Aihe: Pedaalin tuntumasta
1
jussiohman
18.03.2004 22:24:39 (muokattu 18.03.2004 22:25:36)
Pahoittelen ensinnäkin hieman epäselvää otsikkoa. Niin, olen tässä aikeissa vaihtaa Pearlin TW-100P tuplaspeduni(jota olen käyttänyt jo neljä kuukautta sinkkuja tupliin kyllästymisen johdosta) johonkiin kunnolliseen singlespeduun. En siis tarvitse tuplia enää. Ongelma on tässä: kaikki muiden pedaalit joita olen testannut, ovat tuntuneet "oudoilta" ja epämukavilta. Tietysti säädöt vaikuttavat suurilta osin, mutta silti arveluttaa kun tuo tuntuma muuttuu.. Onko teillä ollut vaikea sopeutua uusiin pedaaleihin pitkään käytettyänne samaa pedaalia? Kannattaako pysyä samassa merkissä. Esim. vaihtaa Pearlin Eliminaattoriin, joka on tuosta omastani se seuraava ja parempi pedaali? Vai haittaako vaikka ostaa Axikset samantien, tai jotain? Typerä thread, mutta sanokaa jotain kokemuksistanne.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Alpha
18.03.2004 22:34:10
On sitä jonku verran ongelmia tullu, kun on vaihtanu vanahan uskollisen polokimen uuteen...

Melekosen monta vuotta polin Taman Camcolla ja uuven setin mukana ostin IC:n -> Camco vaihtoon...:o(

Ei sillä, että Iron Cobra huonompi olisi, mutta jotenki vaa en oo saanu sammaa tuntumaa tuohon...8kk nyt ollu.
Järvihirviö
19.03.2004 01:23:51
Ei sillä, että Iron Cobra huonompi olisi, mutta jotenki vaa en oo saanu sammaa tuntumaa tuohon...8kk nyt ollu.

Sama ongelma. En saa cobraani sitä camcon keveyttä. Harmi sinänsä
Paas
19.03.2004 06:40:04
Kai tuo on melko yksilöllistä. Pearlin eliminaattoreihin en koskaan tottunut ic:n jälkeen ja alkoi vituttamaan joten myin ne pois kun en löytänyt niistä itselleni oikeaa tuntumaa.
Sitten siirryin takaisin iron cobriin. Jonkun aikaa sitten hommasin DW:n 9000-sarjan spedut ja niiden kaveriksi olen päässyt ja pidän niistä kyllä kovasti.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Aegis
19.03.2004 09:38:36
Sama ongelma. En saa cobraani sitä camcon keveyttä. Harmi sinänsä

Ei siihen sitä keveyttä tosiaan tunnu saavan. Tuplaiskut ei onnistu ollenkaan samalla tavalla kuin Camcolla. Olenkin ajatellut Axikseen vaihtoa, kun sillä saa niin pirun hyvin tehtyä juuri ne tuplaiskut.
Too fast to be dead!
junttura
19.03.2004 12:11:44

Pearlin Eliminatorissa on säätömahdollisuuksia niin paljon että on hankala löytää just oikeat säädöt. Vaatii aikaa ja kokeilua. Itse vaihdoin yamahan pedaaleista pearliin ja en kadu yhtään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)