Viceroy 23.04.2004 21:36:30 | |
---|
Olen nyt käynyt kokeilemassa erilaisia peltejä, ja ajattelin maanantaina käydä tuon hakemassa. Onko kellään kokemuksia? Tuo 17-tuumainen pesi helposti 15- ja 18-tuumaiset. Ihan erilainen, paljon parempi soundi! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Paas 23.04.2004 21:52:52 | |
---|
Hieman aiheen vierestä: 17" tuumainen on aika jännä ja sopiva koko. Joihinkin tarkituksiin 16" on liian pienen tuntuinen ja 18" taas liian iso. Hyvä välikoko. 16" pienempiä crashejä en sitten enää oikein ymmärrä. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Groovi 23.04.2004 23:00:21 | |
---|
Hieman aiheen vierestä: 17" tuumainen on aika jännä ja sopiva koko. Joihinkin tarkituksiin 16" on liian pienen tuntuinen ja 18" taas liian iso. Hyvä välikoko. 16" pienempiä crashejä en sitten enää oikein ymmärrä. 14" on hyvä semmonen aksenttipelti jos muuten kattaus on isoonpäin. kun toisaalta jos peltejä on reilusti, niin mitä järkeä on olla esim 3kpl 16 tuumaisia? Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Niskamies 23.04.2004 23:15:43 | |
---|
Mulla on staggin 14" crashi, se on hauska vehje, vähän kuin splash, mutta silti aika crash. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Paas 24.04.2004 10:44:12 | |
---|
kun toisaalta jos peltejä on reilusti, niin mitä järkeä on olla esim 3kpl 16 tuumaisia? No jos niitä 16" vaikka on 3kpl niin eihän niiden tarvitse olla samanlaisia. Joku voi olla esim. joku fast crash, toinen full ja kolmas jokin muu. Mutta en minä nyt varmaan kolmea samankokoista crashiä hommaisikaan. Mieluiten kaikkea väliltä 16"-20". Nämä peltien kootkin vaihtelee paljon sen mukaan mikä on tarve ja minkälaista musiikkia soitetaan. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Alpha 24.04.2004 11:05:37 | |
---|
Pojat hei...tässä kyseltiin Zildjianin rässistä...:o) Mutta mikäs tässä...itte aattelin hommata noiden 14", 16" ja 16" Crashien lisäksi vielä 18"... |
afro 24.04.2004 13:03:03 | |
---|
Jos kahdella crashilla mennään, mielestäni koot 15" ja 17" ovat juuri sopivat, monikäyttöiset. Raskaamman kaman veivaajien ei ehkä kannata 16" pienimpiä crasheja hommata, mutta jos tykkää, kestää ja sopii musiikkiin niin mikä jottei, eihän näissä mitään totuuksia ole. Itse haaveilen tässä K Custom 17" dark crashista, on nimittäin aika namu meikäläisen makuun. :) Sen lisäksi sitten 15" A tai K tai vastaava Custom. Niin, alkuperäiseen kysymykseen: 17-tuumainen on minustakin hyvä koko. Projection-crasheja en osaa suositella enkä haukkua, kun ei juuri kokemusta ole, mutta tietääkseni ovat hieman raskaampaa tavaraa. Eli ei välttämättä kaikkien monikäyttöisin, mutta jos korvaasi miellyttää ja soittamaasi musaan sopii niin varmasti on hyvä peli. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
jussiohman 24.04.2004 13:34:46 | |
---|
Joo 17" on komia, sopiva koko symbaalille. Ota se. Itekkin olen ihastunut 17" Dimensions mediumtihiniini kovin :) Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |