veke69 26.05.2004 12:11:54 | |
---|
Terse. Koitin taannoin jonkun threadin sivussa kysyä asiaa, mutta nyt ihan omalla otsikolla: Osaako joku kertoa mistä voisin tietää mitä puuta virvelini on? Kyseessä on Jammun 8 tuumaa syvä puuvirveli. Lätkässä lukee SD980RP, ei kerro mulle yhtään mitään. Soundi on aika napakka ja samalla pehmeä. Puulta näyttää sisäpuolelta :-) Ei muuten, mutta kivahan se olis tietää. Eipä tää asia toisaalta soittoon vaikuta. - Veke |
Mikko A 26.05.2004 12:49:42 | |
---|
Koivua. Recording custom. I hate your sex! |
veke69 26.05.2004 14:14:47 | |
---|
Mikko, ilmiömäistä. Jaksatko kertoa mistä moinen tietämys? |
AP 26.05.2004 14:31:58 | |
---|
Mä heitän puhtaan arvauksen, että tuo 9 tuossa SD:n jälkeen ratkaisee. Yamahallahan menee sarjat numeroittain niin että 9000 on Recording custom ja 9 kertoo sarjasta. 7 olis sitten kait Stage Custom. Ja SD=snare drum. |
Mikko A 26.05.2004 17:47:38 | |
---|
Mä heitän puhtaan arvauksen, että tuo 9 tuossa SD:n jälkeen ratkaisee. Yamahallahan menee sarjat numeroittain niin että 9000 on Recording custom ja 9 kertoo sarjasta. 7 olis sitten kait Stage Custom. Ja SD=snare drum. Näinpä hyvinkin. 5000 tais olla se stage customin edeltäjä. Näistä on aikoinaan ollu täällä tai daffin palstalla juttua ja sieltä jäi nuo nummerot suht hyvin mieleen. I hate your sex! |
lateq 26.05.2004 17:56:20 | |
---|
Miulla taitaa olla samanlainen. Hiton hyvä virppa :)> La avassa on ikävä sa atanaa. |
Buusteri 26.05.2004 18:37:16 | |
---|
Miulla taitaa olla samanlainen. Hiton hyvä virppa :)> Kuin myös, mutta omassani on sisällä hieman punaiseen vivahtava tumma petsilakka. Omakuvassa näkyy tämä soitin. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
veke69 27.05.2004 07:56:44 | |
---|
Sama virveli, mulla vaan tummanpunainen. Ja joo, on se hyvä verme, on. Mulla on nyt yläkalvona Evanssin power center reverse dot, kun soitamma vähän hevimpää tavaraa. Tuosta setistäsi: sulla on viimeinen lattiatomi aika paljon oikeella, taipuuko selkäsi niin että pystyt sitä soittamaan :-) Tosin kuva saattaa vääristää etäisyyksiä? -Veke |
Buusteri 27.05.2004 18:01:02 | |
---|
Tuosta setistäsi: sulla on viimeinen lattiatomi aika paljon oikeella, taipuuko selkäsi niin että pystyt sitä soittamaan :-) Tosin kuva saattaa vääristää etäisyyksiä? Eipä siinä mitään ongelmia ole ilmennyt. Tosin silloin kun ensimmäisiä kertoja kahdella lattiatomarilla soitin, oli aluksi hieman outoa kääntää ylävartaloa niin pitkälle. Kuvan vääristämisestä en tiedä, mutta kannattaa huomata millä kohdalla penkkini on. Eli soitto onnistuu yhtä helposti jokaiseen tomiin. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
MoonDog 27.05.2004 18:18:44 | |
---|
Meikäläisellä oli aluksi kanssa hieman vaikeuksia päästä tuohon toiseen lattiatomiin käsiksi, kun tuntui olevan niin pirun kaukana, mutta kyllä siihen aika nopeasti tottuu. Sekin auttaa erittäin paljon, kun siirtää sitä isompaa tomia ikään kuin poispäin itsestään, enemmän pienemmän lattiatomin taakse. Eli rummut eivät muodosta sulavaa kaarta, kuten normaalisti, vaan toinen lattiatomi onkin 'liikaa' sivussa, jos ylhäältä päin katsotaan. Ei tarvitse vääntää yläkroppaa niin paljoa, jolloin soittokin helpottuu huomattavasti, vaikka luulisi ettei näin välttämättä käy, kun välimatka tomiin lisääntyy hieman. Ottaakohan tuosta kukaan tolkkua... Shit just doesn't happen, it takes effort. |