rockstar 04.05.2004 07:59:05 | |
---|
Onko kokemuksia/ tietoa kyseisestä merkistä? Kaveri ois tarjoamassa mulle settiä (mallia en nyt just muista) mutta mistään en tunnu löytävän lisäinfoa, esim. laatu, varaosien saatavuus, hintatietoa yms.?? Tietoa thänks.. :) |
fifehole 04.05.2004 09:09:41 (muokattu 04.05.2004 09:11:12) | |
---|
Jenkkiläinen laatumerkki, osta ihmeessä jos itseäsi miellyttää ja jos ne on hyvässä kunnossa. Varaosien saatavuudesta en tiedä, mutta tilaamalla rapakontakaa saa ainakin. Ei kai noihin muuta tarvitse kuin kalvoja ja niitähän löytyy. Yks tuttu tietää kaiken tarpeellisen Rogersista mut en voi laittaa mailiosoitetta ilman lupaa, mä kysyn jos se ottais yhteyttä ellei satu lukemaan tätä itse. Anyway, osta pois vaan jos tykkäät setistä! Head for an eye |
Mikael 04.05.2004 10:18:41 (muokattu 04.05.2004 10:20:15) | |
---|
Laaturumpuja ja yleensä hinta/laatu on kohdillaan, koska merkki ei ole saavuttanut samanalaista vintage-hegemoniaa kuin ludarit tai gretschit. Mikäli kunto on hyvä, niin kannattaaa ostaa. Hinta tulee jatkossa todennäköisesti vain nousemaan, mikäli pidät rummuistasi huolta. Minkälainen setti (siis rumpujen koot) ja mikä on hintapyyntö? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
hollmi-5 04.05.2004 16:31:49 | |
---|
Osta ihmeessä Rogersit pois. Hieno rumpumerkki, joka kopioitiin japsien toimesta hengiltä. Lisää infoa: http://www.rogersdrums.com/ Viimeisinä aikoina tosin Rogerseja valmistettiin USA:n ulkopuolella... Mika Hollström |
Roberto 04.05.2004 17:04:07 | |
---|
Amerikassa syystäkin erittäin arvostettu vintage-merkki. Muualla maailmalla ei jostain syystä oel ollu niin kovassa huudossa, joten hinnatkin on asialliset. Vähän niinku Premier ja Englanti. |
miän vain 05.05.2004 11:03:28 | |
---|
Jos setti on hyvä, se on todella hyvä. Tietääkseni Rogersista tehtiin joskus jotain uskomattoman New Soundia kopiokamaa samalla nimellä. Vaikka kyllä kai melkein kaikista merkeistä tehtiin. Laadun kyllä tunnistaa jo soundista. Itselläni on vanha englantilainen Rogers-virveli. Joku osti aikoinaan Rogersin osia Jenkeistä, ja laittoi rummut kasaan Englannissa. Rugot olivat kai englannista kanssa. Rungon puumateriaalista en tiedä mitään, mutta soundi on mainio. En vaihtaisi. |