Häre 10.05.2004 15:09:54 | |
---|
Kertokaapas missä RIDESSÄ on teidän mielestä ehdottomasti paras soundi. |
ltg 10.05.2004 15:46:15 (muokattu 10.05.2004 15:46:46) | |
---|
Kertokaapas missä RIDESSÄ on teidän mielestä ehdottomasti paras soundi. Heh, monia en ole kokeillut, mutta Erittäin hyvin toimii itselläni Paiste 2002 heavy ride. Onhan se aika järkäle, muttei mikään meluhirviö. Ja aivan mahtava ping. Sopii kuin nenä silmään, eikä pelkästään heviin. IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3 |
Buusteri 10.05.2004 16:02:47 (muokattu 10.05.2004 16:03:39) | |
---|
Makuasioitahan nämä on, mutta eipä ole vielä tullut vastaan parempaa kuin tuo oma pelti. Ja pelti on Sabian HH raw-bell dry ride Phil Collins signature. Mahtava sekoitus pingiä, kuivaa krässisoundia ja lävistävää kelloa. Loistava pelti. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
ltg 10.05.2004 16:05:07 | |
---|
Tuota, hieman offtopicia, mutta: Onko kellään kokemuksia Sabianin aax studio ridestä? Ehdotin tässä eräälle tyypille vaihtoa ja testailuja, kun myöskin ns. hissutteluratsuista tykkään. Ei kai huuda kuitenkaan liikaa, mikäli hevimpääkin välillä soittaa? IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3 |
hahuusko 10.05.2004 16:27:57 | |
---|
Zildjian K Custom Dry Ride kuulosti varsin hienolta, kun sitä kaupassa testailin. Ostin siitä huolimatta Istanbul Alchemy Rock Riden, joka on oikein hyvän kuuloinen pelti sekin ja oli reilusti halvempi kuin tuo Zildjian. Ei tuolla tosin oikein jatsia soitella, olisi kiva saada sen kaveriksi jokin ohuempikin ride. |
Alpha 10.05.2004 16:38:42 (muokattu 10.05.2004 16:39:04) | |
---|
Kertokaapas missä RIDESSÄ on teidän mielestä ehdottomasti paras soundi. Hmm...mitähän mie olen koputellu... Ööh...Paiste 101, joku Headliner, sit vanhassa Newsound setissä ollut, Meinl Laser Ride, Paiste Alpha Power Ride, Paiste Dimensions Medium Ride... Jotain jäi varmasti mainitsematta, mutta tuo Dimensions on kyllä hyvä lätty...Alphan kuvussa on kanssa magee soundi... |
Niskamies 10.05.2004 16:46:23 | |
---|
Montaa ridea olen minäkin soitellut, ja paras toistaiseksi on Staggin SH Jazz ride. Juuri sellanen kun haluan riden olevan. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Epämuusikko 10.05.2004 17:16:49 | |
---|
Zildjian K Custom Dry Ride kuulosti varsin hienolta, kun sitä kaupassa testailin. Ostin siitä huolimatta Istanbul Alchemy Rock Riden, joka on oikein hyvän kuuloinen pelti sekin ja oli reilusti halvempi kuin tuo Zildjian. Ei tuolla tosin oikein jatsia soitella, olisi kiva saada sen kaveriksi jokin ohuempikin ride. K Custom Dry LIGHT ride on loistava, pelkkä dry on aika painava. Ja Istanbul Mehmet&Agop Medium rideäni kaipaan edelleen. K Constantinople ja K Pre-Aged Dry Light ride ovat itsellä tällä hetkellä kiikarissa, kunhan vain rahat jostain saisi. hinta-laatusuhteeltaan paras ride markkinoilla on kuitenkin Istanbul Agop Mel Lewis 1982, vaikkei sillä heviä soitetakaan (esim. vasemman puolen rideksi aivan paras). P.S. joku kyseli AAX Studio rideä. Hyvä jokapaikan pelti, jos joku haluaa multa sellaisen ostaa niin pistäkää pikaviestiä. "You're my bacon in the night" |
-Maza- 10.05.2004 17:57:14 | |
---|
Mullon newsoundin ride. Se on aika kauhee. Oh Boy |
Groovi 10.05.2004 19:10:30 | |
---|
eihän semmosta oo ku "paras". riippuu jo niin paljon musiikkityylistäkin mitä soittaa. oma on Paiste Dimensions Powerbell ride 22" ja mulle se on just "se oikee". todella heavy kupusoundi, mutta kompatessa hillitty ja kohtuullisen herkkä pelti silti. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Groovi 10.05.2004 19:10:56 | |
---|
Mullon newsoundin ride. Se on aika kauhee. Uskon. =) Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Mikko A 10.05.2004 20:20:30 | |
---|
Parempaa en oo kokeillu kuin oma vanha 20" Avedis-Zildjiani. Aivan lllloistava jazz-soundi ja krässäys onnistuu ihan kympillä. Tykkään soitella aika pienillä voluumeilla ja siihen tarkoitukseen paras ikinä. Rokkimeininkeihin sitten 20" Paiste 2002 ride. Harmi kun menin omani myymään aikoinaan. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
gruta 10.05.2004 20:29:38 | |
---|
Kertokaapas missä RIDESSÄ on teidän mielestä ehdottomasti paras soundi. Riippuu tietysti musatyylistä. Omasta mielestä paras allaround ride on Zildjianin A Rock Ride. Mättömusaa soittavan kannattaa tutustua Zildjianin Earth Rideen. |
helma29 10.05.2004 22:10:42 | |
---|
Paiste 3000 20" Power ride. Olin jo vaihtamassa mielenhäiriössä pois, mutta onneksi paranin.... Pellin kello on voimakas ja ping ei liian kova, mutta taatusti erottuva. Ainoa mitä pellistä puuttuu on suhina, mikä esim. löytyy 20" Ruden crash/ridestä. Ehkäpä pitää hommata joskus sellainen rinnalle?! Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
JeeVes 10.05.2004 22:33:10 | |
---|
Zildjian K Custom Dry Ride kuulosti varsin hienolta, kun sitä kaupassa testailin. Ostin siitä huolimatta Istanbul Alchemy Rock Riden, joka on oikein hyvän kuuloinen pelti sekin ja oli reilusti halvempi kuin tuo Zildjian. Ei tuolla tosin oikein jatsia soitella, olisi kiva saada sen kaveriksi jokin ohuempikin ride. Mulla on vähän sama juttu edessä. Pitäis saada ton Istanbul Alchemy Mediumin tilalle jotain jazzimpaa. Varmaan kaadun jonkun käsintaotun Istanbulin puoleen....Ottoman-sarja?! Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |
Wiitala 10.05.2004 23:43:48 | |
---|
Kaikkia maailman Ride-peltejä en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta tätä nykyä soittelen Zildjianin K Custom Medium Ride 22":sella ja 20" A Mini Cup Ridella. En koe tarpeelliseksi vaihtaa... Että nämä nyt tällä kertaa. : ) "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
AP 12.05.2004 12:55:40 | |
---|
Paiste 3000 20" Power ride. Olin jo vaihtamassa mielenhäiriössä pois, mutta onneksi paranin.... Pellin kello on voimakas ja ping ei liian kova, mutta taatusti erottuva. Ainoa mitä pellistä puuttuu on suhina, mikä esim. löytyy 20" Ruden crash/ridestä. Ehkäpä pitää hommata joskus sellainen rinnalle?! Rokrok. Mullon 3000 Reflector 22" (!) Power Ride. Kylä lähtee, mutta ei tätä titi-nallen taustabändille uskalla suositella. |
grooveri 13.05.2004 12:22:46 | |
---|
Ehkä HHX evolution 20" ?? |
LumPus 13.05.2004 12:43:05 | |
---|
taitaa olla 20" K.. en tarkemmin muista mutta ah sitä saundia. Itsellä toimii todella hyvin Zildjian A Custom 21" Projection ride.. sopiva minulle. Sponsored by Espoon Musiikki |
nile 13.05.2004 16:59:03 | |
---|
itsellä tulee mieleen sabianin hh heavy ride 22" "ei tippa tapa" |