Paas 27.03.2004 20:14:15 | |
---|
Onko kenelläkään? Sellasta tässä vaan ihmettelen että onko noita olemassa valmiilla reiällä. Jos on(luultavasti on) niin onko se keskellä kalvoa vai reunemmassa ja minkä kokoinen reikä? The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Niskamies 27.03.2004 21:16:11 | |
---|
Onko kenelläkään? Sellasta tässä vaan ihmettelen että onko noita olemassa valmiilla reiällä. Jos on(luultavasti on) niin onko se keskellä kalvoa vai reunemmassa ja minkä kokoinen reikä? Mulla on basarissa musta powerstroke kolmonen, valmiilla reiällä. Se sijaitsee siellä oikeessa alanurkassa, pikkasen isompi kun nyrkki. Mapexin logokalvo. Pakko sanoa että soundi parani miljoonankertaiseksi verrattuna valkoseen hazy ambassadoriin. Soita bassoa ja ole uromies! |
Blitz 27.03.2004 21:32:02 | |
---|
Mistäs noita logokalvoja saisi? Taman sellaisia tarttisin kaksin kappalein. Kyselin Levytukusta ja sanoivat että löytyy hintaan 41 euroa. Heräsi ajatus että onko nuo sitten jotain Ambassadoreja vai Powerstrokeja vai neekerinnahkoja vai mitä? O.o Jos musiikki on paskaa, se ei ole musiikkia. |
Niskamies 27.03.2004 21:36:25 (muokattu 27.03.2004 21:36:35) | |
---|
Mistäs noita logokalvoja saisi? Taman sellaisia tarttisin kaksin kappalein. Kyselin Levytukusta ja sanoivat että löytyy hintaan 41 euroa. Heräsi ajatus että onko nuo sitten jotain Ambassadoreja vai Powerstrokeja vai neekerinnahkoja vai mitä? O.o Kyllä ne logokalvot on yleensä ihan "oikeita". Tamat on varmaankin Evanseja. Ainakin Stage Customeissa tuli mukana ihan oikea Remon Ebony Powerstroke 3 kalvo. Soita bassoa ja ole uromies! |
Paas 27.03.2004 21:51:04 | |
---|
Tamat on varmaankin Evanseja Jep, tamalla on diili evansin kanssa. Itse en kyllä haluaisi mitään logoa kalvoon. Kun eivät anna minulle rumpuja ilmaiseksi niin miksi mainostaisin heitä ilmaiseksi? :) Se on kyllä muutenkin mielestäni tyylikkäämpää kun on ihan neutraali kalvo vaan eikä mitään mainoksia. Mutta kukin tyylillään. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
afro 27.03.2004 22:57:36 | |
---|
Onko kukaan nähnyt valkoisia basarin etukalvoja Pearlin logolla myynnissä missään? Mites muita valkoisia, Powerstroke 3 -paksuisia? Powerstroke 3 coated on ruma etukalvona (IMO!), kun siinä on ne raidat reunoilla. Eli puhdasta (tai lähes) valkoista vahvikerenkailla varustettua etukalvoa (reso-) etsiskelen. Kiitos tietäväisille. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Paas 28.03.2004 13:15:45 | |
---|
Onko kukaan nähnyt valkoisia basarin etukalvoja Pearlin logolla myynnissä missään? Mites muita valkoisia, Powerstroke 3 -paksuisia? Powerstroke 3 coated on ruma etukalvona (IMO!), kun siinä on ne raidat reunoilla. Eli puhdasta (tai lähes) valkoista vahvikerenkailla varustettua etukalvoa (reso-) etsiskelen. Kiitos tietäväisille. No eiköhän tuollaisen pearl-logokalvon saa pearlin maahantuojalta(SMI tai Musamaailma). The Mullet: Hairstyle of the Gods |
afro 28.03.2004 16:01:44 (muokattu 28.03.2004 16:20:48) | |
---|
No eiköhän tuollaisen pearl-logokalvon saa pearlin maahantuojalta(SMI tai Musamaailma). Eipä ainakaan kataloogeissa ole näkyvillä. Kaippa sen saa kuitenkin sieltä. Aattelin vaan jos joku ois nähny liikkeessä. Mitkä valkoiset etukalvot olette todenneet toimiviksi? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
afro 28.03.2004 17:57:15 (muokattu 30.03.2004 17:57:44) | |
---|
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Blitz 29.03.2004 20:40:02 (muokattu 29.03.2004 20:41:35) | |
---|
Ai niin Paasin alkuperäiseen kysymykseen: Tuossa on ainakin, siinä on vielä näppärä (liekö) tuo reiänpeittämisläppä. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-100930.html Mun tietääkseni aika monessa Remon kalvossa tulee tuo Ringi mukana, mutta Thomannin loistava tuoteseloste ei oikein anna oikeaa kuvaa. Ja siis, tuosta logokalvosta. Minäkään en tykkää valkoisesta Powerstrokesta etukalvona niiden raitojen takia. Ja logokalvoa hommaisin sen takia, että kun basareissa lukee Tama, niin kaikki rasvasetpitkätukkahevimiähet katsoo että onpas kova rumpali siinä (IMO tai jotain :) Mitä eroja muuten olette huomanneet valkoisessa ja läpinäkyvässä Powerstroke 3 LYÖNTIkalvossa? Sutisoitto toimii ainakin karhealla valkoisella, eiks je? :P EDIT: Muokkasin vähän tota tekstiä, juu. Keksikää joku mulle plz? |
tuukkah 30.03.2004 01:10:54 | |
---|
(ot.) Voisin muuten varmaan myydä tuon Rockstar Customien mukana tulleen 22' mustan Tama-logokalvon, mikäli joku sitä kipeästi kaipaa. Minä kun tykkään että logottomuus on tyylikkäämpää. miks mustat tyypit on keksiny kaikki hyvät jutut? |
afro 30.03.2004 17:57:26 | |
---|
Mun tietääkseni aika monessa Remon kalvossa tulee tuo Ringi mukana, mutta Thomannin loistava tuoteseloste ei oikein anna oikeaa kuvaa. Joo, möhläsin vähän. En lukenu tekstiä kunnolla. Eli ei se mikään "reiänpeittämisläppä" ole. :) Eli vahvikerinkula vissiin. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |