Aihe: Komppi Oowee-oohlaa:n
1
Manicci
07.04.2004 22:51:26
Jos olette itse kyseistä kappaletta soittanut, tai tiedätte tuon (Hurriganes - Oowee-oohla) Niin mitä komppia suosittelette siihen rummuilla?

Itse olen vetänyt vaan nopeeta 8 osa komppii ja basarilla kokoajan tahdissa. Tietenkin sit kaikki tarvittavat välisetit.

Ehdotuksia?

T:Juho
Rock'n'Roll elää
aki koskinen
11.04.2004 10:11:45
siihenhän kannattaa soittaa vaan niin yksinkertasesti kun osaa.ainakin mä soitan.makuasioita tietenkin
"Kahta En Vaihda.......-sukkia"
hollmi-5
11.04.2004 11:27:01 (muokattu 11.04.2004 11:27:24)
Kahdeksasosabeat, eli perusrokki. Kun lasket tavuittain neljään (yk-si, kak-si, kol-me, nel-jä), niin perusjuttu on bassari iskut yk, kol ja me -tavuilla. Mutta sitten se Remu koukkii välillä muitakin iskuja mukaan. Ja sitten virvelillä iskuja perus kak ja nel -tavujen lisäksi välillä myös si -tavulle.
Mika Hollström
Manicci
11.04.2004 12:09:00
Kiitos molemmille vastauksesta!

Tuota 8 osa biittii oon soittanut. Kokeilin tota yk-si kak-si jne juttua ja siihen ne muut iskut mukaan. se oli aika jees.

Tuohon kappaleeseen ei kyllä kovin montaa komppia oo mikä kuulostaisi hyvälle (ellei kappaletta ala vetää muuna kun nopeena rock versiona)

Mutta kattellaan...
Rock'n'Roll elää
Viceroy
11.04.2004 18:22:54

Kiitos molemmille vastauksesta!

Tuota 8 osa biittii oon soittanut. Kokeilin tota yk-si kak-si jne juttua ja siihen ne muut iskut mukaan. se oli aika jees.

Tuohon kappaleeseen ei kyllä kovin montaa komppia oo mikä kuulostaisi hyvälle (ellei kappaletta ala vetää muuna kun nopeena rock versiona)

Mutta kattellaan...

Tervetuloa rock-rumpujen ihmeelliseen maailmaan :)

Moni kakku päältä ruma!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)