Peace 17.04.2004 16:16:53 | |
---|
joo elikkäs minä täällä taas. nyt pitäis hankkii peltei lisää. ja oon katellu noita paisteen alpha crashei? eli onko hyviä peltei. Ite soittelen power/progressive metallii.. onko kannattavaa ostaa? Joona Rautiainen |
HCW 17.04.2004 18:30:34 | |
---|
Alphat on halpiksia. Ajaa asiansa harrastelija käytössä. "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
helma29 17.04.2004 18:32:22 | |
---|
Mulla on Alphan 14 tuumaiset power haitsut. Tykkään kovasti soundista, enkä kuitenkaan mielestäni lukeudu harrastelijaksi. Minulla oli aiemmin 1000-sarjan Paiste Rude haikka ja kyllä Alphassa on terävämpi ja hevimpi soundi. Varmaan tulee kestämään raskaampaakin soitantaa! Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
Mikko A 17.04.2004 19:27:51 (muokattu 17.04.2004 19:32:45) | |
---|
joo elikkäs minä täällä taas. Rauha maassa ihmisillä hyvä tahto. Taas tässä yks päivä jouduin treeniksellä soitteleen seurakunnan Alpha crasheilla kun omat pellit oli toisaalla ja on ne kyllä aina yhtä kamalia ja kolisevia... Henkilökohtaisesti nautin enemmän jopa 302:silla mättämisestä. Tuntuu ettei nuo Alpha crashit sovi yhtään mihinkään, piti sitten mättää tai hissutella. Ne ei vaan syty vaikka mitä tekis. Ja se kolhous ja kylmyys on aina mukana. Alpha crashit on saatanasta sanon minä. Ja huomaa, puhuin nimenomaan crasheista, joita alkup. kysymys koskikin. Alpha haitsut ja ridet olen aivan toimiviksi vehkeiksi havainnut, mutta noita crasheja en käyttäis maksustakaan. 14" Alpha crash tosin toimi haitsun yläpeltinä jopa erittäin hyvin, siitä kaikki kunnioitus. E: Niin ja kerran menin tilapäisessä mielenhäriössä ja mattimainen otus kukkarossa ostamaan 18" Alpha thin crashin ja se oli aivan yhtä suolesta kuin ne seurakunnan 14- ja 16-tuumasetkin. Piti myydä heti pois, onneksi takkiin ei tullu pahasti. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
helma29 17.04.2004 20:23:51 | |
---|
Eihän seurakunnan pellit voi olla itse saatanasta; nehän ovat jumallisia! Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
Mikko A 17.04.2004 20:33:25 | |
---|
Eihän seurakunnan pellit voi olla itse saatanasta; nehän ovat jumallisia! No ehkä se johtuu sitten siitä että mä en usko jumalaan. Ne on kirottu. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
helma29 17.04.2004 20:52:29 | |
---|
Ehkäpä sulla ja Alphoilla on ristiriita, jos pellit ovat jumalasta ja Sinä et usko, niin ne eivät soi kauniisti... Noh. noh. olipa huono.... Mutta: Miksi basisti yrittää saada auton ovea auki henkarilla? - se yrittää saada oven auki, että rumpali pääsee pihalle autosta! Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
AP 17.04.2004 20:55:42 | |
---|
No, minusta kannattaa kyllä reippaasti kokeilla ainakin ohuemman pään Alpha-crasheja, kuten thin ja crystal- versioita. Peruscrässi, puhumattakaan power crash-paksuudesta, on tosiaan eniten hyvyyttä vasta silloin, kun sitä volumea tosiaan tarvitaan -- hiljaa iskettäessä pellit eivät sitten lähde riittävästi liikkeeseen, että ääni olisi mukava. Rideä ja efektipeltejä Alphasta sitten löytyykin mielestäni mukavasti, ei mitään ylihienoa mutta kelpoisia peruspeltejä. |
Remo 17.04.2004 21:19:26 | |
---|
Itse ainakin tykkään 10" alpha splashistäni kait crashitkin hyviä on. Kannattaa koittaa, eikä ne mitään aloittelijan peltejä ole on Nightwishin Jukkakin aloittanut alkuvaiheessa soittamisen alphoilla. Siis aivan alku vaiheessa, kun ei ollut aivan yhtä suosittu mitä nykyään, mutta silti jo melko kuuluisa. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Niskamies 17.04.2004 22:01:51 | |
---|
Itse ainakin tykkään 10" alpha splashistäni kait crashitkin hyviä on. Kannattaa koittaa, eikä ne mitään aloittelijan peltejä ole on Nightwishin Jukkakin aloittanut alkuvaiheessa soittamisen alphoilla. Siis aivan alku vaiheessa, kun ei ollut aivan yhtä suosittu mitä nykyään, mutta silti jo melko kuuluisa. Alphat on alempaa keskiluokkaa, vaikka itse Weckl niillä soittaisi. Ne ei siitä muutu mihinkään, ja mun mielestä aivan hirvittäviä symbaaleja. Noh, mulla on tiistaina koko setti Staggia, ja sitten kyllä kelpaa hymyillä :) Ja halvempia kun Alphat. Sbassossa on neljä kieltä. |
Paas 17.04.2004 22:36:31 | |
---|
Noh, mulla on tiistaina koko setti Staggia, ja sitten kyllä kelpaa hymyillä :) Ja halvempia kun Alphat. Hoho! Niskamies jaksaa vaan yhä edelleen vääntää noista staggeista. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Alpha 18.04.2004 18:20:50 | |
---|
Ja halvempia kun Alphat. Mua halvempaa olekkaan...:o) |
Youni 18.04.2004 19:57:39 | |
---|
No juu...ne crashit on aika hämäläisiä, kun ne ei syty sitten millään. Power ride on ihan hyvä kuten haikat. Ehkä tosiaan ne ohuemmat crashit olisivat parempia. |
miän vain 19.04.2004 09:17:50 | |
---|
Pitäisköhän tähänkin laittaa se perinteinen alpha-kommentti? Joo kai. Crashit kamalia. Kolisee, ei syty vaikka millä tavalla lyö - hiljaa tai kovaa, aina sama juttu. Ihan kuin roudausteipillä ois dempattu. Ridet huutaa. Kamala kaiken alleen peittävä möykkä, josta ei saa kuitenkaan mitään selvää. Hiljempaa soittaminen ei auta - huuto vain alkaa noin viisi iskua myöhemmin. Haitsu on yhdistelmä noista kahdesta. Splashit ei ole todellakaan mitään kihahduksia, vaan ikävän pistäviä ja yhteen ääneen painotuvia, kellomaisia kammotuksia. Efektinä ihan kiva, mutta ei tod splash. China ei ole chinaa nähnyt saati kuullut. Siinä pitäisi lukea klongk eikä china. Hyvät puolet? Halpoja. Staggit on toisaalta halvempia. |
wille_eemeli 19.04.2004 09:23:44 (muokattu 19.04.2004 09:24:09) | |
---|
Oliskos taas kiinni siitä mistä tykkää? Ei varmaankaan.. edit: Hinta ratkaisee! No ohase varma! |
afro 19.04.2004 20:57:52 | |
---|
Omien kokemuksieni pohjalta aikalailla samoilla linjoilla Miän vainin kanssa. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |