Aihe: Onko standista kiinni vai..
1
Antti1997
31.03.2004 18:05:17
...mistä johtuu kun haikan alempi pelti on aina hieman vinossa. Se säätöruuvi on kuitenkin ihan auki, mutta silti juuri se puoli on hieman koholla. Sen huomaa kun laittaa yläpellin siihen lähelle että eivät oo samassa linjassa. Ei tää mua kauheesti haittaa mutta ajattelin kysyä että johtuuko se tosta halpisstandista.
Tää on niin tätä.
Alpha
31.03.2004 18:10:59 (muokattu 31.03.2004 18:11:45)
...mistä johtuu kun haikan alempi pelti on aina hieman vinossa. Se säätöruuvi on kuitenkin ihan auki, mutta silti juuri se puoli on hieman koholla. Sen huomaa kun laittaa yläpellin siihen lähelle että eivät oo samassa linjassa. Ei tää mua kauheesti haittaa mutta ajattelin kysyä että johtuuko se tosta halpisstandista.

Saattaa olla se alapellin kupu vinossa...mutta varmaan oot jo sen kattonu?

Lis:Tai siis vääntyny silleen, et vetää koko haikan kieroon...
Paas
31.03.2004 18:13:56
Tai sitten huopa joka on siinä alla on painunut ajan myötä kasaan yhdestä reunasta.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
ltg
31.03.2004 18:29:38
Niin no, mulla on yläpelti vinossa. Johtuu lytistyneestä huovasta.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - jäsen #5
Minä syön lanttuva! Se on minun herkkuva!
KK#3
Antti1997
31.03.2004 18:45:22 (muokattu 31.03.2004 18:45:35)
Noh, se tais olla tollanen jo uutena. Ja nyt on ihan uudet pellit niin ei voi niistäkään johtua. Kai se alin huopa on sitten vino tai jotain. Noh, antaa olla. Mä pidän haikkaa kuitenkin aina lähes kiinni.
Tää on niin tätä.
Remo
31.03.2004 19:01:53
Mulla on samoja ongelmia, mutta se ratkeaa kun kiristät ne kiristys ruuvit mikkä on siinä huovan ympärillä. Siis se mikä on siinä yläpuolella josta voit nostaa haikan auki niin sitä väännät ja pidät pellin alapuolelta kiinni. Sillä suoristuu, mutta se pitää aina silloin tällöin tehdä. Eikä johdu kyllä halpis städistä.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
kkeppana
31.03.2004 19:17:06
Mulla on alapelti vinossa kun oon säätäny sen niin. Mun mielestä sen pitää olla hiukan vinossa, lähtee paljon parempi soundi polkiessa.
Drums of death
ltg
31.03.2004 19:20:42
Mulla on alapelti vinossa kun oon säätäny sen niin. Mun mielestä sen pitää olla hiukan vinossa, lähtee paljon parempi soundi polkiessa.

Totta. Mulla se on vaan liikaa, ja näkyy tuo yläpeltikin kenottavan. Täytyy varmaan huovat vaihtaa.
Lehtisaha
KK#3
-Maza-
31.03.2004 19:20:56

Juu, ja ennenkaikkea kuuluvampi.
Micho
31.03.2004 19:30:03

kattoppa että ei oo vääntyny se ständin "piikki".. (mikähän senkin oikea nimi on..?) saattaa nimittäin olla sekin mahdollista, että se alempi pelti on ihan vaaterissa, mutta yläpelti tulee siihen sitten vituralleen..
mutta kun pyörittelet niitä peltejä eri asentoihin ja vääntelet sitä säätöruuvia, niin eiköhän se siitä sitten pikkuhiljaa..
OlaVi_K
01.04.2004 13:29:38

Täysin samaa mieltä,mitä enemmän vinossa,sitä enemmän tulee saundia polkiessa ja kompin nostatuksessa.
OlaVi Kåtelo
Antti1997
01.04.2004 18:46:39
No entä onko se haitallista kun ylä- ja alapelti eivät ole aivan vastakkain, eli alapelti on pari-kolme milliä sivussa ylempään verrattuna?
Tää on niin tätä.
ltg
01.04.2004 18:49:39
No entä onko se haitallista kun ylä- ja alapelti eivät ole aivan vastakkain, eli alapelti on pari-kolme milliä sivussa ylempään verrattuna?

Jos alapelti tunkee yläpellin alta ja vielä lyöntikohdalta, voisi ajatella, että pelti halkeaisi nopeammin. Kun lyönnit osuisivat siihen pellin poskeen.
Lehtisaha
KK#3
Antti1997
01.04.2004 18:52:19
Jos alapelti tunkee yläpellin alta ja vielä lyöntikohdalta, voisi ajatella, että pelti halkeaisi nopeammin. Kun lyönnit osuisivat siihen pellin poskeen.

Näin mäkin vähän ajattelin. Täytyy kattoo mitä asialle vois tehdä. Ei varmaan mitään. Varmaan tääkin johtuu tosta standista...??
Tää on niin tätä.
ltg
01.04.2004 18:53:17
Näin mäkin vähän ajattelin. Täytyy kattoo mitä asialle vois tehdä. Ei varmaan mitään. Varmaan tääkin johtuu tosta standista...??

Mulla se johtuu niistä huovista.
Lehtisaha
KK#3
MoonDog
01.04.2004 22:05:51
Mulla ainakin tulee alapelti esiin tuolta yläpellin alta kun kääntelee ton Iron Cobra haitsuständin ruuvia tarpeeksi. Ei tarvitse loppujen lopuksi kovinkaan paljoa kääntää niin pellit kallistuvat jo sen verran, että alapelti tunkee esiin. Kaipa se on ihan normaalia.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)