Aihe: piccolo haussa!!
1
grooveri
13.05.2004 11:54:03
Elikkäs piccolo virppa himottas hankkia kakkos virpaksi ku tuota just alottelin tollasta funk-projektia mun stoner rock projektin ohelle. Elikkäs hyviä ehdotuksia olisi mukava kuulla. Sanottakoon vielä että haen erittäin herkkä sointista virppaa. Kiitos jo etukäteen.
??
LumPus
13.05.2004 12:41:18
Itse koittelin tuossa käytettyä Yamaha SD493 messinkipiccoloa, herkkä ja hyvä-ääninen.
Tamalla tosin voisi olla kova sana Bell Brass piccolo, mutta muistaakseni siinä on parin tonnin hintalappu nykyrahassakin, niin jää ehkä vielä ostamati..
Sponsored by Espoon Musiikki
grooveri
13.05.2004 13:02:44
Tormäsin paikallisessa musa liikkeessä mapexin pro series piccoliinoon. se ois kakssataa ja kuulostaa tosi hyvältä. mut se on piccoliino 10" vaan. se ois kuitenki ihan kiva jatke settiin. mapexin sivuilla lisää www.mapex.de
??
AP
13.05.2004 13:12:19
Miulla on Premierin 4x13" koivupiccolo. On ainakin herkkä ja ...öööö... kirkkaankuivankuulas ääni. Tsekkaas soitinlaineen sivulta, josko tällaisia heillä olisi vielä. Ostin itse virppani viime kesänä, eikä se silloin ollut kuin ihan muutaman kuukauden ikäinen.
Mikko A
13.05.2004 15:12:53 (muokattu 13.05.2004 15:24:42)
Mulla oli joskus Pearlin 13x3" vaahterapiccolo ja se oli ainakin tosi hyvä ja makso muistaakseni 210€. Muista piccoloista ei kyllä ole kokemusta, mutta tuo oli todella mainio.

edit: siis tällanen:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-140668.html

Suomessa on muuten halvempi...

edit2: Eikun onpas kokemusta muistakin. Remo Masteredge 10x7" oli mulla viime kesänä. En oikein tykänny, tosin johtu varmaan siitä että virvelimatto oli halpa ja tosi huono. 200€ tuntuu kyllä tosi kalliilta 10-tuumaseksi...
I hate your sex!
anzelmosm
13.05.2004 22:11:19

paikallisessa oli mapexin vaahtera piccolo 14x3,5 (vai olikohan 14x3) otin sen testille oli yllättävän kova vehje jos vertaa taman koivuseen vastaavaan mitä testailin joskus aikasemmin. hintaa sillä mapexilla ois ollu vaan 110e vähän käytettynä siis, mutta jäi ostamatta osittain rahan puutteen vuoksi ja osittain sen takia että ei saanut viritettyä tarpeeksi kireälle kun meni ruuvit pohjaan... (minähän en pidä snaren kalvoa tiukalla) x) .. mutta vieläki tekis vähän mieli ostaa se mutta sitte joutus ostaan lyhemmät ruuvit tai lisää prikkoja tai jotai keksiä..
kkeppana
13.05.2004 23:33:10
Itse en ole testannut, mutta noi Pearl Free-Floaterit vaikuttaa asiallisilta. Niitä löytyy vaahtera-, messinki- ja teräsrungoilla, ja myös pikkolokokona 14"x3,5". Hintakin ihan kohtuullinen, jossain reilu 300€ hujakoilla.
Itse aion varmaankin kesätyörahoista uuden virvelin ostaa, ja se tulee olemaan pikkolo ja nimenomaan metallinen. Täytyy vaan lähteä reissaamaan että pääsee testailemaan.
All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far.
eleeton
14.05.2004 09:32:25
Ite Pearlin virveleistä pidän ja Pearlin 3"x13" oli kyllä mukava aikoinaan. Ja hintaakin vaan 1300mk.
Ja laatuosat, laatuosat. Vaahteraa oli tuo.
asa
14.05.2004 22:04:15

Mulla on itsellä Pearlin 13 x 3" messinkipiccolo, ja ihan mukava saundi siinä on. Olen kyllä mahdollisesti myymässä sen pois kun nyt on silmäilyn alaisena Taman Starclassicin 14 x 5,5 Messinkivirppa.
UP THE IRONS!
flamincanvas
15.05.2004 18:21:56
Juu. Meikäläiselläkin sattuu olemaan tuommoinen 14" messinkipiccolo, ja sitä en vaihtaisi mihinkään! Suosittelen..
Sometimes at night, when the moon is high, a mighty thunder is heard in the hills. Don´t be alarmed, the wise ones say, it´s only Bonzo, doing a soundcheck in heaven. -Led Zeppelin-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)