Aihe: tama rockstar vs pearl ex825
1
moderndrummer88
11.05.2004 19:51:27
no niin.. tämä aihe on käsitelty täällä varmaan sataviiskyttuhattamiljoonaa kertaa mutta antaa mennä silti: sanokaahan te jotka tiedätte, että kumpi on parempi: tama rockstar vai pearl ex825 ?! thomanilta jos tilaa niin taitaa maksaa pari sataa euroa enemmän nuo tamat, onko sen arvoista?
helma29
11.05.2004 20:27:00

Samaa huttua kaikki, made in Taiwan.

Osta halvemmat ja hanki erotuksella läjä kapuloita tai Stagg-symbaalit (vai oliko ne Paisteen 802:set tai 502:set paremmat)
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
-Reaper-
11.05.2004 21:29:27 (muokattu 11.05.2004 21:30:15)
Tilasin just ite Pearlin eeäxät ja oon kyllä tyytyväinen.

Ei niissä ainakaan kovin suurta eroo oo paitsi materiaalit...

Edit: Kuvauksesta löytyy muuten kuva niistä.
Rock´N´Roll!!
Alpha
12.05.2004 08:01:18
Samaa huttua kaikki, made in Taiwan.

Kannattaa ostaa Japanilaiset pöntöt...ja Sveitsiläiset pellit...

En välttämättä Thomannilta rumpujani tilaisi, mutta jostain kumman syystä suosittelen Tamaa enemmän...
AP
12.05.2004 12:29:55
no niin.. tämä aihe on käsitelty täällä varmaan sataviiskyttuhattamiljoonaa kertaa mutta antaa mennä silti: sanokaahan te jotka tiedätte, että kumpi on parempi: tama rockstar vai pearl ex825 ?! thomanilta jos tilaa niin taitaa maksaa pari sataa euroa enemmän nuo tamat, onko sen arvoista?

Ja minä olen sanonut sataviiskyttuhattamiljoonaa kertaa, että samalla hintaa saa parempaakin, kun ostaa käytettyä. Esim tuolla torin puolella on huimaavaan 400 euron hintaan Sonorin Performer-setti. Kymmenvuotiashan se on ja oli aikanaan Sonorilta halvemman (tai Sonorin puheenaollen vähemmän kalliin) pään satsi, mutta uskallan väittää että kepittää uudet Rockstarit mennen tullen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)