eipä taida tulla, ainakaan Thomannin sivuilla niin sanota. Sonoreissahan on sentään koko hardware-satsi mukana.
Maa - tuo jumalan golfpallo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)