Aihe: Minkälaista pedaalin nuijaa käytät?
1 2 3
kampela
24.03.2004 11:18:55

Itte oon jo pitkää diggaillu semmoista puista rullalaudan rengas
tyyliltä rankaisijaa. Hyvin on toiminut. Taattu napakka saundi.
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
kkeppana
24.03.2004 13:16:37
Mulla on tällä hetkelle ihan toi perus Iron Cobran mukana tuleva nuija. Ihan hyvin toimii, tosin aion varmaan hankkia puiset kun tykkään myös tollasesta napakasta.

(Ainakin) Mapexilla on hyvii "kolmimateriaali"nuijia. Siis kolmesivunen nuija, jossa yhdessä sivussa on kumia, toisessa puuta ja kolmannessa perus huopaa tai mitä se nyt onkaan. Saa kätevästi nuijan kääntämällä erilaisen soundin.
Drums of death
LumPus
24.03.2004 13:38:28
IronCobra felttiä...
Viekö elämä liikaa aikaasi?
Alpha
24.03.2004 13:48:25
Iron Cobran vakio huopanuija...
lateq
24.03.2004 14:00:30
Iron Cobran vakio huopanuija...

Niitä. Tekis kyllä ehkä mieli kokeilla noita muita materiaaleja, vaikka ääni on nytkin tosi hyvä ja napakka. Voluumia saisi vaan olla vielä lisää, kun treenikämpällä ei aina oikein tarpeeks hyvin kuulu basaria muun melun alta.
Saiskohan noita musiikkiliikkeestä testattavaks ennen ku ostaa..
Laavassa on ikävä saatanaa.
kampela
24.03.2004 14:15:15

oon myös välillä laittanu semmosen rautapalan siihen falamslämin päälle, lähtee semmonen kiva nakutus.
kuulemma panteran rumpali on joskus kikkaillu sillee, tiedä häntä.
I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die
Kulkunen
24.03.2004 14:30:04
Mapexin kolmimateriaalinuija, kangasosa. Liian raskas nuija, pitäs hommata perus kangasnuija.
The downward spiral never ends.
Blitz
24.03.2004 14:34:40
oon myös välillä laittanu semmosen rautapalan siihen falamslämin päälle, lähtee semmonen kiva nakutus.
kuulemma panteran rumpali on joskus kikkaillu sillee, tiedä häntä.

Kaikennäköistähän "keikkapatenttia" ne kokeili, mutta vahvasti trigattuihin basareihin sitten päätyi.

Ja itse käytän kanssa ihan huopapuolta molemmilla pedaaleilla. Kokeilin joskus kumista, enkä kyllä oikein pitänyt niin "kovasta" tuntumasta. :P
Jos musiikki on paskaa, se ei ole musiikkia.
Hakki
24.03.2004 14:36:20
Premierin 6077 pedaalin käännettävä muovi-huopanuija. Ja muovipäällä soitan. Kalvona Powerstroke 3 ja siinä falam slam. Pelittää tosi hyvin, tanakka soundi.

Entisellä spedulla (EDP 300, argh!) soitin sekä huopa- että muovipäällä. Huopa ei vaan anna tarpeeksi potkua.
Mikko A
24.03.2004 15:13:14 (muokattu 24.03.2004 15:14:30)
(Ainakin) Mapexilla on hyvii "kolmimateriaali"nuijia. Siis kolmesivunen nuija, jossa yhdessä sivussa on kumia, toisessa puuta ja kolmannessa perus huopaa tai mitä se nyt onkaan. Saa kätevästi nuijan kääntämällä erilaisen soundin.

Nuo on kyllä aivan kamalia! Hirveen raskaat polkea eikä niihin saa oikein tatsia. Kokemusta on.

Edit: Niin itse käytän tavallista Yamahan huopanuijaa, mutta tekis mieli taas hommata Iron Cobran huopanuija kun se on niiiiin hyvä.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Paas
24.03.2004 15:37:35
Niitä. Tekis kyllä ehkä mieli kokeilla noita muita materiaaleja, vaikka ääni on nytkin tosi hyvä ja napakka. Voluumia saisi vaan olla vielä lisää, kun treenikämpällä ei aina oikein tarpeeks hyvin kuulu basaria muun melun alta.
Saiskohan noita musiikkiliikkeestä testattavaks ennen ku ostaa..

Tuskin antavat liikkeestä kokeiltavaksi kun se on sellasta kulutustavaraa. Noiden puisten ja muovisten nuijien kanssa on vaan sitten niin että kalvo kuluu huomattavsti nopeammin.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
U-rip
24.03.2004 15:47:24
Axiksen Sonic Hammerit, ainakin tuota voimaa saa aika miehekkäästi.
Kalvot on kyllä vaarassa...
Mitä saadaan kun risteytetään neekeri ja mustekala? No, ei se kummonen ole mutta aivan helvetin kova keräämään puuvillaa!
MoonDog
24.03.2004 17:18:47
Iron cobran huopanuijia olen tähän asti tukenut, mutta nyt on suunnitelmissa hankkia vastaavat puuversiot.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Youni
24.03.2004 17:34:56
Huopanuijilla soittelen. Voisihan ne vissiin enemmänkin siitä kalvosta pompata. Voisi kait kokeilla puunuijiakin.

Vaterihan valmistaa myös nuijia...onko kukaan niitä kokeillut?
lkx
24.03.2004 17:44:24

Iron Cobra muovinuija ja evansin lätkä. Kalvona powerstroke kolmonen. Jytisee hyvin ja sitä kuuluisaa "napsua" löytyy.

Päädyin muovinuijiin, kun evanssin lätkä ja huopanuija söi toisensa pilalle. Yllättäen suojalätkä ei o kulunu juuri yhtään kun on ollu muovinuijat. Which is nice...
There is no spoon...
Wiitala
24.03.2004 17:51:49 (muokattu 24.03.2004 22:44:12)
Päädyin muovinuijiin, kun evanssin lätkä ja huopanuija söi toisensa pilalle. Yllättäen suojalätkä ei o kulunu juuri yhtään kun on ollu muovinuijat. Which is nice...

Itse korjasin ongelman vaihtamalla suojalätkää. Remon vastaava kun ei "syö" nuijan huopaosaa... Niin ja itselläni on Pearlin Powershifterissä Iron Cobran huopanuija.

Edit: Ja kalvona siis valkoinen Powerstroke 3...
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Groovi
24.03.2004 20:25:28
Iron Cobra muovinuija ja evansin lätkä. Kalvona powerstroke kolmonen. Jytisee hyvin ja sitä kuuluisaa "napsua" löytyy.

hauska ilmiö. mulla on Sonorin "vasaran mallinen" käännettävä huopa/muovi nuija, ja kävi just samalla tavalla. huopa kului ja lätkä meni puhki heti parin tunnin treenin jälkeen. tosin on pirun tarkkaa että nuija on suorassa. jos on vähänkään vinossa kalvoon nähden, niin ei mene kuin hetki niin menee vaikka kalvosta läpi.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
Antti1997
24.03.2004 20:43:32
Taman kakssatasen vakionuijat huopapuolella.
Tää on niin tätä.
Ihmepoika
25.03.2004 00:34:25

Kjeheh, eihän tähän uskalla vastata muut, kuin rikkaat Iron Cobra-äijät.
Mie en oo niitä.
"Jos et muuta voi, derivoi!"
Buusteri
25.03.2004 08:16:26

DW:n pedaalissa IC muovinuijat. Basarissa Falam Slami ja Powerstroke 3 ja kyllä jytisee.

Olen ajatellu joskus ostavani noiden rinnalle myös ne huopaversiot. Tiiä sitte tuleeko koskaan toteutettua tuota..
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)