Aihe: Remo vai Evans?
1 2
höpläkopra
11.05.2004 20:39:35

Joo tämmöinen kirjoitus on jo olemassa, pistänpä nyt kuitenkin uudestaan tämmöisen pystyyn.

Eli kuten otsikkokin kertoo, kumpaa suositte, Remo vai Evansia? Mitä kalvoja käytätte kutakin rumpua kohden? Läpinäkyvää (Clean)vai sitä valkoista (Coated)? Koot ja värit.. Äs, antaa olla.

Minulla kun on vielä Tomeissa semmoset Mapex/Remo alkuperäiskalvot (Köh.), niin ajattelin vaihtaa ne Evanseihin, mutta mihinkä niistä? Levytukun myyjä suositteli Coated G2:sta, entä te?
NIIN JÜST!
m6mm
11.05.2004 21:17:33
Evansit - Jostain syystä en Remoja rumpuihini mielelläni laittaisi, en tiedä mistä tämä johtuu.Basarissa tällä hetkellä kuitenkin Remo, joka kyllä saundaa ja tuntuu hyvälle. Evansseja olen tähän asti käyttänyt ja ne on tuntuneet paremmilta kuin Remot. Kirkkaat kalvot kaikissa muissa paitsi snaressa, tai no sekin alkaa olla aika kirkas :).Ehkä olisi aika vaihtaa uuteen.
IMIK #8
-Reaper-
11.05.2004 21:23:35 (muokattu 11.05.2004 21:24:02)
Joo kaikkiin muihin rumpuihin läpinäkyvät paitsi virveliin coated, mutta tässä on yksi pikku mutta. Niitten pitää olla Remoa! :)
Rock´N´Roll!!
m6mm
11.05.2004 21:28:10
Niitten pitää olla Remoa! :)

Hoho.

Tulee tappelu Remo vs. Evans.
Melko samahan se on kumpiako ne on, voi Remoillakin soittaa. ;)
IMIK #8
dictatorsh*t
11.05.2004 21:30:49
No iten olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen noihin Remon Coated Emperoreihin tomeissa ja niitä aion vastedeskin ostaa, basarissa on lyöntikalvon läpinäkyvä Emperori, hankinnassa Powerstroke3.

Remoja niiden olla pitää. :D
-Reaper-
11.05.2004 21:33:22
hankinnassa Powerstroke3.
Tuo on hyvä valinta itellä on kans ja on niin hyvät soundit että..

Remoja niiden olla pitää. :D
Näin on! :)
Rock´N´Roll!!
Mikko A
11.05.2004 21:34:12
Remot! Evansit on perseestä. Ja se on tie ynnä totuus.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
-Reaper-
11.05.2004 21:41:52

Ja taas yksi asiallinen kommentti! :)
Rock´N´Roll!!
Remo
11.05.2004 21:52:34
Ehdottomasti Remoa sen olla pitää. Itsellä on virvelis coated emperor ja tomeis clear pinstripet, jotka pitäis vaihtaa kait ambassadoriin tai emperoriin. Basarista löytyy vielä powerstroke 3. Ja kuulostaa kaikki hyvältä. Kaveri osti evansit ja oli kyllä aika oudon kuuloset. =)
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
dictatorsh*t
11.05.2004 21:56:44
...no kyllä Evansilla on ainakin yksi hyvä kalvo, oli virpassa joskus muinoin joku Evansin kalvo jossa oli jonkin sortin "risti" siinä keskellä (näkyi sen jälkeen kun oli kulunut), tykkäsin. En vaan muista mikä se oli.
-Reaper-
11.05.2004 22:00:00
Eiköhän evanssillakin kyllä ole ihan hyviä kalvoja, mutta ite pysyn ainakin näillä näkymin remossa...
Rock´N´Roll!!
LumPus
12.05.2004 01:33:36

Tähän voimme yhteen ääneen taas todeta notta paskan marjat. Nämä on makuasioita, jolloin minä olen aina oikeassa ja kannatan siis Evanssia. G2 clear tomeissa lyöntikalvona ja resonant takakalvona, EQ2 Batter basareiden lyöntinä ja EQ3 Resonant takakalvoina. Snaressa HDD elikkääns HD Dry kalvo, kestävä kalvo venttiileillä. Resona opaque 300. Ai niin ja octobaneissa 6" kirkkaat G1 kalvot.
Sponsored by Espoon Musiikki
Mikko A
12.05.2004 02:20:15
Tähän voimme yhteen ääneen taas todeta notta paskan marjat. Nämä on makuasioita, jolloin minä olen aina oikeassa ja kannatan siis Evanssia. G2 clear tomeissa lyöntikalvona ja resonant takakalvona, EQ2 Batter basareiden lyöntinä ja EQ3 Resonant takakalvoina. Snaressa HDD elikkääns HD Dry kalvo, kestävä kalvo venttiileillä. Resona opaque 300. Ai niin ja octobaneissa 6" kirkkaat G1 kalvot.

Mut ku mun piti olla oikeessa.
I hate your sex!
Alpha
12.05.2004 08:07:16
Mut ku mun piti olla oikeessa.

Sä olet oikeassa. Itte ajattelin tuleviksi Ambassadorit tahi Emperorit...
Wiitala
12.05.2004 08:15:43
Remot. Evanssit ei jostain syystä pääse samalle "hyvyysasteelle". Minulla siis.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
AP
12.05.2004 09:11:22
Remo.
Enpä ole oikein Evansia koskaan harkinnutkaan, joten siitä en sano mitään.

Mulla on virvelissä valkoinen ambassador ja alakalvona Premierin orginaali alakalvo. Kun on Premierin virveli se.
TOmeissa ylhäällä kirkasta ambassadoria ja alhaalla valkoista. Bassareissa valkoista tai kirkasta ambassadoria.
-Jopez-
12.05.2004 09:53:04

Evansit! Remot on perseestä. Ja tää on tosi ku vesi! =)
mr_b
12.05.2004 10:19:57

Remo! Onko jotain muitakin kalvoja?

Muun kuin Remon käyttäminen tuntuisi jotenkin, hmm, väärältä. Vähän kun käyttäisi kumisaappaita kesäkelillä :-)
Damn right it's better than yours!
turjake
12.05.2004 10:51:35
Juurikin vaihdoin coated ambassadorit settiin kirkkaiden g2:sten tilalle. Ero on kuin yöllä ja päivällä, ohut koivurunko pääsee ambassadoreilla paremmin oikeuksiinsa, mutta potkua ja atakkia ei ole yhtä paljon kuin g2:ssa. Yllättävänkin suuri ero herkkyydessä. Tiedä sitten mitä järkeä tässäkin viestissä taas oli ;)
Epämuusikko
12.05.2004 10:59:16
...no kyllä Evansilla on ainakin yksi hyvä kalvo, oli virpassa joskus muinoin joku Evansin kalvo jossa oli jonkin sortin "risti" siinä keskellä (näkyi sen jälkeen kun oli kulunut), tykkäsin. En vaan muista mikä se oli.

ai mukavasti kielen päälle jäävä "Power coated center dot"? Se on hyvä kalvo. Hevi, mutta hyvä. Ja lätkän ulkopuolelle soitettaessa virveli "herää" sopivasti. Ei ehkä ECM-jazzia tai vispiläballadeja tälle kalvolle, mutta kaikkea muuta kyllä.

Muuten taipuu vahvasti Remon coated ambassador-linjalle. Sekä tomi- että virvelikalvona.
"You're my bacon in the night"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)