Aihe: DW-rummut
1 2
helma29
06.05.2004 21:50:06

Törö!

www.musamaailma.com myy DW:n rumpuja, on nähtävästi uusi edustus.

Joskus kuulin, että niitä myytäisiin ProCenter:issä (=F-musiikki) Helsingissä, mutta olin myös tietoinen hintapuolesta..

Ainakin Musamaailmassa hinta ei mielestäni ole "suolainen".

Siis onko teidän, rakkaat kollegat, kokemuksia ko. rumpumerkistä?

Sen tiedän, että kaikki kovat pro-jätkät noita DW-rumpuja käyttää..

/Isi
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
Paas
07.05.2004 00:15:02
No helkkari. Onkohan ne lopettanut Pearlin edustamisen?
Onhan dw:n tuotteet laadukkaita mutta jonkin verran yliarvostettuja.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Mikko A
07.05.2004 02:05:01
Noita Pacificejahan siellä näytti ne kaikki setit olevan. Ja nehän ei oo vielä niitä "suolasen hintasia" DW:itä...
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
helma29
07.05.2004 17:25:26

Onko noi sitten niitä kuuluisia "halppis"-DW:eitä?

Mitä eroa sitten "aitoihin" on?
Tombo
08.05.2004 20:01:36
Onko noi sitten niitä kuuluisia "halppis"-DW:eitä?

Mitä eroa sitten "aitoihin" on?

ainakin runkomateriaalit ja maali-/pinnoitevalikoiman rajoittuneisuus.
niin ja nehän kootaan meksikon puolella. telineet ja virityspesät ovat kanssa erilaiset.
hinta tietty myös erona.

tommi
Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma?
Silvio Dante
12.05.2004 12:19:06
Noita Pacificejahan siellä näytti ne kaikki setit olevan. Ja nehän ei oo vielä niitä "suolasen hintasia" DW:itä...

Niinpä, eikös DW (Drum Workshop) ole eri asia kuin PDP (Pacific Drums)? Niinku kitaroissa on Fender/Squier, Gibson/Epiphone tai ESP/LTD
Just when I thought I was out, they pull me back in!
Calmless Spirit
12.05.2004 13:11:13
Mul on newsoundin rummut. ihan paskat. makso jotain 450 euroo. mul on sit myös DW:n tupla pedaali ja se on toiminu ihan kiitettävästi. kannattaa tilata thomannista.

www.thomann.de
Alpha
12.05.2004 16:33:51
Mul on newsoundin rummut. ihan paskat. makso jotain 450 euroo. mul on sit myös DW:n tupla pedaali ja se on toiminu ihan kiitettävästi. kannattaa tilata thomannista.

Kyllä mä ihan tuosta Soitin ja Tarvikkeesta kamani ostan. On kalliimpaa, mutta tietääpä mitä saa ja Rampe on erittäin mukava ukko...
helma29
12.05.2004 17:33:42

.... laitoitteko merkille, että myyvät myös (www.musamaailma.com) DW:n pedaaleita jne. ?

Luulenpa, että rupeavat myymään myös DW:tä.....
MoonDog
12.05.2004 17:35:35

www.thomann.de

Haha, kiitoksia päivän parhaasta viestistä. Repesin aivan totaalisesti. :D

Voiko tuon enempää mennä aiheen ohi, jos alkuperäiseen viestiin kuitenkin vastaa?
Shit just doesn't happen, it takes effort.
hollow
12.05.2004 19:27:44
törö itsellesi!

multa löytyy pdp:n lx-satsi... oon kyllä itse ollu tyytyväinen.
reilu vuosi sitten sellainen tuli otettua mukaan englannin maalta, lomareissulla siellä olin.

kelluvat tomit oli yksi syy ostoon, tarjouksessakin sattui setti olemaan kyseisessä liikkeessä.. =)

vire tuppaa karkaamaan pikkaisen turhan äkkiä, ainakin minun makuuni.. muuta negatiivistä en näin äkkiseltään keksi.
over thinking, over analyzing.
Jeltz
12.05.2004 19:30:42
Mul on newsoundin rummut.

Säälin sua. Ite pääsin vähän aikaa sitten eroon Newsoundeista.
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
helma29
12.05.2004 19:34:39

Mitäs vikaa NewSoundeissa oli?
Alpha
12.05.2004 19:38:23
Mitäs vikaa NewSoundeissa oli?

Joillekkin riittää dissaamisen syyksi se, että ovat Newsoundit.

Mulla oli järjestyksessään toiset pöntöt Newsoundit heti Ludareiden jälkeen...ja bändi hommat aloittelin vetämällä laina Newsoundeilla keikoilla...
Jeltz
12.05.2004 19:53:09
No Newsoundien soundi on aika Newsoundista, eikös se ole aika hyvä syy? :)
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
helma29
12.05.2004 20:00:19

Kyllähän autonkin ajo-ominaisuudet kivasti muuttuu, kun ostaa uudet renkaat alle ja iskarit.

NewSound:itkin on ihan hyvät pöntöt.

Tiesittekö, että Ludwig-merkkisiä rumpuja tehtiin kauan sitten vanerista?

Ei kukaan silloin itkenyt soundeista, ehkäpä senkin vuoksi, että muita vaihtoehtoja ei hirveästi silloin ollut.
markkuliini
12.05.2004 22:24:35

Tiesittekö, että Ludwig-merkkisiä rumpuja tehtiin kauan sitten vanerista?

Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta eikös vaneri tarkoita "kerrospuuta" ja termi "vaneri" ei mitenkään sinänsä määritä puunlajia. Aikoinaanhan Ludwig ei määrittänyt puulajia mistä rumpunsa teki ja puulajista arvailuja oli yhtä monta kuin arvaajaakin. Siitä sekaannus? Eikös melkein me kaikki soiteta vanerirummuilla?
markkuliini
12.05.2004 22:28:11

Kumun sivuillakin puhutaan rumpuvanerista josta sitten leikataan pienempiä paloja rummun koon mukaan. Tiesittekö että Kumut tehdään vanerista? :)
Mikko A
12.05.2004 23:19:42
Mulla oli järjestyksessään toiset pöntöt Newsoundit heti Ludareiden jälkeen...ja bändi hommat aloittelin vetämällä laina Newsoundeilla keikoilla...

Saanenko tiedustella miksi vaihdoit Ludarit nuusaundeihin??

NewSound:itkin on ihan hyvät pöntöt.

Tuo on jo aika paksua. Hyvillä kalvoilla (Remoilla totta kai;) ja erittäin huolellisella virityksellä niistäkin voi saada kelvolliset, mutta ei niitä kyllä hyviksi voi millään opilla sanoa! Ja joo, olen omistanu NewSoundit, ne oli aivan totaalisen karseet.
I hate your sex!
Alpha
12.05.2004 23:39:02
Saanenko tiedustella miksi vaihdoit Ludarit nuusaundeihin?

Koska isäni sanoi, että nää lähtee nyt kaatopaikalle, etteivät vie vintistä tilaa...eikä nuoren rumpalin vastustelut paljoa painaneet...:o(

Oisin mä ne halunnut pitää ja kunnostaa, mutta ei niin ei.

En noita värejä tiedä, mut oiskohan olleet jotain Silver...eli mitkähän Ludarit sitten olivat?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)