Miq 22.05.2003 16:04:52 | |
---|
Eli onko kellään antaa ohjeita esim. virvelin tai tomin tekoon? jop!! |
Jaska 22.05.2003 16:51:46 | |
---|
Kysäseppäs Kumun Pekalta sähköpostitse |
StarBreakeR 24.05.2003 23:17:53 | |
---|
Itse on tullut virveleitä tehtyä.. pääasiassa 14" Rumpuja tehdessä hankalin homman on saada niistä täysin pyöreitä. Itse olen taitellut virveleitä vanerista ja liimapuusta. (liimapuu = paloihin höylätty tarkat kulmat ja siten kasattu) Liimapuu menetelmä on aika negatiivinen. Soundi tavanomainen, mutta kovatyö. Joten vaneria suosittelen. Jos joku haluaa niin minulta voi tilata snareshellejä. Mailin kautta voi tiedustella. |
tuomas_h 02.04.2004 20:51:12 | |
---|
Itse on tullut virveleitä tehtyä.. pääasiassa 14" Rumpuja tehdessä hankalin homman on saada niistä täysin pyöreitä. Itse olen taitellut virveleitä vanerista ja liimapuusta. (liimapuu = paloihin höylätty tarkat kulmat ja siten kasattu) Liimapuu menetelmä on aika negatiivinen. Soundi tavanomainen, mutta kovatyö. Joten vaneria suosittelen. Jos joku haluaa niin minulta voi tilata snareshellejä. Mailin kautta voi tiedustella. Olen aika märkäkorva näin rumpujen valmistustekniikan suhteen mutta eikös esim matalan rummun kuten snaren saisi tehtyä esim kolmesta höylätystä koivu slaissista? Liimaus vain kerroksittain... Yhden slaissin paksuus olisi jotain 2-3 mm luokkaa? |
Remo 02.04.2004 21:09:08 (muokattu 02.04.2004 21:11:15) | |
---|
Kannattaa kysyä tolta nimimerkki holmi 5 se on tehnyt koko setin itelleen joskus. Ja daffin palstalta voit käydä kattoos muutama topicci taaksepäin. Se on nykyään nurin että sinne ei voi kirjoittaa mutta lukea voi vanhoja tekstejä. Kysäseppäs Kumun Pekalta sähköpostitse Veikkaan että Pekka ei kerro ulkopuolisille kovin tarkasti ainakaan tomin teko-ohjeita. Tai virvelin teko-ohjeita. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
lkx 03.04.2004 00:26:04 | |
---|
Veikkaan että Pekka ei kerro ulkopuolisille kovin tarkasti ainakaan tomin teko-ohjeita. Tai virvelin teko-ohjeita. Kyllä se ainakin meikäläistä neuvo aikanaan, kun rakensin omani. Näitä on tullu kirjoteltua aika monet kerrat, kannattaa selata vanhoja topicceja... There is no spoon... |