Aihe: Uutta Meinliltä..
1
Paas
12.05.2004 15:08:53
Sain juuri Meinlin viimeisimmän uutiskirjeen ja siinä tiedotettiin uudesta lisäyksestä byzance sarjaan. Nyt byzancea saa brilliant finish viimeistelyllä. Aika hyvä veto.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Alpha
12.05.2004 16:31:21
Tästäkin on varmaan ollut juttua, mut millainen noiden Byzancien soundi?

Tai mihin vertaisitte...?
Paas
12.05.2004 17:25:09
Tästäkin on varmaan ollut juttua, mut millainen noiden Byzancien soundi?

Miten tuota nyt sitten kuvailisi? No, soundi on melko tumma, matala ja "maanläheinen". Ainakin nuo tavalliset byzancet. Nyt tulee sitten hieman kirkkaamman soundisia peltejä tuon brilliant finishin myötä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
MoonDog
12.05.2004 17:40:40
Tuo Paasin kuvaus osuu aika nappiin ainakin tuohon meikäläisen 14" heavy hi-hattiin. Tumma ja matala ovat avainsanoja soundissa. Aiemmin olin vähän sitä mieltä, että nuo heavyt olisivat minulle liian paksut, mutta olen alkanut vaihtaa kantaani. Oikein avonaisena soitettuna ovat kyllä hieman turhan äänekkäät, mutta soundi on loistava. Tosin nyt niitä on alkanut oppia käyttämään kunnolla, niin ei tule liikaa avattua haitsua.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Speedy
12.05.2004 20:53:30

Nyt kun pääsin kuuntelemaan byzancejani, studiossa, ja keikalla toisen soittamana, niin olin aivan käkenä.. siis aivan uskottoman hyvän kuuloset.. ja muutkin on tykänny mitkä on niillä soittanu ja ollu kuulemassa..

Saundiltaan vastaa aika paljon Paisteen Traditionaalia taikka Zildjianin Avedis sarjaa.. Tummaa ja karkeaa..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Blitz
12.05.2004 22:01:20
Jup. Tuskin tuo soundimaailma finishin vaihdosta muuttuu. Elikkäs tuo Meinlin "Turkkipelti" on juuri sellainen tumma ja matala. Kuulemma jotain Amunin lakkaustekniikkaa käyttävät tuohon brilliant finishiin. Amunit ovat siis suht brilliantteja ainakin soinniltaan. :P
Haistakaa vittu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)