methanol88 10.04.2004 10:17:58 | |
---|
Nonii, tuli tossa vaa mielee, että missä on kaikki vasenkätiset rumpalit?!..vai onko niitä ees?! Itse olen nähnyt ainaki Deep Purplella, Exoduksella ja taisin nähä slayerillaki! Ihan vaan mielenkiinnosta, kertokaa jos tiiätte?! Koko ajan jano! |
OlaVi_K 10.04.2004 12:56:04 | |
---|
Tässä lista mitä muistelisin että ovat vasureita,tosin setti ei välttämättä ole käännetty vasureille vaan soittavat vain hassunnäköisesti,eli haikka ja komppipelti on samalla puolella. Maija Vilkkumaan bändin rumpali HIMin Gas Lipstick Backyard basiesin rumpali On niitä varmasti enemmänkin mutta eipä tule nyt mieleen. Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. |
WyW 10.04.2004 14:13:54 | |
---|
Yks sairaan tiukka vasuri soittaa bändissä nimeltä Textures. www.textures.nl (heviä) Suosittelen bändiä hepuille joille Mese ei oo tarpeeks :D Pööp. |
Sgandalf 10.04.2004 14:56:15 | |
---|
Mike Bordin (menikö nimi oikein?), soitti muistaakseni pari vuotta sitten Ozzyn bändissä, en tiedä soittaako enää. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
lkx 10.04.2004 15:16:36 (muokattu 10.04.2004 15:17:06) | |
---|
Simon Phillips Carter Beauford There is no spoon... |
AK 10.04.2004 17:51:56 | |
---|
Phil Collins. Siinä on kova äijä. |
mr_b 10.04.2004 18:51:47 | |
---|
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta: vasenkätisen rumpalin kanssa on muuten helkutin rasittavaa soittaa yhteiskeikkaa. Opetelkaa kaikki vasenkätiset soittamaan rumpuja oikeakätisellä setillä, jookos. Tiedän että se kyllä hankalaa, mutta jos sen hallitsee niin eikös siitä ihan aidosti ole jopa teknisesti etuja. Siis muitakin kun että kanssarumpaleilta ei mene hermot kamojen pyörittelyssä bändien välillä 5m2 tilassa... Damn right it's better that yours! |
JM 10.04.2004 19:28:51 | |
---|
Mike Bordin (menikö nimi oikein?), soitti muistaakseni pari vuotta sitten Ozzyn bändissä, en tiedä soittaako enää. Jep, kyseinen heppuhan paukutti myös Faith No Moressa. Ja vasurihan hän taitaa olla, mikäli oikein muistan. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
lkx 11.04.2004 01:33:25 | |
---|
Jep, kyseinen heppuhan paukutti myös Faith No Moressa. Ja vasurihan hän taitaa olla, mikäli oikein muistan. Joo, ja btw on ollut KoRnin kiertueella tuuraamassa vakirumpalia. (luin Modern Drummerista joskus :) Soittelee vasuristi, ts. oikeakätisellä setillä vasemman liidillä. Raidi sijotettu soittajasta vasemmalle, haitsun ylle. Samalla tavalla soittavat myös nuo mainitsemani Phillips ja Beauford... There is no spoon... |
Epämuusikko 11.04.2004 12:18:38 | |
---|
Soittelee vasuristi, ts. oikeakätisellä setillä vasemman liidillä. Raidi sijotettu soittajasta vasemmalle, haitsun ylle. Samalla tavalla soittavat myös nuo mainitsemani Phillips ja Beauford... Mutta ovatko he vasenkätisiä alunperin? Jos et tee virheitä, et yritä tarpeeksi |
kkeppana 11.04.2004 14:36:31 | |
---|
Billy Cobhamia ei oo vielä mainittu. Miehellä on varsin erikoinen setuppi lähinnä tomien järjestyksen osalta. Kannattaa tutustua, miehen tuotannosta puhumattakaan. |
LumPus 11.04.2004 15:01:43 | |
---|
Mutta ovatko he vasenkätisiä alunperin? Phillips ainakin on oikeakätinen alunperin, MD:stä luin että kaveri oli vaan opetellu liidaamaan vasurilla..kun se oli joskus vuoden jälkeen sujunu niin taas opeteltiin oikeella.. eli se kaverihan soittaa (liidaa) kummalla kädellä tahansa. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Mikko A 11.04.2004 19:21:17 | |
---|
Joo, ja btw on ollut KoRnin kiertueella tuuraamassa vakirumpalia. (luin Modern Drummerista joskus :) Ja Yngwie Malmsteenin jollain live-levylläkin heppu paukuttaa :) "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
paavi 11.04.2004 22:06:53 | |
---|
Ja Yngwie Malmsteenin jollain live-levylläkin heppu paukuttaa :) ...ja Jerry Cantrellin soololevyillä ja... :)
|
eleeton 11.04.2004 22:45:17 | |
---|
Enpä tiiä vasureista Kaasun lisäksi, mutta jos haluatte treenata blastbeattia vasurilla ni soittakaa haikkaan 16-osia sillä vasurilla. Voi meinaan treenata vasuria koko ajan ja joka väliin. Ei vaan mene vielä noi 16-osat :D Molempipuolisuus kunniaan! |
J.Newkid 11.04.2004 23:37:52 | |
---|
Simon Philips ei ainakaan ole vasuri, kundi itte selittää Riffin haastettelussa asiasta. Enkä olis varma Bordinista tai Kaasustakaan, vasenkätisyys ja leftbeatin soittaminen on musta kaksi eri asiaa.. Slayerissä hetken soittanut John Dette on vasuri ____Dave Lombardo___
Kovin |
Youni 12.04.2004 18:53:03 | |
---|
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta: vasenkätisen rumpalin kanssa on muuten helkutin rasittavaa soittaa yhteiskeikkaa. Opetelkaa kaikki vasenkätiset soittamaan rumpuja oikeakätisellä setillä, jookos. Tiedän että se kyllä hankalaa, mutta jos sen hallitsee niin eikös siitä ihan aidosti ole jopa teknisesti etuja. Siis muitakin kun että kanssarumpaleilta ei mene hermot kamojen pyörittelyssä bändien välillä 5m2 tilassa... Jos alkaa opetella rumpujen soittoa, niin vasenkätisetkin oikeakätinen setti alle! Ei se ole hankalaa. Sitten se on hankalaa, jos kesken alkaa vaihtamaan. Itse olen vasenkätinen ja olen aina soittanut "oikeakätisten" settijärjestyksellä. En silti menisi tuomitsemaan vasenkätisiä rumpaleita, joilla on setti toisin päin tms. On se heille varmaan vielä vaikeampaa, kun joka kerta, kun jossain soittaa saa pyöritellä settiä. |
Micho 12.04.2004 20:29:19 | |
---|
hei, mites kaikki on unohtanu kaikkien vasenkätisten mikeportnoyn, mister hansonin?!? sehän on maailman legendaarisin vasenkätinen rumpali. vai oliko tää sittenkin vakavamielinen thread..? |
v bear 12.04.2004 21:43:02 | |
---|
mulla on sellanen kuva et europen rumpali olis vasuri? twist twist on jumala |
-Reaper- 12.04.2004 22:00:10 | |
---|
No tuota Northerin rumpali en nyt muista nimeä, mutta kuitenkin niin se soittaa silleen openhändedinä ja sillä on ridekin vasemmalla. Rock´N´Roll!! |