Alpha 26.03.2004 21:05:01 | |
---|
Tässäpä humalassa mietin.. Eli kun tuossa nurkassa on tuo Jammun tomi, ni kannattaako poikkasta ja tehdä kaks timbalesin tyyppistä juttua..ruuvata Taman kiinnikkeet ja pistää tuplatomiständiin? Vai tehdä semmonen kongobasso tyyppinen ratkaisu eli virittää 18" kalvon sopivilla lugeilla? Tai ehkäpä leikkaan sen kolmeen osaan ja teen kolme melko kireää timbalea.. |
Viceroy 26.03.2004 21:33:33 | |
---|
Tässäpä humalassa mietin.. Eli kun tuossa nurkassa on tuo Jammun tomi, ni kannattaako poikkasta ja tehdä kaks timbalesin tyyppistä juttua..ruuvata Taman kiinnikkeet ja pistää tuplatomiständiin? Vai tehdä semmonen kongobasso tyyppinen ratkaisu eli virittää 18" kalvon sopivilla lugeilla? Tai ehkäpä leikkaan sen kolmeen osaan ja teen kolme melko kireää timbalea.. Aika vääntäjä saa olla, että saa moisen toimimaan. Tai no, luultavasti en vaan osaa. Jos tuo tomi on kellertävä, myy se minulle! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
U-rip 26.03.2004 21:36:29 | |
---|
Tässäpä humalassa mietin.. Eli kun tuossa nurkassa on tuo Jammun tomi, ni kannattaako poikkasta ja tehdä kaks timbalesin tyyppistä juttua..ruuvata Taman kiinnikkeet ja pistää tuplatomiständiin? Vai tehdä semmonen kongobasso tyyppinen ratkaisu eli virittää 18" kalvon sopivilla lugeilla? Tai ehkäpä leikkaan sen kolmeen osaan ja teen kolme melko kireää timbalea.. Kuuleppqa, tässä humalassa lueskelin ja ajttelin: Otappa se saha ja sahhaa se ainaki kuuteen osaan, poraa reikiå ja kokeile sovittaa niihin virityspesiä ja talia. Eihän se peukalo voi sijaita muualla kuin keskellä kämmentä eli ei muuta ku tuumasta toimeen ja Jammu naantalin suuntaan :) Mitä saadaan kun risteytetään neekeri ja mustekala?
No, ei se kummonen ole mutta aivan helvetin kova keräämään puuvillaa! |
Alpha 26.03.2004 21:55:18 | |
---|
Aika vääntäjä saa olla, että saa moisen toimimaan. Tai no, luultavasti en vaan osaa. Jos tuo tomi on kellertävä, myy se minulle! Alkuperäistä väriä en muista, ku maalasin sen mustaksi about 8 vuotta sitten...piti saada sopimaan silloiseen Rockstarin settiin... |
anttitk 27.03.2004 03:39:08 | |
---|
Kotona(koneella), kännissä, kello 2100, huh! Saatanan pultsari.! Tiedän, että tää kuuluis torille, mutta ajattelin nyt laittaa tännekkin: V: Vaihdan eurokossun 16" tomiin.! ;) Kai tää ihan suullisesti voidaan sopia.... ? |