Aihe: kelpo setti keikkailuun
1
numppa
09.05.2004 19:44:14
Nyt tarvittais taas vähän asiantuntijoiden apuja!

Olen soitellut jo pidemmän aikaa vanhalla ei niin tunnetulla setillä johon on kyllä lisätty jopa laatukamaa, kuten kalvot, pellit ja ständit, mutta itse setti alkaa jo tympiä!

Elikkä tarvitsen sellaisen setin jolla voi jo lähteä keikkailemaan. Hinta kuitenkin max 800€. Ko hinta siis pelkälle setille ständit sekä pellit yms. on jo hallussa.

Mitä suosittelette tai millaisella itse lähtisitte keikalle?
hyvin sä vedät!!!
Alpha
09.05.2004 19:57:23
Millasta settiä haet? Montako basaria ja tomia?

Vähän aikaa sitten kävin taas ostoksilla ja samalla kokeilin Swingstar settiä siinä...hyvin ne ainaski siinä tilanteessa/tilassa soundas, että noilla voi jo ihan hyvin keikkaa heittää...

Tai sitten Tama-miehenä voisin ehdotella Rockstareja kanssa...

Mutta...kerro enemmän...
Ben
09.05.2004 20:16:42
800 eurolla saa jo hyvälaatuisen perussetin kahdella tomilla jos pellit ja ständit jo löytyy.
Basari, pikkutomi, lattiatomi ja snare esim. käytettynä. Käytettynä varmasti löytää laatua tuolla hinnalla.
Jos välttämättä tarvitset enemmän tomeja niin sitten joudut kyllä jo tinkimään laadusta jos haluat budjetin säilyvän samana.
Mikko A
09.05.2004 23:13:19
Nyt tarvittais taas vähän asiantuntijoiden apuja!

Olen soitellut jo pidemmän aikaa vanhalla ei niin tunnetulla setillä johon on kyllä lisätty jopa laatukamaa, kuten kalvot, pellit ja ständit, mutta itse setti alkaa jo tympiä!

Elikkä tarvitsen sellaisen setin jolla voi jo lähteä keikkailemaan. Hinta kuitenkin max 800€. Ko hinta siis pelkälle setille ständit sekä pellit yms. on jo hallussa.

Mitä suosittelette tai millaisella itse lähtisitte keikalle?

Mikäs setti sulla on?
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
luu
10.05.2004 11:13:09

Kannattaa etsiä käytettyä settiä. Minä ostin hyväkuntoisen 70-luvun Hayman setin 800 eurolla. Todella hyvän kuuloinen setti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)