anzelmosm 13.05.2004 22:25:53 | |
---|
Nyt ku näyttää siltä että kaikilla on kevään myötä kalvonvaihtoaikakausi menossa ja useita kalvotopiiseja niin pannaas yks vielä. Eli tässä oon nyt itkusilmässä laskeskellu kalvosettien hintoja omaan settiini eli 10,12,13,16 tomikalvot ois hakusassa. Vaatimuksena ois että kalvot on kirkkaat, ja mielellän hyvin soivat (kaukana pinstripeistä ;) ja sitten vielä haluaisin kokeilla jotain uutta niiin ku mulla tahtoo tapana olla ku uusien kalvojen osto tulee eteen. Emperori, pinstripet, ambassador coatedit, fiberskyn 3:t on kahlailtu läpi. Tällä hetkellä vahvimmalta vaihtoeholta näyttäis Remon ambassador clear, toisaalta kiinnostais Remon cs clearit (kunnon roken roll), mutta kertokaapa omia kokemuksia ja ehdotuksia, evansin g2 vois olla kans aika pr0n.. |
jussijoe 14.05.2004 10:26:30 | |
---|
Emperori, pinstripet, ambassador coatedit, fiberskyn 3:t on kahlailtu läpi. onkos muuten fiberskynit viel hyväs kunnos? voisin ottaa testiin melkeen ne. serkkupoeka oulusta kehu... jokainen tsänssi on mahdollisuus |
anzelmosm 14.05.2004 11:44:30 | |
---|
onkos muuten fiberskynit viel hyväs kunnos? voisin ottaa testiin melkeen ne. serkkupoeka oulusta kehu... fiberskynit melkeen kunnossa.. tällä hetkellä 4 "vanhaa" kalvosettiä joista kaikista 12" paskana.. x) |
JeeVes 14.05.2004 11:48:16 | |
---|
Osta ihmeessä Evans G2. Ne on ihan jees kalvot, pikkasen kalliimmat kuin remot ainakin täälläpäin. Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |
jussijoe 14.05.2004 12:09:10 | |
---|
fiberskynit melkeen kunnossa.. tällä hetkellä 4 "vanhaa" kalvosettiä joista kaikista 12" paskana.. x) eli sul on fiberi 12" paskana kans vissii? säähän et enää tarvi niitä sun fibereitä (14" vois kokeilla ainaki), et jos joku päivä tulisin poimimaan ne sulta poies? :) jokainen tsänssi on mahdollisuus |
anzelmosm 14.05.2004 20:01:22 | |
---|
eli sul on fiberi 12" paskana kans vissii? säähän et enää tarvi niitä sun fibereitä (14" vois kokeilla ainaki), et jos joku päivä tulisin poimimaan ne sulta poies? :) muute iha hyvä muttei mulloo 14" tomia.. x) |
Buusteri 14.05.2004 20:57:55 (muokattu 14.05.2004 21:00:40) | |
---|
muute iha hyvä muttei mulloo 14" tomia.. x) Osta vaan Atte ne G2:set, kun niitä niin tuolla mun kämpillä himoitsit. Hyvät kalvot ne on. EDIT: Voin minäkin tosiaan niitä sun fiberskynejä ottaa. Vois testailla miten toimivat koivurungolla.. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
anzelmosm 15.05.2004 10:30:48 | |
---|
Osta vaan Atte ne G2:set, kun niitä niin tuolla mun kämpillä himoitsit. Hyvät kalvot ne on. EDIT: Voin minäkin tosiaan niitä sun fiberskynejä ottaa. Vois testailla miten toimivat koivurungolla.. notta tuota ottia tuota.. on niin pirun kalliita nuo eevanssit... ostakkaa pois ne fiberskynit 3e kalvo siitä lähetään... x) |