Alpha 14.05.2004 15:52:22 | |
---|
Kyllähän se nyt innostaa ketä tahansa, kun saa jotain uutta ja itte ostin vähän aikaa sitten Dimensions Medium Riden ja tänään hankin Dimensions 18" Crashin.. Voin sanoa, ettei Dimensionien keräily tähän loppunut..loputkin pitäisi vaihtaa, joskin samoihin kokoihin.. Onko tää nyt normaalia? Kurssilla pari kaveria jo kyseli, et olenko mä järjissäni.. |
Paas 14.05.2004 16:00:36 | |
---|
Kyllä minä ostelen rumpukamoja aina kun on vaan rahaa mitä lyödä tiskiin. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
-Reaper- 14.05.2004 16:03:24 (muokattu 14.05.2004 16:05:20) | |
---|
Kyllähän peltejä voi ostella jos on rahaa... Kaikkee muutaki voi ostella... Edit: Ostelu on kivaa.. Rock´N´Roll!! |
jussiohman 14.05.2004 16:08:56 | |
---|
Kyllähän se nyt innostaa ketä tahansa, kun saa jotain uutta ja itte ostin vähän aikaa sitten Dimensions Medium Riden ja tänään hankin Dimensions 18" Crashin.. Kyllä sitä aina tekis mieli ostaa enemmän kuin olisi varaa. Btw, mulla on tuo sama Dimension medium thin mutta se on 17". Ei ole sekään minun viimeinen Dim. ;) Loistava pelti. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Alpha 14.05.2004 16:15:14 | |
---|
Lainaan itse itseäni... Onko tää nyt normaalia? Kurssilla pari kaveria jo kyseli, et olenko mä järjissäni.. Tämä sen takia koskapa kerroin setin hinnan hipovan kohta puolin 5000€... |
MoonDog 14.05.2004 17:45:11 | |
---|
Kyllähän sitä itselläkin menisi melkoinen läjä rahaa uusiin pelteihin, jos sitä rahaa joskus olisi tai tulisi. Ride vaihtuisi signature dry heavy rideen ja pari dimensionsin crashia tulisi myös hankittua. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
AP 14.05.2004 18:14:47 | |
---|
Tämä sen takia koskapa kerroin setin hinnan hipovan kohta puolin 5000€... No, kun laskemaan alkaa niin on sitä rahaa soittokamoihin polttanut itse kukin. Toisaalta joku ostaa samalla rahalla autoon aluvanteita ja spoilereita ja poppikoneita. Eivätkä siltikään saa p***ua vaikka mihinkä muuhun tuo toiminta tähtää. |
jussiohman 14.05.2004 18:29:40 | |
---|
Toisaalta joku ostaa samalla rahalla autoon aluvanteita ja spoilereita ja poppikoneita. Eivätkä siltikään saa p***ua.. Toisin kuin rumpalit, vai;) Lihava sinkku hakee kontaktia |
-Reaper- 14.05.2004 20:37:44 | |
---|
Kannattaa muuten testata niitä Dimensions Reflectoreita itellä on haitsut ja cräshi... Rock´N´Roll!! |
MoonDog 14.05.2004 20:51:54 | |
---|
Kannattaa muuten testata niitä Dimensions Reflectoreita itellä on haitsut ja cräshi... Mites nuo reflectorit sitten eroaa tavallisista malleista? Taisi jossain olla puhetta näistä mutta ei muistu mieleen sen enempää. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
-Reaper- 14.05.2004 21:21:58 | |
---|
Mites nuo reflectorit sitten eroaa tavallisista malleista? Taisi jossain olla puhetta näistä mutta ei muistu mieleen sen enempää. En tiiä muuta ku että niissä on ainakin Brilliant finish toisin kuin muissa paisteen pelleissä... Ja tota Reflectoriahan on kahta sarjaa: Dimensions ja Singnature ja mulla on tota dimensionsia.... Rock´N´Roll!! |
AP 14.05.2004 22:27:34 | |
---|
Mites nuo reflectorit sitten eroaa tavallisista malleista? Taisi jossain olla puhetta näistä mutta ei muistu mieleen sen enempää. Siis niissä on paisteen reflector-nimellä kulkeva pinta, ts. sileämpi ja "kiiltävämpi" kuin normipelleissä. Vähän samaan tapaan kuin Zildjianin A-Custom verrattuna tavalliseen A:han. Reflectorin soundi on sitten hiukan korkeampi ja esim crasheissa vähemmän "rasahtava", ei kovin lämmin. Itselläni on ride reflector-pinnallla ja sitten Sound Formula reflectoria kaksi crashia. Ne toimii kyllä oikein hyvin yhteen myös ei-reflector Sound Formuloiden kanssa. Jos ontuva vertaus sallitaan. Reflectoreita oli aikanaan tarjolla myös 3000-sarjasta ja 2000-sarjasta loppuvaiheissa, jolloin nimi oli Sound Reflections. Pikanttina yksityiskohtana voidaan mainita, että aluksi Reflector-pellit tuotettiin Sveitsissä vaikka "emosarja" olisikin ollut Saksan tehtaalla valmistettava. |