Groovi 05.04.2004 00:01:16 | |
---|
Minkälaisia china-peltejä käytätte? itsellä on 18" paisteen 2002, mutta onko kokemuksia missä ois semmonen todella räjähtävä, tosi "trash" soundi joka sammuu melkein heti? ei oo omaa parempaa tullu vielä vastaan, mutta pidän korvat auki. =) comments please. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Alpha 05.04.2004 00:05:15 | |
---|
Mullon tuo Meinlin 18" Classic China...hyvin se pelittää rokissa. Joskus tuli taottua myös Paisteen 20" 505 Chinaa...ja hyvä oli. |
Speedy 05.04.2004 00:07:08 | |
---|
Kyllähän Wuhanin chinat on aika hyvä saundisia, ja semmosia mitä kuvailit.. Ittelläni on 18" china, ja se on aika hyvä saundinen, eikä pahan hintanenkaan..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Groovi 05.04.2004 00:07:21 | |
---|
Mullon tuo Meinlin 18" Classic China...hyvin se pelittää rokissa. Joskus tuli taottua myös Paisteen 20" 505 Chinaa...ja hyvä oli. joo, ei huono ole tuo 2002 mallikaan, mutta ois kiva löytää se tosi räväkkä, joka kuulostaa että "mitä tapahtu?" eli syttyy todella nopeasti ja sammuu samantien. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Groovi 05.04.2004 00:10:03 | |
---|
Kyllähän Wuhanin chinat on aika hyvä saundisia, ja semmosia mitä kuvailit.. Ittelläni on 18" china, ja se on aika hyvä saundinen, eikä pahan hintanenkaan..=I hinta sinäänsä ei ole kriteeri, kunhan korvaa miellyttää. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
asa 05.04.2004 02:01:05 | |
---|
Itsellä setissä: Zildjian: Oriental china thrash 16" Paiste: Sound Formula 18" Wuhan 14" Hyvin pelittää, kaikki ovat tyystin erilaisia saundeiltaan. Vielä 12" Wuhan olisi suunnitelmissa. UP THE IRONS! |
Liver-Box 05.04.2004 02:22:03 | |
---|
zildjian k china, uutta mallia, nopea sävähdys Jakso. |
OlaVi_K 05.04.2004 02:34:51 | |
---|
Meinlin Byzance 16" soi todella nätisti ja tarpeeks pitkään.Siittä lähtee crash/splash/china soundi riippuen mihin kohtaan soitat,todella murea pelti. Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. |
Niskamies 05.04.2004 06:50:08 | |
---|
Staggin SH ja Traditional sarjan sarjat ovat loistavia, Traditional on erittäin samanlainen kuin Wuhan. DH:ta en ole päässyt kokeilemaan, mutta 18" SH kuulosti justiinsa sellaselta miltä chinan pitää. Oli myös 16" Paiste Signature, mutta myin sen. En tartte chinaa. 4 strings is all you will ever need! |
jussiohman 05.04.2004 09:48:01 | |
---|
18" Innovation Medium on minulla. Ihan kiva soundi, enempi semmosta kosahdusta kaipaisin. Semmosta mystistä *kshhhhh* Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
anzelmosm 05.04.2004 10:43:24 | |
---|
itellä oli aikonaan joku sabianin b8pro?!? 18" china.. se oli kyllä ihana vehe, minun mielestä just semmonen sytty nopiaan ja katos aika äkkiä mutta melukas... semmosen ku vielä löytäis jostai.. =P~~~ |
Hakki 05.04.2004 11:06:57 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä käytössä Paiste Alpha 20" china. Ei maksanut maltaita ostettaessa. Soundi oli vähän klong alussa, mutta kolmen-neljän vuoden paukutuksen jälkeen oli just sellainen kosh kun kuluu olla. Nyt on jo alkanut väsähtämään, kohta tulee pellille kuusi vuotta ikää. Uusi china on jo katsottu valmiiksi. Olin katsomassa tuossa viime kuussa Throes of Dawnia Turun Bar Shadowssa, ja ToD:n rumplailla oli aivan jumalaisen kuuloinen china. Kävin kysäisemässä rumpalilta, että mikä kilkutin sulla tuolla roikkuu, niin vastaus oli Istambulin 18" perus-china. Tahtoo samanlaisen. |
v bear 05.04.2004 11:30:32 | |
---|
mulla oli joskus muinoin sellane zildjianin oriental china trash16 ja siinä oli just sellanen soundi!! mulle se oli vähä liika raaka!! twist twist on jumala |
Wiitala 05.04.2004 13:50:43 | |
---|
Itsellä Zildijanin Oriental Classic China 20". Tyykkään, mutta se ei ainakaan ole sellainen mitä ketjun aloittaja hakee... Soi pitkään, ja sopii parhaiten juuri etnoon ja progeen - eli minulle. : ) "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
grind 05.04.2004 14:33:01 | |
---|
Headliner hlx 20" china. Kovasti räkäinen ja isoääninen :) |
kkeppana 05.04.2004 15:00:54 | |
---|
Itsellä Zildijanin Oriental Classic China 20". Tyykkään, mutta se ei ainakaan ole sellainen mitä ketjun aloittaja hakee... Soi pitkään, ja sopii parhaiten juuri etnoon ja progeen - eli minulle. : ) Pienempi koko tosta pellistä niin johan lyhenee sointi. Itellä on 16" ja siitä ei setin kanssa soittaessa kuulu mitään muuta kun sellanen raaka räsähdys, mikä loppuu lyhyeen. Erinomainen aksenttikiina. Aion kyllä hankkia tollasseen 20" vielä komppikiinaksi. Drums of death |
Buusteri 05.04.2004 16:43:05 | |
---|
Katsoikos joku tuota eilisen Ruma-klubia? Soittamassa oli tämä rokkipumppu 51 koodia. Muuten ei niinkään iskenyt mutta rumpalilla oli aivan mahtavan kuuloinen kiina. Kenelläkään tietoa mikä pelti oli kyseessä? laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
lkx 05.04.2004 17:20:42 | |
---|
Kenelläkään tietoa mikä pelti oli kyseessä? Ziliaanit tais olla. Enempää en osaa sanoa. Se tyyppi soittaa aika perus (tainoperusjaperus) juttuja, mutta ihan hyvällä tatsilla ja asenteella, btw... Niin niistä kiinoista. Sabian HH 18": - iso ääni - aika pehmeä soundi - ihan loistopeli Wuhan 12", 14": - piiskoja! varsinkin pienempi - isommassa hiukan pehmeämpi soundi - muistuttavat Portnoyn stäxejä Näiden kolmen chinan kokonaisuus on siinä mielessä hyvä, että löytyy se terävä sivallus sekä isompi, pyöreämpi soundi, ja keskimmäinen on sopivasti siltä väliltä. There is no spoon... |
MoonDog 05.04.2004 18:12:32 | |
---|
Itsellä on Wuhanin 18" china ja tuo kyllä vastaa juuri tuota aloitusviestissä kaivattua soundia. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
-Reaper- 05.04.2004 20:42:56 | |
---|
Mullakin on tollanen Wuhanin 18" China ja ihan hyvinhän tuo pelittää. Rock´N´Roll!! |