Aihe: rolling glide ja power glide. Mitä eroa?
1 2
Peace
19.05.2004 15:03:57
joo eli mitäs eroo noi rolling glidel ja power glidel oikee o?
Joona Rautiainen
Suchinenu
19.05.2004 15:05:58
www.tama.com

sieltä löytyy hyvät selitykset.
Alpha
19.05.2004 15:23:10
joo eli mitäs eroo noi rolling glidel ja power glidel oikee o?

Power Glide antaa kovemman iskun...
Paas
19.05.2004 22:14:58
Power-gliden "cam" osa(osa jonka päällä ketju lepää) ei ole täysin pyöreä vaan epäkesko joten iskun lopussa tulee tavallaan nopeampi "pyrähdys". Rolling-gliden "cami" taas on täysin pyöreä joten liike on samanlainen/tasainen koko liikkeen ajan. Huonosti selitetty mutta en parempaakaan nyt saa väännettyä. Lue lisää taman sivuilta.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
-Reaper-
19.05.2004 22:17:49
Asiahan on niin kuin Paas tuossa jo totesi eli kun power glidellä varustettua pedaalia polkaisee niin nuijan vauhti kiihtyy loppua kohden...
Rock´N´Roll!!
Järvihirviö
20.05.2004 01:09:01 (muokattu 20.05.2004 01:09:14)
Voikos IC:n power glideni muuttaa rollingiksi jollain lisäosilla? Vai meneekö liialliseen tuningiin?
Alpha
20.05.2004 08:01:52 (muokattu 20.05.2004 08:02:16)
Voikos IC:n power glideni muuttaa rollingiksi jollain lisäosilla? Vai meneekö liialliseen tuningiin?

Tjaah...en ole asiaan perehtynyt, mutta voi kait sen "cam" osan vaihtaa siihen akseliin...tai sit koko akselin...
-Reaper-
20.05.2004 11:05:41

Kyllä sen varmaan voi mutta kyllä sä saat vvähän tuunata jos aiot sen vaihtaa...

Ite en kyllä vaihtas koska tykkään omista power glideistä enemmän...
Rock´N´Roll!!
Paas
20.05.2004 11:52:05

En usko että voi. En ole koskaan ainakaan kuullut että näin olisi tehty. Ei siis ainakaan ole yhtä helppoa kuin eliminaattoreissa.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
lkx
20.05.2004 13:36:21

There is no spoon...
lateq
20.05.2004 14:19:51
Power-gliden "cam" osa(osa jonka päällä ketju lepää) ei ole täysin pyöreä vaan epäkesko joten iskun lopussa tulee tavallaan nopeampi "pyrähdys".

Minua ainakin alkaa soittaessa pikkuhiljaa häiritä tuo nuijan muljahtelu, kaikille se ei kai oikein sovi.
Laavassa on ikävä saatanaa.
Peace
20.05.2004 18:24:44
kumpaa suosittelisitte. power glidee vai rollingii
Joona Rautiainen
MoonDog
20.05.2004 19:47:58
kumpaa suosittelisitte. power glidee vai rollingii

Sehän on täysin makuasia. Itselläni on power glide johon olen täysin tyytyväinen, en ole tosin edes kokeillut rolling glideä. Luulisin, että jos esim. metallimusaa tai jotakin raskasta soitat niin power glidella saa varmaankin enemmän voimaa iskuihin. Ja voimaahan tarvitaan etenkin silloin, kun temmot nousee pilviin.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
LumPus
20.05.2004 21:08:45
Itte tykkään enemmän tuosta Powerista juuri sen "ärhäkkyyden" takia..
Sponsored by Espoon Musiikki
Peace
20.05.2004 23:27:08
joo,ite soittelen power/progressive musaa
Joona Rautiainen
Järvihirviö
20.05.2004 23:33:36
Luulisin, että jos esim. metallimusaa tai jotakin raskasta soitat niin power glidella saa varmaankin enemmän voimaa iskuihin.

Eli toisin sanoen power glide ei ole mun käyttööni paras vaihtoehto, kun soitan kevyempää musiikkia..? Tuon pelin kun hankin joskus aikoinaan vielä tietämättömämpänä kuin nykyään.
MoonDog
21.05.2004 07:52:59
Eli toisin sanoen power glide ei ole mun käyttööni paras vaihtoehto, kun soitan kevyempää musiikkia..? Tuon pelin kun hankin joskus aikoinaan vielä tietämättömämpänä kuin nykyään.

En minä tuosta tiedä sanoa, jos siitä itse tykkäät niin eihän se silloin väärä ole. Tuo minun aiempi viestihän oli vain olettamus, koska yleensä metallimusiikki vaatii vähän enemmän potkua erottuakseen.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Järvihirviö
21.05.2004 15:55:48
En minä tuosta tiedä sanoa, jos siitä itse tykkäät niin eihän se silloin väärä ole. Tuo minun aiempi viestihän oli vain olettamus, koska yleensä metallimusiikki vaatii vähän enemmän potkua erottuakseen.

Äh, en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi..Eli siis pedaaliin olen hyvin tyytyväinen, mutta perfektionisti kun olen, haluan saada parhaimman mahdollisen tuntuman pedaalista irti. Eli täten se minulle paras mahdollinen tuntuma ei liity metallimusiikkiin. Myös siksi mm. kyselin camin vaihto-ominaisuutta Cobraani.
LumPus
21.05.2004 23:09:04

Eli periaatteessa sen voi vaihtaa, mutta suomessa tarkoittaa käytännössä että se lähetetään tehtaalle vaihdettavaksi, ja maksaa niin maan... Tosin voi olla että osan saa tilattua ja liikkeeseen ammattilaiselle tehtäväksi...
Kallista lystiä kuitenkin.
Sponsored by Espoon Musiikki
zmb
22.05.2004 18:50:20
Mitä järkee sitä o sinne tehtaalle lähettää. TAi muutekaa vaihtaa. Saahan polkimet ilmaiseks vaihdettua powerista rollariin.
Setti: kannut: Tama Granstar (6 tomilla) pellit: Meinl, Amun ja Byzance, New Sound krässi, Zild. Oriental trash kiina
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)