Vikmani 13.05.2004 11:36:01 | |
---|
Olen ihmetellyt, että minkälainen ääni lähtee burma bellistä. Onko se sama ääni mikä tulee mm. jaco pastoriuksen - ocus pocuksen alussa (jos se ei ole burma bell niin mikä). Miten burma bell kiinnitetään esim. settiin ja voiko sitä edes laittaa sihen + miten sitä soitetaan(onko erityistä soittotekniikkaa?). Ainakin zildjianilta löytyy sfx sarjasta kyseinen pelti. Zildjianin sivuilla ei ollu äänisamplea. get up offa that thing. It makes you feel better. |
LumPus 13.05.2004 12:44:54 | |
---|
samaa olen minäkin ihmetellyt, että sopiiko se missään mielessä settisoittoon? kokemuksia anyone? Sponsored by Espoon Musiikki |
miän vain 13.05.2004 14:21:14 | |
---|
Tuota olen miettinyt itsekin. Kun missään kaupassa ei pääse testaamaan, eivätkä suostu tilaamaan, jos ei sitoudu ostamaan. Enkä tasan osta ennen kuin kuulen. |
LumPus 13.05.2004 15:23:42 | |
---|
Tuota olen miettinyt itsekin. Kun missään kaupassa ei pääse testaamaan, eivätkä suostu tilaamaan, jos ei sitoudu ostamaan. Enkä tasan osta ennen kuin kuulen. se taas on ymmärrettävää, tuote on kallis ostaa kauppaankin, ja kyseessä on kuitenkin todella harvoin liikkuva tuote.. Sponsored by Espoon Musiikki |
dictatorsh*t 13.05.2004 17:13:21 | |
---|
|
Vikmani 14.05.2004 16:39:53 | |
---|
Jos tällaista meinasitte, http://www.musicalinstruments.com/image.asp?ProductCode=ZilP0722 ,niin jossain nettikaupassa joskus kuuntelin äänen niin se on vähän sellainen kun löisit paksua valurautakattilaa ym., tuottaa samanlaisen äänen mutta ääni jää soimaan pitkäksi aikaa. Riippuu tietysti lyönnin lujuudesta. Joo sehän se on. outoa sillä zildjianin esitteessä kuvataan ääntänäin:"vibraro when struckand twirled. threeattachment points for distinctively different tonalities". Onkohan millään levyllä mitään ääni näytettä burma bellistä? Mikä kilistin on Jaco pastoriuksen biisin (opus pocus) kohdassa 0:33? onko burma bell? get up offa that thing. It makes you feel better. |