Aihe: Kalvosetti uusiksi, kaksi vaihtoehtoa, mutta kumpi?
1
migi666
12.05.2004 18:39:51

Eli nyt olisi pakko ostaa uuteen settiin kalvot. Vaihtoehtoina olisi tomeihin Remo Emperor tai Remo Ambassador, kumman valitsisitte?

Virveliin tulisi Remo CS. Onko hyvä valinta?

Bassariin tulisi Remon Powerstroke 3, onko hyvä?

Soitan enimmäkseen rokkia/metallia.

Rummut Premier Birch Artist.

Tekisikö mitään Remon Pinstripeillä? Koulun rummuissa (Tama starclassic performer) on noi Pinstripet ja ne soundaa ihan hyvältä, mutta en sitten kuitenkaan ole varma.

Omissa vanhoissa rummuissa oli Remon Emperorit ja olivat aika kirkkaan kuuloiset.

Ja vielä, että kannattaako alakalvot vaihtaa tehdaskalvoista nopeasti toisiin kalvoihin. Vaikuttaako paljonkin ääneen?

Toivon, että saitte edes jotain selvää.
hollmi-5
12.05.2004 18:57:20 (muokattu 12.05.2004 18:57:50)
Ota ne Ambassadorit tomeihin, CS virppaan ja powerstroke 3 siihen bassariin. Kaikkia on tullut kokeiltua noista mainitsemistasi ja vielä paljon muutakin. Nyt kuitenkin kahdessa setissä neljästä on tuo kattaus itselläni. Lopuissa kahdessa bassari ja virvelikalvot on erilaiset, mutta ei paremmat.
Mika Hollström
migi666
12.05.2004 20:55:35

Onko kaikki muut samaa mieltä?
Alpha
12.05.2004 20:59:54
CS on virppaan hyvä joo...

Tomeihin Ambassador tahi Emperor...

Basariin Powerstroke...

Oikeilla jäljillä ollaan...
-Reaper-
12.05.2004 21:00:08
Joo muuten samaa mieltä mutta tomeihin emperor tai pinstripe.

Ostin itelle joku aika sitten noita pinstripejä ja ne toimii ainkin mun pöörleissä hyvin..
Rock´N´Roll!!
Remo
12.05.2004 21:01:17
No pinstripejä en enää toisia ostaisi, koska "viritys alue" on niin pieni. Powerstroke 3 toimii kyllä tosi hyvin basarissa, että siitä vaan kalvoja ostamaan. Emperorista ja Ambassadorista en tiedä vielä kun en ole koittanut mutta kait ottaisin Emperorit.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
lateq
12.05.2004 22:06:17
Eroaako ne Emperorit nyt sitten merkittävästi Pinstripeistä vai ei? Tuosta kuulee jatkuvasti ihan eri juttuja.

Rupesin vaan miettimään seuraavia kalvoja tomeihin ja tällä kertaa se kalvo saisi myös soida, mutta myös jämäkkyyttä haluan mukaan. Pinstripeissä ei muuta oikein olekaan kuin tuota jämäkkyyttä.
Laavassa on ikävä saatanaa.
Alpha
12.05.2004 22:07:56
Eroaako ne Emperorit nyt sitten merkittävästi Pinstripeistä vai ei?

Molemmat 2-kerroskalvoja, mut Pinstripessä on reunat liimattu yhteen...
lateq
12.05.2004 22:12:39
Molemmat 2-kerroskalvoja, mut Pinstripessä on reunat liimattu yhteen...

Kyllä minä sen tiedän. Mutta koskaan en ole emperoreja kuullut, olen vain huomannut monia eriäviä mielipiteitä. Soiko ne?
Laavassa on ikävä saatanaa.
migi666
12.05.2004 22:14:55

Kyllä emperorit soi, oli nimittäin vanhassa setissä noi emperorit ja ne soi aikas hyvin, paitsi virittäminen kyl oli aika vaikeeta noitten kalvojen kanssa, mutta kun vireeseen sai, niin hyvinhän ne pelitti.
migi666
12.05.2004 22:17:58

Kyllä mie varmaan valitsen taasen emperorit, kun ei ole oikein kokemuksia ambassadoreista.... Onko ambassadorit lyhyempi soundisia kuin emperorit? Ja lähteekö Ambassadoreista tummempi vai kirkkaampi soundi kuin emperoreista?

Kannattaako mun ostaa uudet alakalvot? Minkäs malliset ja merkkiset olis parhaat?
Alpha
12.05.2004 22:28:14
Kannattaako mun ostaa uudet alakalvot?

Kyllähän ne hyvät alakalvot vaikuttaa soundiin positiivisesti...

Minkäs malliset

Ööh...pyöreät?

merkkiset olis parhaat?

Samat kuin yläkalvot...
miän vain
13.05.2004 15:00:41

Kyllä mie varmaan valitsen taasen emperorit, kun ei ole oikein kokemuksia ambassadoreista.... Onko ambassadorit lyhyempi soundisia kuin emperorit? Ja lähteekö Ambassadoreista tummempi vai kirkkaampi soundi kuin emperoreista?

Emperor on tummempi ja soi vähemmän.

Kannattaako mun ostaa uudet alakalvot? Minkäs malliset ja merkkiset olis parhaat?

Riippuu siitä, mitkä siellä nyt on. Yleensä kannattaa, ne tehdaskalvot on ainakin halvemmissa seteissä lähinnä pitämässä vannetta paikallaan kuljetuksen aikana. Yksikerroskalvot alas, ambassadorit on hyvät. Yleensä käytetään kirkkaita, se on ihan hyvä lähtökohta. Alakalvoiksi voi laittaa myös CS:t, niissä on hieman - mutta vain hieman - lyhyempi ja tummempi sointi.
miän vain
13.05.2004 15:02:48

Kyllä minä sen tiedän. Mutta koskaan en ole emperoreja kuullut, olen vain huomannut monia eriäviä mielipiteitä. Soiko ne?

Soi ne. Ero Pinstripeen on huomattava. Viritysaluekin on paljon isompi. Eikä Emperorit mene samalla lailla tumppuisiksi hetken käytön jälkeen kuin pinstripet.
Aegis
14.05.2004 14:37:35
Itse suosittelisin Evansilta Tomeihin EQ2:ta. Ollut käytössä jo pitkään. Löytyy tarvittaessa niin sointia kuin lätinääkin. Pinstripeihin en koske enää pitkällä tikullakaan ja Emperoreja en ole edes kokeillut.
Too fast to be dead!
ltg
14.05.2004 15:14:29
Itse suosittelisin Evansilta Tomeihin EQ2:ta. Ollut käytössä jo pitkään. Löytyy tarvittaessa niin sointia kuin lätinääkin. Pinstripeihin en koske enää pitkällä tikullakaan ja Emperoreja en ole edes kokeillut.

Tarkoitat kai G2. EQ2 on basarikalvo, ja näin offtopiccina, toimii helkutin hyvin.
IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3
Aegis
16.05.2004 14:42:44
Tarkoitat kai G2. EQ2 on basarikalvo, ja näin offtopiccina, toimii helkutin hyvin.

Hupsista. Totta tosiaan. G2:ta tarkoitin.
Too fast to be dead!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)