WahWah 15.04.2004 12:40:11 | |
---|
|
jussiohman 15.04.2004 12:43:11 (muokattu 15.04.2004 12:43:21) | |
---|
Ei kyllä se yhteen basariin vörkkii. Ne kaksi nuijaa siinä potkii sitä samaa kalvoa. Tajuuxä? Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |
Clayrooster 15.04.2004 14:07:58 (muokattu 15.04.2004 14:08:10) | |
---|
Kyllähän siihen yksikin basari ihan riittää? :D "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
Suicider 15.04.2004 15:06:26 | |
---|
toivottavasti siihen riittää yks basari ku viikko sitte tilasin tuon kyseisen pedaalin:)....onkohan muuten mistään kotosin..onko kellään tommosta??? Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
dictatorsh*t 15.04.2004 15:32:04 | |
---|
..toimii , tarviiko siihen kahta bassorumpua. Jåå. |
Clayrooster 15.04.2004 15:47:08 (muokattu 15.04.2004 15:49:04) | |
---|
toivottavasti siihen riittää yks basari ku viikko sitte tilasin tuon kyseisen pedaalin:)....onkohan muuten mistään kotosin..onko kellään tommosta??? No vähän riippuu, että jos ajattelit noilla vetää tuplia tempoon 240 --> niin voi tehdä tiukkaa. :P (Yllätys sinänsä). Ihan perus speduthan nuo on. Melko edullisesti. Mnjaa... Noista nuijista en henk.koht. pidä oikeen. Ja... niin... Tee kuten parhaaksi näet. Mihinkään über-nopea hevitykitykseen nuo ei ehkä parhaiten sovi. Tai en sano mitn. Edit. Typoja korjailtu x) "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
Niskamies 15.04.2004 16:02:03 | |
---|
Mä oon 7000-sarjan sinkkua kokeillut, ja se todellakin säväyttää. Jos joskus tuplat hommaan, on ne noi. Ainoot paremmat mitä oon kokeillu on ysitonniset. 4 strings is all you will ever need! |
Outkast 16.04.2004 06:50:23 (muokattu 16.04.2004 06:57:04) | |
---|
Tilasin just tommoset tossa alkuviikosta x) "Poljentanopeushan on tunnetusti kiinni pedaalista eikä polkijasta" Näin se on aina ollut ja ei se mihinkään muutu. |
lethus1 16.04.2004 12:01:36 | |
---|
Tilasin just tommoset tossa alkuviikosta x) "Poljentanopeushan on tunnetusti kiinni pedaalista eikä polkijasta" Näin se on aina ollut ja ei se mihinkään muutu. Tuo oli vissiin sitä sarkasmia. Aivan sama, vastaan silti ryppyotsaisesti näin aamun kunniaksi. Toivottavasti seuraavasta saa selvää, tuntuu vielä kun olisi puoliksi horroksessa :D Lievä nolifen merkki.. Aamusta vaan nettiin ja menoks:D Itse DW:n mitähän olisi ollut. 5000 tms. jonkin verran polkeneena voisin ainakin sen verran sanoa, että nopeus on molemmista kiinni :D Omilla Yamahan dfp9400 on helvetin kevyt polkea ja niissä on todella hyvä kontrolli. DWillä taas oli ihan hyvä tatsi hitaammassa kamassa, jykävät kun on, mutta juuri nuijien hirvittävän painon takia todella nopeat jutut eivät sujukkaan niin kivuttomasti. Varmasti säätökysymys jne, mutta tuntui siltä että kun nuija tulee kalvolta takaisin ja sen pitäisi lähteä uudelleen kalvolle, niin nuijan painon takia jalat joutuu tosiaan tekemään työtä että suunta muuttuisi. Vähän samaan tapaan kun henkilöauto törmää helvetin valtavaan rekkaan. Auto paskaksi mutta ei se rekka siihen massansa takia vielä pysähdy:D |
Niskamies 16.04.2004 13:08:05 | |
---|
Tuo oli vissiin sitä sarkasmia. Aivan sama, vastaan silti ryppyotsaisesti näin aamun kunniaksi. Toivottavasti seuraavasta saa selvää, tuntuu vielä kun olisi puoliksi horroksessa :D Lievä nolifen merkki.. Aamusta vaan nettiin ja menoks:D Itse DW:n mitähän olisi ollut. 5000 tms. jonkin verran polkeneena voisin ainakin sen verran sanoa, että nopeus on molemmista kiinni :D Omilla Yamahan dfp9400 on helvetin kevyt polkea ja niissä on todella hyvä kontrolli. DWillä taas oli ihan hyvä tatsi hitaammassa kamassa, jykävät kun on, mutta juuri nuijien hirvittävän painon takia todella nopeat jutut eivät sujukkaan niin kivuttomasti. Varmasti säätökysymys jne, mutta tuntui siltä että kun nuija tulee kalvolta takaisin ja sen pitäisi lähteä uudelleen kalvolle, niin nuijan painon takia jalat joutuu tosiaan tekemään työtä että suunta muuttuisi. Vähän samaan tapaan kun henkilöauto törmää helvetin valtavaan rekkaan. Auto paskaksi mutta ei se rekka siihen massansa takia vielä pysähdy:D Toikin johtuu lähinnä siitä että mihin on tottunut. Uskon että kun noilla dw:eillä soittaa tarpeeksi, alkaa nopeekin matsku onnistua. Ja ainahan ne nuijat voi vaihtaa. 4 strings is all you will ever need! |
lethus1 16.04.2004 13:20:52 | |
---|
Toikin johtuu lähinnä siitä että mihin on tottunut. Uskon että kun noilla dw:eillä soittaa tarpeeksi, alkaa nopeekin matsku onnistua. Ja ainahan ne nuijat voi vaihtaa. Kyllä niillä pystyi kohtalaisesti nopeatakin matskua soittamaan (n. 240bpm 16osia), mutta nuija ei ikinä ehtinyt oikein päästä vauhtiin ja näinollen voimaa iskuissa ei ollut, toisin kuin esim. em. Yamahoilla se puoli on ihan hyvin hanskassa. Mutta jeh, en tiedä miltä pedaalit tuntuisi eri nuijilla. Voi olla aivan eri tatsi koska nimeomaan ne nuijat oli TODELLA raskaat... |
Outkast 16.04.2004 13:43:40 | |
---|
Onneksi se oli tälläkertaa sarkasmia. |
Acryl 16.04.2004 19:47:14 | |
---|
Siis voihan tohon laittaa toisen rummun niinku rekvisiitaks. helpompi sitten virittää vaan se yksi kalvo =) hehe, aika halpa on kyllä. palikka |
HCW 16.04.2004 20:17:10 | |
---|
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
asa 17.04.2004 02:14:30 | |
---|
Erittäin hyvät pedaalit, paremmat kuin tuplaketjuvetoiset. Erittäin tyytyväinen olen omiini, maksoi saksasta tilattuna posteineen vain 330 euroa! UP THE IRONS! |
lethus1 17.04.2004 09:44:19 | |
---|
Yes, dfp9400 löytyy meikäläiseltäkin, ollut tuollaiset puolivuotta. Aivan mainiot vehkeet. Mietin pitkään uusien pedaalien hankkimista ja kun harrastus on jo suhteellisen pitkällä ja näin, ei viittisi enää hommata mitään vehkeitä mitkä tulisi vaihdettua kuitenkin puolessa vuodessa parempiin. Suoravetoa kehiin. Axiksia mietin mutta tuntumasta en tykännyt ja maksaisi karkeasti kolme kertaa noiden 9400:n verran. Ei ollut vaikea valinta eikä kaduta pätkääkään. |
kohveeman 17.04.2004 10:07:08 | |
---|
Erittäin hyvät pedaalit, paremmat kuin tuplaketjuvetoiset. Erittäin tyytyväinen olen omiini, maksoi saksasta tilattuna posteineen vain 330 euroa! No huhhuh! Itsehän maksoin noista gibraltareistani 355 euroa.. Ainakin Iron cobrat tuntuivat paremmilta kuin nuo omani. Vaikea sanoa silti, kun niin vähän aikaa pääsin niitä IC:a testaamaan. paljon on turhaan tehty, mutta tarkoituksella. |
HCW 17.04.2004 14:50:21 | |
---|
Juu, meinasin kun itelle oon tuossa tilaamassa pedaaleita. Mietin että kummat ottaisi. - Iron Cobran Flexi Glidet (eli strapit,hihnavedot siis) - Vaiko nuo Yamahat (suoravedot) + - keskustelu voi alkaa... "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
Kaappihomo 18.04.2004 12:24:25 | |
---|
Itselläni on ollut joulusta saakka myös DW 7002 tuplat, ja tähän asti palvelleet ihan hyvin. Tosin en ole vielä mikään kone polkemaan, niin en voi tietää, kuinka todella nopeat jutut onnistuu. |
Peace 18.04.2004 16:29:05 | |
---|
no kannattaako hankkii noi hihna- vai ketju vetoiset. kummat kestää paremmin? ja jos hihna vetosest katkee hihna nii voiko sitä korjata mitenkään Joona Rautiainen |