duca 30.03.2004 23:06:43 | |
---|
Hello! Olen ostamassa tässä Pearlin Export -settiä ja nyt olis peltien valintaa edessä. Kyselisin kokeneemmilta neuvoa eli mikä voisi olla kohtuuhiljainen peltisetti (uusi tai käytetty) jonka tuohon hankkii mukaan. Hinta sais olla max 400e. Useampaan kertaa ei ois alkuun vara ostella, joten sais olla ihan kunnon kamaa. Thx. |
Paas 30.03.2004 23:24:31 | |
---|
No vaikea heittää mitään kun ei ole hajuakaan että minkä tyyliseen soitantaan ne tulisivat. Mutta esim. Zildjianin a-customit ovat laadukkaita symbaaleja ja sopivat melko hyvin melkein tyyliin kuin tyyliin. Kannattaa metsästää käytettyjä niin saat sopivaan hintaan. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
duca 30.03.2004 23:33:58 | |
---|
No vaikea heittää mitään kun ei ole hajuakaan että minkä tyyliseen soitantaan ne tulisivat. Mutta esim. Zildjianin a-customit ovat laadukkaita symbaaleja ja sopivat melko hyvin melkein tyyliin kuin tyyliin. Kannattaa metsästää käytettyjä niin saat sopivaan hintaan. Väittäisinpä melekeen, että semmoseen perusrokkikolisteluunhan se kallistuu. |
MoonDog 30.03.2004 23:34:27 | |
---|
Meinlin Amun tai Byzance sarjaa voisi saada käytettynä ihan sopivaan hintaan. Ja sanotaan nyt sitten se Staggin DH-sarja (ennen kuin Niskamies tulee sanomaan sen), jota saa ilmeisesti uutenakin tuohon budjettiin. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 31.03.2004 00:57:40 | |
---|
Väittäisinpä melekeen, että semmoseen perusrokkikolisteluunhan se kallistuu. No kyllähän ne siihen sopii vallan mainiosti. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Niskamies 31.03.2004 07:58:25 | |
---|
Meinlin Amun tai Byzance sarjaa voisi saada käytettynä ihan sopivaan hintaan. Ja sanotaan nyt sitten se Staggin DH-sarja (ennen kuin Niskamies tulee sanomaan sen), jota saa ilmeisesti uutenakin tuohon budjettiin. :) Vitsi, ehit ennen mua :) Niin tosiaakin, DH Medium 14" haikat, 16" medium-thin crash ja 20" jazz ride on uutena tingattuna 336 euroa. Ja älä anna ton nimen hämätä, tolla vetää ihan hyvin rokkia ja heviäkin. Sitten taas jos ostaa pelkkää mediumia, niin hinnaksi tulee 360 euroa. Ja muista, Millbrookista saa ihan pyytämällä 20 % alen. 4 strings is all you will ever need! |
U-rip 31.03.2004 10:27:52 | |
---|
Mitä saadaan kun risteytetään neekeri ja mustekala?
No, ei se kummonen ole mutta aivan helvetin kova keräämään puuvillaa! |
JeeVes 31.03.2004 10:30:31 | |
---|
Staggin DH-sarja (ennen kuin Niskamies tulee sanomaan sen), jota saa ilmeisesti uutenakin tuohon budjettiin. :) Hohoh....on tainut todellakin tulla selväksi toi Niskamiehen suhde noihin Staggin DH-sarjaan. "Play that funky music whitboy" |
Paas 31.03.2004 11:19:06 | |
---|
Noita meinlin amuneita en kyllä välttämättä ottaisi, ovat minun mielestäni hieman "kolisevan" tuntuiset mutta byzancet ovat kyllä kovaa kamaa. Niissä on hintakin kohdallaan. Nuo byzancet ovat tosin melko erillaiset kuin esim. nuo a-customit joita ehdotin. Byzancet ovat aika tummia ja matalia soundiltaan ja a-customit taas huomattavasti kirkkaampia. Se on sitten ihan mieltymyksistä kiinni että millaiset haluaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
-oskari-- 01.04.2004 13:53:31 | |
---|
Olin sunnitellu ostavani toa meinlin byzansea mut toi Ziljianin paketti rupes mietityttämään!! Kun toi Zildjianin peketti tulis parisataa € halvemmaks!! Jeejee!!! |
Paas 01.04.2004 14:37:21 | |
---|
Olin sunnitellu ostavani toa meinlin byzansea mut toi Ziljianin paketti rupes mietityttämään!! Kun toi Zildjianin peketti tulis parisataa ? halvemmaks!! Mikä paketti? The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Niskamies 01.04.2004 14:42:28 | |
---|
Mikä paketti? Varmaan tarkotti sitä Avedis pakettia pari vastausta ylempänä... 4 strings is all you will ever need! |
-oskari-- 01.04.2004 15:39:59 | |
---|
Jep... Just sitä!! Jeejee!!! |
DimensionZ 08.04.2004 23:59:12 | |
---|
Hohoh....on tainut todellakin tulla selväksi toi Niskamiehen suhde noihin Staggin DH-sarjaan. Niin ihan tiedoksi vaan oon koittanu noita Niskamiehen Stagejä ja hyvät on. Varsinki jos ei haluu maksaa tyyliin 300? pelkästä ridestä. Hintalaatusuhde on niin kohdallaan kun voi olla. Tottakai se on hyvä, se on Yamaha. |
Clayrooster 14.04.2004 15:22:40 | |
---|
Moni ainakin on ostanut Ziljian ZBT+:ssaa... Mutta HENK.KOHT en pidä kyseisestä setistä. "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
MoonDog 14.04.2004 18:43:12 | |
---|
Juu, ei mitään ZBT+:ia, kun aiemmissa viesteissä on mainittu aivan eri tasoisia peltejä kuin nuo. Ja ettei jää epäselväksi niin tottakai huomattavasti parempia kuin nuo ZBT+:t. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Clayrooster 14.04.2004 18:48:30 | |
---|
Juu, ei mitään ZBT+:ia, kun aiemmissa viesteissä on mainittu aivan eri tasoisia peltejä kuin nuo. Ja ettei jää epäselväksi niin tottakai huomattavasti parempia kuin nuo ZBT+:t. Turhaapa sinä valistat siinä, minä olen ihan tietoinen, mutta moni tuntemani on ostanut ZBT+:ssat ihan ensimmäisenä peltisarjana. Se on kyllä niinkuin kokeneemmalle kaverille ihan paskaa. (en esim. itse ostaisi tuommoisia kuunapäivänä :D) Mutta näin IHAN aloittelija- sarjassa moni tyytyy niihin. :) Kaikella kunnioituksella...! "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
MoonDog 14.04.2004 19:12:34 | |
---|
Valistinkin tässä lähinnä viestiketjun aloittajaa. Mielestäni ZBT+:n ym. vastaavien mainitseminen on turhaa ketjussa, jossa on jo mainittu korkealuokkaisia, laadukkaita peltejä. Kaikella kunnioituksella. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 14.04.2004 19:38:00 | |
---|
Aloittelijankaan ei kannata ostaa paskaa kun voi säästää hiukan lisää ja saada jopa symbaaleja. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Clayrooster 15.04.2004 01:28:47 (muokattu 15.04.2004 01:30:12) | |
---|
No onhan asia noinkin, mutta samapa tuo. EDIT: typoja korjailtu.. "Syö sukset, jos et, aja viikset" |