Niskamies 27.04.2004 18:30:25 | |
---|
Elikäs mulla olisi tommonen halpa Thunder setti, ja kesällä tehään soittohuoneeseen remppa, ja tehään rummuille sellanen jännä alusta. Mutta tossa basarissa on sellaset "vanhat" jalat, eli se liukuu eteenpäin kun polkasee. Eli saakos noita modernimpia jalkoja tarvikeosina suhteellisen edullisesti? Piikki pitää olla. Kapitaali ei vielä riitä uusiin rumpuihin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
e r s k i 27.04.2004 18:38:19 | |
---|
halpaan settiin halvat jalat. Ostin itse jämäsettiin basarinjalat merkkiä Newsound, ja ei todellakaan ole merkkinsä veroiset. On piikit ja pituussäädöt, ja ihan jämäkät. Hinta oli jotain 30€/pari. Noita kandee harkita jos ei aluksi oo muuta mielessä. Mutta käytetythän on hyvä vaihtoehto myös.. |
Paas 27.04.2004 18:45:12 | |
---|
Pistä ilmoitus torille että otat vastaan kusenpolttamat ja mädäntyneet rummut ja sitten nappaat basarista ne jalat siihen omaan basariin. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Niskamies 27.04.2004 20:19:37 | |
---|
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Niskamies 27.04.2004 20:20:38 | |
---|
halpaan settiin halvat jalat. Ostin itse jämäsettiin basarinjalat merkkiä Newsound, ja ei todellakaan ole merkkinsä veroiset. On piikit ja pituussäädöt, ja ihan jämäkät. Hinta oli jotain 30€/pari. Noita kandee harkita jos ei aluksi oo muuta mielessä. Mutta käytetythän on hyvä vaihtoehto myös.. Mistäs sä noi ostit? Vaikuttaa just semmosilta mitä mä haen.... Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
miän vain 28.04.2004 10:20:09 | |
---|
Kyllähän noita on melkein joka kaupassa, ja vielä halvalla. noin 20-30e, sanoisin. Tuskin tarvitsee nääs olla alkuperäiset tamat. Niistä pienemmistä ja hämärämmistä kaupoista kyselet. Toinen vaihtoehto on estää liike jotenkin muuten. Pätkä kakkosnelosta naulataan sopivaan kohtaan, jne. Ei hieno, ei roudattava, mutta toimii. |
e r s k i 28.04.2004 11:31:35 | |
---|
Mistäs sä noi ostit? Vaikuttaa just semmosilta mitä mä haen.... Keravalaisesta musaliikkeestä, En nyt muista nimeä. Olikohan Intro Musiikki? Ne tilasi ne jalat taas ymmärtääkseni Levy Tukusta. Ne tuo New Soundia vissiin maahan. jostain kun saisi New Sound T-paidan.... |
-Reaper- 28.04.2004 13:50:08 (muokattu 28.04.2004 13:51:28) | |
---|
Rock´N´Roll!! |
LumPus 28.04.2004 14:03:58 | |
---|
Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Mikko A 28.04.2004 14:41:52 | |
---|
On hyödyllinen mutta ei samassa tarkoituksessa... Joopas. Mulla on kans semmoset tikkujalat eikä basari aluksi pysyny oikein paikoillaan polkiessa, mutta sitten ostin tollasen eikä enää liikkunu. Tosin ihan turha kapistus jos kannut on kivi/betonilattialla tai parketilla tms. Mattoa alle. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
xerxes 28.04.2004 15:18:24 | |
---|
Eikös niitä oo semmoisia 'kettingillä kiinni penkkiin' -systeemejäkin... Relax. |
WyW 28.04.2004 15:49:38 | |
---|
offtopic: Mulle tulee aina tästä mieleen semmoinen, että joku olisi työntänyt jalkansa bassorummun sisään. Miksi mainitsin tästä, en todellakaan tiedä. Pööp. |
Niskamies 28.04.2004 16:47:29 | |
---|
Kävinpä Millbrookissa, teleskooppijalat piikillä oli 36 euroa pari. Kun rakennellaan lastulevystä alusta, niin ei pitäis liukua mihinkään kun piikit on sitten kiinni lastulevyssä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Alpha 28.04.2004 16:48:34 | |
---|
Kävinpä Millbrookissa, teleskooppijalat piikillä oli 36 euroa pari. Kun rakennellaan lastulevystä alusta, niin ei pitäis liukua mihinkään kun piikit on sitten kiinni lastulevyssä. Mutta mahtaako lastulevy kestää...? |
Niskamies 28.04.2004 16:52:15 | |
---|
Mutta mahtaako lastulevy kestää...? Se nähään sitten :) Noh, kyllähän siihen vesivaneriakin voi ostaa. Jos ei kestä, niin uusitaan sitten. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
LumPus 28.04.2004 17:52:08 | |
---|
Joopas. Mulla on kans semmoset tikkujalat eikä basari aluksi pysyny oikein paikoillaan polkiessa, mutta sitten ostin tollasen eikä enää liikkunu. Tosin ihan turha kapistus jos kannut on kivi/betonilattialla tai parketilla tms. Mattoa alle. nimenomaan tässä tärkoituksessa kätevät. mutta jaloiksi niistä ei ole, tarkoitin... Viekö elämä liikaa aikaasi? |
eleeton 28.04.2004 18:44:14 | |
---|
vinkkivinkki: Ostin rumpujen alle tommosta kylpyhuonemattoa, mikäs sen nimi nyt olikaan. semmosta pehmeää kostean tilan mattoa, myydään metritavarana. parempi ainakin rumpujen alle kuin muut matot. |
Niskamies 28.04.2004 19:48:11 | |
---|
vinkkivinkki: Ostin rumpujen alle tommosta kylpyhuonemattoa, mikäs sen nimi nyt olikaan. semmosta pehmeää kostean tilan mattoa, myydään metritavarana. parempi ainakin rumpujen alle kuin muut matot. Juu, sitä vois kokeilla, mutta rakennetaan nyt vanerista/lastulevystä alusta niin ei ole tarvetta. Elikäs basarin jaloissa on piikit, basaripedaalissa on piikit, ja haikkaständissä on piikki. Ei pitäis liukua mihinkään. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
-Reaper- 28.04.2004 20:05:05 | |
---|
Juu, sitä vois kokeilla, mutta rakennetaan nyt vanerista/lastulevystä alusta niin ei ole tarvetta. Elikäs basarin jaloissa on piikit, basaripedaalissa on piikit, ja haikkaständissä on piikki. Ei pitäis liukua mihinkään. Mulla on haitsussa kaks piikkiä! :) Rock´N´Roll!! |
-Reaper- 28.04.2004 20:06:45 | |
---|
Kun teet sen alustan niin vedäppä kokolattia matto siihen päälle niin se on jämpti! Rock´N´Roll!! |