Aihe: Paiste signature 17" Full Crash?
1 2
migi666
21.05.2004 22:36:54

Mikä on, kun en itse tykkää yhtään symbaalin soinnista? Jotenkin turhan kirkas ja muutenkin semmonen ihmeellinen.. En sitten tiedä, että onko päässä vai pellissä vikaa..
Se on sitä mitä tekee!!
Alpha
21.05.2004 22:40:46
Ja mikäs muuten on noiden ero? Vaikkapa tuo Dimensions Medium Thin ja sitten Medium Thin Full...
Epämuusikko
22.05.2004 00:12:15
Jos et tykkää, niin myy mulle.
"You're my bacon in the night"
Mikko A
22.05.2004 00:29:44
Aina niitä huonojakin yksilöitä eksyy mukaan. Ikinä en oo soittanu signatureilla joten paha mennä muuta sanomaan.
I hate your sex!
Buusteri
22.05.2004 11:28:56

Mikä on, kun en itse tykkää yhtään symbaalin soinnista? Jotenkin turhan kirkas ja muutenkin semmonen ihmeellinen.. En sitten tiedä, että onko päässä vai pellissä vikaa..

Itsellä on kanssa samaa vikaa. Juuri nuo signaturen full krässit on kuulostanu korvaan tottapuhuen hirveältä. Kerran oli setissä 16" & 17" a customit ja 16" signature full; ei sopinut paiste korvaan ollenkaan ja kuulosti zildjianien rinnalla lähes kattilan kannelta. Tosin mielipiteitähän nämä jutut on..
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
AP
22.05.2004 11:45:41
Aina niitä huonojakin yksilöitä eksyy mukaan. Ikinä en oo soittanu signatureilla joten paha mennä muuta sanomaan.

Siinä on sitten todellinen tilastoihme, jos Paisteelta sattuu tekoviallinen yksilö joukkoon.

Se on kyllä sanottava, että Signaturen muun malliset krässit ovat parempia kuin Full crashit. Ilmeisesti näitä suunniteltaessa on pyritty saamaan mukaan vähän kaikkea.
Mielestäni selkemmin "tietyn tyylisuunnan" pellit kuten Mellow ja Fast Crashit ovat sarjasta selkeästi parempia.
Alpha
22.05.2004 12:31:47
Siinä on sitten todellinen tilastoihme, jos Paisteelta sattuu tekoviallinen yksilö joukkoon.

Jep...Paisteella on tiukin mahdollinen laadun valvonta.
Jami
22.05.2004 13:02:56

Mulla on 14", 16" ja 18" signatur fullgrashit ja on kuin kirkonkelloja soittelis. Tosin tekniikkaa vähän vaativat. Eivät ole mättöpeltejä. Soittajan soittamina soivat erittäin kauniisti ja täyteläisesti. Nimensä mukaisesti. Jos kaipaa räikeää ja terävää räsähdöstä niin ei kannata fullgrasheihin sekaantua.

Ridenä mulla on Paisteen signatur fullride 22". Sekään ei kovaa kättä tottele. Huutaa kuin mieletön. Ostin sen vähän käytettynä ja tein kovan työn putsatessani siitä teipin liimoja pois. Nyt se on yksi kauneimmin soivia ridejä mitä oon kuullu.

Kaikki laatusoittimet antavat ominaisuutensa vasta soittajalle. Ennen kuin osaa soittaa kannattaa tyytyä halvempiin versioihin. Nämä peltihommatkin on selvää kuin pläkki.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
AP
22.05.2004 13:27:26
Ridenä mulla on Paisteen signatur fullride 22". Sekään ei kovaa kättä tottele. Huutaa kuin mieletön. Ostin sen vähän käytettynä ja tein kovan työn putsatessani siitä teipin liimoja pois. Nyt se on yksi kauneimmin soivia ridejä mitä oon kuullu.
.

Kyllä, kaunis on siinä ääni. Ja kovemmalle kädelle löytyy sitten muita peltejä: silmäilin tuossa Paisteen sivuja ja siellä alkaa taas olla niin hillitön mallivalikoima, että ohhoh.
drumm
22.05.2004 14:34:40
Ennen kuin osaa soittaa kannattaa tyytyä halvempiin versioihin. Nämä peltihommatkin on selvää kuin pläkki.

Ja sinä sitten osaat?
MoonDog
22.05.2004 14:52:35
Ja sinä sitten osaat?

Tässä varmaankin haettiin osaamisella myös sitä, että osaa valita sopivat pellit omiin käyttötarkoituksiinsa ja osaa myös käyttää niitä oikein.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
jussiohman
22.05.2004 15:18:41

Mulla on tuo sama 16". En itsekään jotenkin erityisen paljon pidä siitä. Dimensions on halvemmuudestaan huolimatta parempisaundinen. Täytyy jatkossa suosia Dimejä enempi.
Lihava sinkku hakee kontaktia
MoonDog
22.05.2004 15:21:02
Onkos noista signature power crasheista kenelläkään kokemuksia? Tässä kun pellit alkavat ajan mittaan vaihtua Dimensionsin/Signaturen suuntaan niin tuollainen voisi olla yksi vaihtoehto.
Jami
22.05.2004 15:34:23

Ja sinä sitten osaat?

Iliman muuta. Mutta arvioi itte.

http://www.netikka.net/kettunen/Soittaja.avi
MoonDog
22.05.2004 18:00:24
Mikko A
22.05.2004 18:52:12

En tarkoittanut viallista. Tarkoititn sitä että samasta sarjasta otetaan kaksi samanlaista peltiä ja niistä toinen soundaa hyvälle ja toinen ei..
I hate your sex!
AP
22.05.2004 18:59:36
En tarkoittanut viallista. Tarkoititn sitä että samasta sarjasta otetaan kaksi samanlaista peltiä ja niistä toinen soundaa hyvälle ja toinen ei..

Aika harvinaista on tuokin tietääkseni Paisteella. Enempi "turkkilaisilla" merkeilä sitten enempi sääntö.
AP
22.05.2004 18:59:41

Aika harvinaista on tuokin tietääkseni Paisteella. Enempi "turkkilaisilla" merkeilä sitten enempi sääntö.
Jami
22.05.2004 19:23:55

Aika progressiivista. ;)

Huomaa vasemman ranteen notkea ja sujuva flämmi.

No leikki leikkinä. Kiitos että edes yksi vaivautui tuon katsomaan. Näkyy siinä kuitenkin mun settiä ja studion seinää.
jussijoe
23.05.2004 11:55:00

jokainen tsänssi on mahdollisuus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)