Aihe: Medium vai Powerful pellit??
1
Antti1997
27.03.2004 12:58:03
Olen ostamassa Meinl Classics -sarjan haikkaa ja crashia, mutta en tiedä ostaisinko mediumit vai powerfulit. Valistakaas mua mitä eroo noiden äänessä on, onko toi powerful tarkotettu niinku raskaampaan musiikkiin vai? Sen verran tiedän että koulussa on Paisteen 502 Power crash ja siinä on mielestäni aivan vittumainen ääni, soi liian pitkään ja kaikkee. Musatyyli mitä soitan vaihtelee, suurinpiirtein noita kuvauksessani olevia bändejä.
Tää on niin tätä.
Wiitala
27.03.2004 14:11:31
Älä hyvä mies osta sokkona. Vaikka täällä varmasti onkin asiantuntevaa peltikansaa, ovat suosittelut ja ylistykset siltikin vain mielipiteitä. Mars kauppaan kokeilemaan. : )
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
MoonDog
27.03.2004 18:43:50
Itse ostaisin mediumit, jos kokeilemaan ei pääse. Itsellä on Amun sarjan 14" medium crash, joka on soundiltaan ja volumeltaan juuri sopiva. Ajattelin, että noita Amunin medium crasheja voisi hommailla vielä pari lisää. Tietty jos rahatilanne sallii niin voisi Paisteen Dimensionsejakin harkita.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Antti1997
27.03.2004 19:00:56
Joo no mulle toi Classics ois aika hyvän hintanen sarja. Ehkä sitte ekalle Tavastian tai Pakkahuoneen keikalle vois ostaa vähän paremmat... =P
Tää on niin tätä.
Paas
27.03.2004 19:10:17
Minä en ainakaan pidä power crasheistä. Suosin ohuempia, mediumia ja siitä kevyempiä vaikka raskaampaa musiikkia soitankin.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Antti1997
27.03.2004 19:18:27
No nyt on sitten meediummit tilattu! Jännityksellä odotan pysyvätkö edelliset pellit koossa siihen asti kun uudet saapuvat... Joka päivä irtoo palasia ja tulee uusia halkeamia. KUnhan uudet pellit tulee, saa vanhat kunnon iskua...
Tää on niin tätä.
MoonDog
27.03.2004 19:23:29
Kannattaa varmaan hieman tarkastella sitä paljon puhuttua lyöntitekniikkaa, jos lautaset alkavat hajota atomeiksi. Etenkin, kun uudet peltisi saapuvat niin sitten viimeistään on syytä kohentaa tekniikkaa, ellei sitten kyse tällä hetkellä ole vain paskoista pelleistä ja niiden aiheuttamasta mielentilan järkkymisestä, joka useinmiten näkyy iskujen koventumisena ja kuuluu peltien avunhuutoina. :)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Antti1997
27.03.2004 19:37:02
No niin no... ootko koskaan kokeillu soittaa noilla Stagestarin pelleillä?
Tää on niin tätä.
Niskamies
27.03.2004 19:41:18
Minä en ainakaan pidä power crasheistä. Suosin ohuempia, mediumia ja siitä kevyempiä vaikka raskaampaa musiikkia soitankin.

Vitsi kun ei tehdä 16" paper thin crasheja :) No, mulle toi medium-thin on justiinsa optimaalinen paksuus, ei sen parempaa ole tullut vastaan. Medium crashit taas on mulle sitten ihan liian paksuja.
Soita bassoa ja ole uromies!
Groovi
27.03.2004 19:43:59
paisteen 2002 sarjassa on power-pelleissä semmonen raaka soundi. tai siis "raaempi" kuin normaaleissa. ja huomaa että se leikkaa kovallakin volyymillä kitaravallista läpi. ehkä hieman semmonen rude-sarjan fiilis. väittäisin että kyseessä on pieni ero enimmäkseen. varsinkin jos pellit on käsin taottu, voi olla yksilöissä jo lähes saman verran eroa kuin vertaillessa medium-power.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)