Groovi 22.05.2004 21:14:56 | |
---|
Oon hokannu että jos ottaa sen sixpackin olutta, niin karkaa time aika mahtavasti. mite sulla, otakko keikalla kuppia? Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Alpha 22.05.2004 21:33:41 | |
---|
Oon hokannu että jos ottaa sen sixpackin olutta, niin karkaa time aika mahtavasti. mite sulla, otakko keikalla kuppia? Itte oon huomannu sen, että yks iso tuoppi ennen keikkaa laukasee jännityksiä just sopivasti...tai sitten sen tuopin voi juoda ensimmäisen setin jälkeen. Yksin reenatessa on sitte tullu otettua joskus vähän enemmän...itte en huomaa sitä timen muuttumista tai muutakaan, joten saa tulla kuuntelemaan...:o) |
Groovi 22.05.2004 21:37:03 | |
---|
Itte oon huomannu sen, että yks iso tuoppi ennen keikkaa laukasee jännityksiä just sopivasti...tai sitten sen tuopin voi juoda ensimmäisen setin jälkeen. Yksin reenatessa on sitte tullu otettua joskus vähän enemmän...itte en huomaa sitä timen muuttumista tai muutakaan, joten saa tulla kuuntelemaan...:o) no sitä just meinaan, että ite otan sen max 1-2 olutta ennen keikkaa/keikan aikana. joskus treeneissä oon ottanu sitte naulan päähän ja voi jeesus sen huomaa jos treenit on äänitetty. =) Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
LumPus 22.05.2004 21:39:08 | |
---|
kyllä se tuppaa käsistä lähtemään...pari kolme tuoppia pitkällä aikavälillä..eka roudatessa, toinen soundchekissä ja kolmas lavalla...mutta ei humalassa kuitenkaan... Yksi asia mikä hieman harmittaa on basisti, keikoilla ja jopa studiossa pitää väkisin olla kännissä...stana Sponsored by Espoon Musiikki |
AP 22.05.2004 21:41:58 | |
---|
Ehkä päivän mittaan voi pari olutta ottaa, mutta ainakin itsellä on sellainen, että on vireillä mitä vaan, halonhakkuuta, seinänmaalausta, imurointia tai rumpujen treenaamista, niin yksikin olut kesken kaiken saa hommat tyssäämään siihen paikkaan. Siis kertakaikkiaan seis. Mitään ei "naksahda" päässä, mutta puuhia ei vain tule jatkettua. Toisen ja kolmannen oluen voi enää ottaa. Bileissä joskus on tullut soiteltua kännissäkin kyllä. Ainakin se silloin itsestä tuntuu, että time pitää ja kaikki kulkee. Toistaiseksi ei ole kyllä nauhoiteltu biletystä, ehkä onneksi. |
JCM 22.05.2004 21:42:32 | |
---|
Keikalla ei oteta. Keikan jälkeen voi ottaa. Time karkaa, kun ottaa sanotaanko yhden liikaa. Pari kolme pulloa voi ottaa, se tuo sopivasti dynamiikkaa soittoon. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Anri8000 22.05.2004 21:45:24 | |
---|
kyllä se tuppaa käsistä lähtemään...pari kolme tuoppia pitkällä aikavälillä..eka roudatessa, toinen soundchekissä ja kolmas lavalla...mutta ei humalassa kuitenkaan... Yksi asia mikä hieman harmittaa on basisti, keikoilla ja jopa studiossa pitää väkisin olla kännissä...stana Allekirjoitan täysin koko jutun. Olenkohan skitsofreenikko ja minulla onkin useampi nimimerkki täällä.....spooky... Lehmä pariutuu sonnin kanssa saadakseen vasikan, sonni vain huvin vuoksi. - Sverre 6 v. |
Groovi 22.05.2004 21:49:59 | |
---|
kyllä se tuppaa käsistä lähtemään...pari kolme tuoppia pitkällä aikavälillä..eka roudatessa, toinen soundchekissä ja kolmas lavalla...mutta ei humalassa kuitenkaan... Yksi asia mikä hieman harmittaa on basisti, keikoilla ja jopa studiossa pitää väkisin olla kännissä...stana no se että studiossa vetää kuppia on kyllä jo yliampuvaa, paitsi jos on oman setin vetäny narulle ja kuuntelee mitä pojat soittaa. kyllä levylle pitää soittaa kaikki mitä ranteesta lähtee, ilma efetriiniä. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
wille_eemeli 22.05.2004 22:20:36 | |
---|
Jaa niinko nyt vai. Ei onnistu saatana! Hevi on paskimmillaankin parasta! |
mr_b 22.05.2004 22:31:06 | |
---|
Mikä time? :-) Tuoppi ennen, tuoppi suorituksen aikana, monta jälkeen. Näin. Before I talk I should read a book. |
AP 22.05.2004 23:10:24 | |
---|
Jaa niinko nyt vai. Ei onnistu saatana! Hoho. Niijust nyt. Ei uskalla enää yrittääkään. |
Antti1997 22.05.2004 23:26:40 | |
---|
Time on täysin yliarvostettua. Rumpaleiden paremmuus ratkaistaan sillä kuka polkee nopeiten tuplia. Millään muulla ei ole merkitystä. Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. [Kyllä Lähtee] |
Groovi 22.05.2004 23:48:11 (muokattu 22.05.2004 23:48:57) | |
---|
Time on täysin yliarvostettua. Rumpaleiden paremmuus ratkaistaan sillä kuka polkee nopeiten tuplia. Millään muulla ei ole merkitystä. voi saatana. oon varmaan mopo. =) Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Alpha 23.05.2004 00:37:24 | |
---|
voi saatana. oon varmaan mopo. =) Joo...myö ollaan iha surkeita rumpuloijia...:o) |
Antti1997 23.05.2004 00:56:35 | |
---|
Joo...myö ollaan iha surkeita rumpuloijia...:o)
Ei se mitään, niin oon minäkin. Oon nimittäin ihan huono soittamaan tuplilla. En ole jaksanut harjoitella, kun sinkulla on paljon kivempi soittaa. |
Antti1997 23.05.2004 00:58:22 | |
---|
Ja ainahan sen voi laittaa vaikka basistin syyks jos ei pysy tahdissa? |
MoonDog 23.05.2004 01:27:47 | |
---|
Oon nimittäin ihan huono soittamaan tuplilla. Mä puolestani olen hyvä soittaan tuplilla. En oo kovin nopea enkä etenkään tarkka mut muuten ihan hyvä! Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Alpha 23.05.2004 01:31:36 | |
---|
En oo kovin nopea enkä etenkään tarkka mut muuten ihan hyvä! Joo...sanot bändille, et "Mie en ole nopee, enkä pysy timessä, mut mie gruuvaan niinku hirvi." |
MoonDog 23.05.2004 01:32:17 | |
---|
Hehe, juuri näin. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Jami 23.05.2004 01:38:21 | |
---|
Hauska topic. Mä oon aloittanu soittamiseni juoppoporukassa. Muistan ku rumpali katto kelloa ja laski valssin lähdön keikan aloitusajankohdasta. Istuimme vielä keikkaautossa. 60-luvun lopulla ei vielä ollu niin nokonnuukaa näissä asioissa. Tuli viivähdettyä monesti jossain kuppilassa. Tietä kysymässä. Minä en tietenkään ottanut mitään. 14v kloppi. Mua tuuras (olin intissä) ravintolabändissä kaveri joka pystyi soittamaan sammumiseen asti timessä. kukaan ei huomannu mitään ennenku jätkä putos tuolilta. tai lähti kesken biisin kaljalle. Piti nenää mikissä kiinni että pysyi tuolilla ja komppi toimi. Mäkin luulin että paras meininkin syntyi kun tämän alussa mainitsemani bändin viimeisellä keikalla minäkin nautin "virvokkeita". Poijat sano ettei mitään järkeä ollu tampuriinimiehellä. trumpettia eivät enää päästäneet yrittämäänkään. Ajan saatossa on toki tullut harjoiteltua liikaakin tuota timeä nauttineena. Ylpeydellä totean että överiksi ei oo menny kertaakaan. No ei toki oo tullu soitettuakaan ku vähän yli 30vuotta. Etä sanomatta paras. Voin kyllä todeta että time ei paukustakaan parane. Oma viihtyvyys kun poisluetaan. Ihan on sama kuin autoillessa. Oma mielipide on että paranee ja testit sanoo että ei tuu mitää. Pariakaan promillea ei toki kokematon nykyään enää meikäläisessä huomaa. Kehuksi tuota ei kannata ottaa. Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |