Aihe: Millbrookin kapuloista..
1
Alpha
25.05.2004 00:26:00
Vähän aikaa sitten menin ostamaan uusia kapuloita ja kävelin poikkeuksellisesti Oulun musiikkitaloon. Noh..niillä ei ollu Vic Firthin palikoita ja pienen miettimisen jälkeen ostin Millbrookin palikoita 2 paria/10€..5B ja 5A..

Nyt jonkun aikaa niillä paukutellu ja ihan hyvältähän nuo tuntuvat..kestäneetkin ihan hyvin..

On muutes ihan kohtuullisen näköinen myyjätär tuolla musiikkitalossa..:o)
Paas
25.05.2004 08:56:50
On muutes ihan kohtuullisen näköinen myyjätär tuolla musiikkitalossa..:o)

Hoho! :) Nyt sinusta taisi tulla talon kantaasiakas.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
HCW
25.05.2004 11:48:47
Ite en ole noille Milbrookin kalikoille kostunut. Yhdet risukepit löytyy kassista. Kapulat ei oikein ole mun makuun.
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä"
Epämuusikko
25.05.2004 13:08:32
Mullakin on Millbrookit hajonnu heti. Kumma homma, eikö paikan pitäny mennä nurin (taas)?. Kaveri kävi paikan päällä, jossain lapussa oli lukenut: poistomyynti. Tyyppi kysyi myyjältä:
tyyppi: -Onko täällä poistomyynti?
myyjä: - Ei.

Jumalauta, onko sitä vai ei?!? Toisaalta mitään muuta sieltä ei oo tullu ostettua kuin B-Stickejä ja yhdet millbrookit jotka nekin hajos heti.
Svengi on vain tehokeino
lateq
25.05.2004 23:58:08
Vaterit on kyllä varma valinta. Minulla on ollut käytössä Vaterin 5A (ainoana kapulaparina) melkein 3 kuukautta, joskus hiihtolomalla ne taisin ostaa (mainittakoon että soitan nopeatempoista kuolometallia :)
Ei ole varmaan koskaan kestänyt kapulat aktiivista käyttöä noin pitkään, vaikka tosin kohta nuokin pitää jo uusia.
Laavassa on ikävä saatanaa.
jussiohman
26.05.2004 00:10:19
Hyvä topikki;)

Taman 7a tsipuloita olen ostanut Niskaselta 10e pari. Mainioimmat mitä olen tähän asti kokeillut. Vaikkei tätä kukaan kyllä kysynyt..
Lihava sinkku hakee kontaktia
Alpha
26.05.2004 10:36:03
Juu kyllä mää noita Vic Firthin American Classic 5B kapuloita normaalisti käytän, mutta ei tuolla ollu muita, ku Millbrookia...

Siis se tavallaan yllätti, et on noin hyvät...ja muutenki olin mieltäny Millbrookit huonoiksi...
anstir
26.05.2004 14:17:46
Itekki tykkään noista Millbrookeista, vaikka eivät kestäkkään kovin hyvin. No minun käytössä ihan kohtalaisesti kumminkin. Eikös ne olekin vaahteraa? Vaahterassa kun on niin mahtava tuntuma ja paljon kevyempääkin se on minusta kuin muut puulajit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)