Aihe: Teipin poistaminen pellistä (+tahranpoisto yleensä)
1
Viceroy
26.04.2004 22:53:37

Olen uuden 17" Zildjian Projection Crashin ylpeä isä ja omistaja. Kaikki lapsessani on päällisin puolin täydellistä. Parkaisut kuulostavat pontevilta, ja jälkisointi on huumaava. Tuntuma on herkkä, mutta samalla ah niin tiukka.

Huh, Jammun jutuiksi menee. Asiaan: haluaisin poistaa pellin pintaan jääneen 2 cm x 2cm jäljen, jonka aiheutti hintalappu (joku maalarinteippi). Lisäksi silmään ottavat sormenjäljet, joita on myymäläpelliksikin paljon.

Hjälp! Haulla olisi ehkä löytynyt jotain, mutta kysyvä ei tieltä eksy, eikä täysi kalatynnyri ui itsestään ylävirtaan. Postaanko - enkö postaa - postaanko - postaan!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Incarnation
27.04.2004 07:51:16
Käsittääkseni joku ihan tavallinen ruokaöljy voi auttaa ja jossei niin sitten vaan jotain vähän ytympää ainetta.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
LumPus
27.04.2004 08:19:23
Itse käytän Zildjianin omaa kamaa, A Customoille aivan mahtavata kun se palauttaa sen kiillon todella kauniisti ja ilmeisen hellästi poistaen kaikki tahrat.. Suosittelen!
Viekö elämä liikaa aikaasi?
Viceroy
27.04.2004 11:10:49

Itse käytän Zildjianin omaa kamaa, A Customoille aivan mahtavata kun se palauttaa sen kiillon todella kauniisti ja ilmeisen hellästi poistaen kaikki tahrat.. Suosittelen!

OK! Tuota saa varmaan ihan musaliikkeistä?
miän vain
27.04.2004 11:19:37

Ja jos kiilloke ei aita teippijälkeen, se lähtee kivasti monitoimiöljyllä. Vähän aikaa vaikutusta ja pyyhkäisy.
Paas
27.04.2004 11:50:57
Tuppaa kyllä nuo hintalappujen jättämät jäljet vituttamaan jonkun verran. Minulla on myös yhdessä a-custom crashissä sellainen v-mäinen teipinjälki joka ei meinaa lähteä kirveelläkään. Eikä sitä symbaalin pintaa hirveästi uskalla raapia/hinkata.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Alpha
27.04.2004 12:15:36 (muokattu 27.04.2004 12:16:05)
Minulla on myös yhdessä a-custom crashissä sellainen v-mäinen teipinjälki joka ei meinaa lähteä kirveelläkään...hirveästi uskalla raapia/hinkata.

HOHO!

Mutta mites tuollainen vähän tehokkaampi pesuaine...esim Super10? Sopivan sekoituksen tuota ja vettä tekee, niin varmasti lähtee teipit, muttei silti vahingoita peltiä mitenkään.
sauhusanttu
27.04.2004 16:06:07
Hyvä ja helppo kikka on ottaa se Äidin , vaimon tai oma höyrysilitysrauta kaapista ja laittaa se päälle niin että höyryä alkaa tulla siis kuumaa sellaista.

Sitten pidät sitä silitysrautaa muutaman sentin korkeudella siitä teippikohdasta ja annat tulla kunnolla kuumaa höyryä niin johan kohta lähtee hintalaput ja niiden liima pois, ei muuta kun pyyhit vaan rätillä.
Alpha
27.04.2004 16:32:47
Hyvä ja helppo kikka on ottaa se Äidin , vaimon tai oma höyrysilitysrauta kaapista ja laittaa se päälle niin että höyryä alkaa tulla siis kuumaa sellaista.

Sitten pidät sitä silitysrautaa muutaman sentin korkeudella siitä teippikohdasta ja annat tulla kunnolla kuumaa höyryä niin johan kohta lähtee hintalaput ja niiden liima pois, ei muuta kun pyyhit vaan rätillä.

Elikkäs se Ostos-TV:n höyry juttu olisi siis oikeasti käytännöllinen?
Paas
27.04.2004 16:39:21
Elikkäs se Ostos-TV:n höyry juttu olisi siis oikeasti käytännöllinen?

Hoho! :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods
AP
27.04.2004 16:55:17
Jos mahdollista, niin jätä se tarranpaikka kostean rätin alle hautumaan päiväksi. Pitäisi pehmitä.
LumPus
27.04.2004 17:19:46
OK! Tuota saa varmaan ihan musaliikkeistä?

nimenomaan.
sauhusanttu
27.04.2004 20:51:53
Ostos TV kamoista en tiedä, mutta ite ostin moon TV:n huutokaupasta neljä starcasen tekemää kuljetuslaatikkoa joissa oli jos jonkin sortin tarraa ja niistä kyllä lähti tolla höyrysilitysrauta kikalla kaikki tarrat ja llimat pois ja nyt on kuin uudet.
Viceroy
27.04.2004 21:12:30

Vau, kaikkia vinkkejä! Sukkahousuja jäin kaipailemaan, mutta ainakin tuo silitysrautatemppu kuulostaa riittävän kreisiltä. Thank you all!
LumPus
28.04.2004 00:12:09
Vau, kaikkia vinkkejä! Sukkahousuja jäin kaipailemaan, mutta ainakin tuo silitysrautatemppu kuulostaa riittävän kreisiltä. Thank you all!

Tyttöystävälle sukkahousut jalkaan ja kauppaan hakemaan olutta?
...tai päähän ja pankkiin, jos vaikka on viulisti..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)