Pahoittelen ensinnäkin hieman epäselvää otsikkoa. Niin, olen tässä aikeissa vaihtaa Pearlin TW-100P tuplaspeduni(jota olen käyttänyt jo neljä kuukautta sinkkuja tupliin kyllästymisen johdosta) johonkiin kunnolliseen singlespeduun. En siis tarvitse tuplia enää. Ongelma on tässä: kaikki muiden pedaalit joita olen testannut, ovat tuntuneet "oudoilta" ja epämukavilta. Tietysti säädöt vaikuttavat suurilta osin, mutta silti arveluttaa kun tuo tuntuma muuttuu.. Onko teillä ollut vaikea sopeutua uusiin pedaaleihin pitkään käytettyänne samaa pedaalia? Kannattaako pysyä samassa merkissä. Esim. vaihtaa Pearlin Eliminaattoriin, joka on tuosta omastani se seuraava ja parempi pedaali? Vai haittaako vaikka ostaa Axikset samantien, tai jotain? Typerä thread, mutta sanokaa jotain kokemuksistanne. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
On sitä jonku verran ongelmia tullu, kun on vaihtanu vanahan uskollisen polokimen uuteen... Melekosen monta vuotta polin Taman Camcolla ja uuven setin mukana ostin IC:n -> Camco vaihtoon...:o( Ei sillä, että Iron Cobra huonompi olisi, mutta jotenki vaa en oo saanu sammaa tuntumaa tuohon...8kk nyt ollu. |