Aihe: Paras "all-around" ride ?
1
helma29
14.05.2004 21:17:50

Enemmän meikäläistä kiinnostavampi aihepiiri ja ehkä muitakin ;)

Siis löytyykö sellaista rideä, jolla saa kiva ja kuuluvant ping-äänen, mutta tarvittaessa voi mäiskiä rideen saaden suhinat ?

Itselläni on tuo Paiste 3000 20" Power Ride Reflector ja se on kyllä kuuluva ride, mutta suhinat puuttuvat..

/Isi
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
-Reaper-
14.05.2004 21:28:22
Itselläni on tuo Paiste 3000 20" Power Ride Reflector

Eli siis onko se niitä vanhoja Reflectoreja?
Rock´N´Roll!!
DrmBug
14.05.2004 21:34:37
Sabian HH medium ride 20¨. Loistava peli, ja toimii oikeastaan kaikenlaisessa musassa. Sopivan tumma, krässähtävä (on sen verran ohut) ja pingiäkin löytyy. Ehdottomasti paras ride jota olen soittanut.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
helma29
14.05.2004 22:05:24

Vanhoja Reflectoreja?

Tekstit pellissä punaisella, joten eiköhän se ole sitä wanhaa satsia!

/Isi
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
AP
14.05.2004 22:29:26
Vanhoja Reflectoreja?

Tekstit pellissä punaisella, joten eiköhän se ole sitä wanhaa satsia!

/Isi

O. 3000-sarja on kultaisetn 80-luvun parhaita lapsia, toteaa nimimerkki "tästä pellistä en luovu -- 3000 Reflector 22" (!) Power Riden omistaja..."

Ei tarvitse mennä merta eemmäs kalaan, tsekkaa 2002-sarjan ridet läpi. Myös Dimensionsissa on muuten aika metkoja vaihtoehtoja, kaiken maailman cool raw rideä ja mitä lie.
hollmi-5
15.05.2004 10:57:49
Eipä ole tullut Ziljianin 20" K riden voittanutta vielä vastaan.

Mitä tästä opimme: onneksi on vaihtoehtoja, joista valita. Toiselle paras on toiselle merkityksetön tai jopa surkea.
Mika Hollström
gruta
15.05.2004 11:07:57
Paras "all-around" ride ?
Mielestäni Zildjian Rock Ride. Tarpeeksi erottelevuutta silti tarvittaessa soi ja loistava kupusoundi.
welho
15.05.2004 13:58:35

Enemmän meikäläistä kiinnostavampi aihepiiri ja ehkä muitakin ;)

Siis löytyykö sellaista rideä, jolla saa kiva ja kuuluvant ping-äänen, mutta tarvittaessa voi mäiskiä rideen saaden suhinat ?

Itselläni on tuo Paiste 3000 20" Power Ride Reflector ja se on kyllä kuuluva ride, mutta suhinat puuttuvat..

/Isi

Tuollanen on AllRound värkki onkin ollut hakusessa jo hetken. Muutamia hyviä on tullut kyllä vastaa kuten viimeviikolla wuhanin joku ride. Hintakaan ei ollut paha, mutta välitin sen kaverille kun sillä oli akuutimpi tarve=)

Eilen soittelen treenit jollain Zildjianin Medium A pellillä ja oli kyllä kanssa aika hyvä tuohon tarkotukseen. Pitääpä kattoo tarkemmat speksit kun tulee vastaan seuraavan kerran

Myös istanbulilta ym. tuon henkisiltä merkeiltä onpi tullut paljon vastaan rouheita peltejä joista löytyy särmää ja suhinaa. Ovat vaan niin yksilöitä ja sillon kun tuleepi se yksilö vastaan niin on tietysti masa kukkarossa=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
lkx
16.05.2004 00:31:30

Sabian HH medium ride 20".

Voittaja! :D

Samaa mieltä olen. Ostin m.netin torin kautta käytetyn, abaudia 10 vee vanhan yksilön, ja pelittää niimmaan perusteellisen hyvin. Löytyy juurikin pingiä, tarvittavaa herkkyyttä sekä volyymiä kovempaankin kräshäykseen, lisäksi kellossa on hyvä soundi. Sopii progemetallista jazziin ja kaikkeen siltä väliltä - kokeiltu on.
There is no spoon...
kkeppana
16.05.2004 13:00:17
Zildjianin Earth ride
All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far.
Yrtti
16.05.2004 16:30:29

Zildjianin Earth ride

Olen tuosta eri mieltä. Mulla on sama mötikkä ja äänet on joko tong, pong tai ping.
Se on metallisen kuuloinen ja sammuu aivan liian nopeaa tuottaakseen "suhinaa" (mikäli yhtäjaksoista ääntä tällä tarkoitettiin.)
Ainut positiivinen puoli pellissä on se, että sitä ei saa hajalla ku rälläkällä. Vaihtoon menee heti kun rikastuu...
HCW
16.05.2004 16:37:02
Mika sen sanoi, ei ole K-sarjan voittanutta.
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)