Alpha 18.05.2004 16:50:13 | |
---|
Jees..eli haitsun valintaan voisin nyt ottaa neuvoja vastaan. Nuo Zildjianit pidän, mutta oon kattellu noita Dimensionsin 14" Medium Heavy Crunch Hatseja tai sitten Dimensions Thin Heavy Hatseja.. Mites tuo Thin Heavy? Yläpelti on Thin, niin ei varmaan kovin rajua takomista se kestä.. Jäljelle jää Medium Heavy Crunch..se vois toimia hyvin. Entäpä Signature Sound Edge, Dark Crisp tai Medium haikat? Valaiskaapa hieman noista vehkeistä.. |
Niskamies 18.05.2004 16:54:47 | |
---|
Thin Heavyt vaikuttaa hyviiltä. Ohuet päältä, paksut alhaalta. The way I like them. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
jussiohman 18.05.2004 16:58:09 (muokattu 18.05.2004 16:59:05) | |
---|
Sullahan on tosissaan Dimensions -vaihe päällä, vai;) Itsekkin olen hihat/ride settiä vaihtamassa tässä joskus ja Dimensionit vois olla jees. Myös A-Customit ovat harkinnassa. Osta vaan Dimet, et luultavasti pettyisi. Edit: Olipas avulias kirjoitus.. Lihava sinkku hakee kontaktia |
AP 18.05.2004 16:59:20 (muokattu 18.05.2004 17:00:52) | |
---|
Kyllä se alapelti "tukee" mukavasti sitä hennompaa yläpeltiä eli ei se nyt kestoltaan ihan onneton ole. Tietysti jatkuvaan mielipuoliseen mättöön on sitten eri vehkeet. Itselläni on Sound Formulan Medium-Heavy haitsut ja kyllä vaikutelma niissä on jo aika tanakka, vaikka yläpelti onkin järkipaksuinen. Arvaan, että kovin kuuluvaa "kiinnipolkaisusoundia" noista thin-heavyistä ei saa. Siltikin täältä melkein suuntautuisi katse Signature-sarjaan. Dark crisp on ehkä näistä vaihtoehdoistasi kaikkein hiljaisimpaan musiikkiin ja Sound Edge taas jämerin vaihtoehto. Eli jos tuo käyttäjätiedoissasi mainittu Zildjian Avedis on se, mitä nyt käytät, niin ehkä tuo Dark Crisp on sitä lähinnä. |
Alpha 18.05.2004 17:03:29 | |
---|
Thin Heavyt vaikuttaa hyviiltä. Ohuet päältä, paksut alhaalta. The way I like them. Niinhän ne ovat nuo Heavy Crunchitkin...Medium Thin/Medium Heavy. Thin Heavyssa taas Heavy alapelti, mutta tuo Thin hieman arveluttaa tuossa päällä... |
Alpha 18.05.2004 17:20:18 | |
---|
Eli jos tuo käyttäjätiedoissasi mainittu Zildjian Avedis on se, mitä nyt käytät, niin ehkä tuo Dark Crisp on sitä lähinnä. Tuota käytän, koska ei muuta ole...hieman järeämpää etsin... |
Buusteri 18.05.2004 17:35:07 | |
---|
Niinhän ne ovat nuo Heavy Crunchitkin...Medium Thin/Medium Heavy. Thin Heavyssa taas Heavy alapelti, mutta tuo Thin hieman arveluttaa tuossa päällä... Kyllä se thinni yläpelti kestää kaiken soiton. Tai ainakin näin olen itse päätellyt omien a customieni kohdalla. Saa tulla muuten testaamaan jos kiinnostaa :) Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
Suchinenu 18.05.2004 18:30:44 | |
---|
Testailinpa tässä taannoisella Turun reissulla juuri muun muassa noita Dimensions thin/heavy haitsuja. Ei ainakaan omaan korvaa miellyttänyt. Jotenkin kolkon oloiset, niin kiinni kuin auki soitettuina. Ihan kuin mun mielipiteellä väliä oiskaan.. :) |
MoonDog 18.05.2004 18:35:11 | |
---|
Olisin tuollaiset thin/heavy haitsut tilannut Hämeenlinnan TV säveleen kokeiluun, mutta kun ei onnistunut niin päädyin tilaamaan Byzance heavy haitsut ja sellaiset sitten lopulta ostinkin. Ikään kuin tämä mihinkään liittyisi. :P Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Viceroy 18.05.2004 19:03:05 | |
---|
Olisin tuollaiset thin/heavy haitsut tilannut Hämeenlinnan TV säveleen kokeiluun, mutta kun ei onnistunut niin päädyin tilaamaan Byzance heavy haitsut ja sellaiset sitten lopulta ostinkin. Ikään kuin tämä mihinkään liittyisi. :P Musakaupan unelma-asiakas :) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Groovi 18.05.2004 21:26:17 | |
---|
Minkälaiseen musiikkiin? Käytätkö paljon haitsua, aksentteja? Kokeileppa tommosta ku mulla, Paiste 2002 Sound Edge. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Alpha 18.05.2004 21:30:45 (muokattu 18.05.2004 21:34:55) | |
---|
Minkälaiseen musiikkiin? Käytätkö paljon haitsua, aksentteja? Kokeileppa tommosta ku mulla, Paiste 2002 Sound Edge. Kyllähän siihen tulis ihan kaikkea...biittiä, humppaa, foksia...16-osia yms...rokkia, heavya... Sit vielä filleissä käytän useesti haitsua... |
Groovi 18.05.2004 21:35:39 | |
---|
Kyllähän siihen tulis ihan kaikkea...biittiä, humppaa, foksia...16-osia yms... Sit vielä filleissä käytän useesti haitsua... Mut sais kuiteski olla vähän tanakampi verme... no ainakin melkein mikä tahansa zildjianin heavy-vahvuuden satsi luokitellaan osastoon "tanakka". minusta ne tosin taas on niin pirun raskaan oloiset... Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Alpha 18.05.2004 21:38:29 (muokattu 18.05.2004 21:40:33) | |
---|
no ainakin melkein mikä tahansa zildjianin heavy-vahvuuden satsi luokitellaan osastoon "tanakka". minusta ne tosin taas on niin pirun raskaan oloiset... Mutta mutta...mie taijan kuiteski havitella noita Medium Heavy Cruncheja... Edit:Chick on hyvä... |
AP 18.05.2004 21:50:24 (muokattu 18.05.2004 21:51:56) | |
---|
Mutta mutta...mie taijan kuiteski havitella noita Medium Heavy Cruncheja... Edit:Chick on hyvä... Melkeinpä joo. Tuossa on kuitenkin aika monipuolinen soitantalista, kun on perinteistä tanssimusiikkia ja rokkia. Joku 2002-sarja on kuitenkin vähän keskilinjalta järeään päin eikä mielestäni toimi maltillisella volumella soiteltaessa kovin hyvin. Medium crunch voisi olla hyvä, tai Signaturesta Sound Edge-malli. Ne on yleensä olleet hyviä kovemmassa soitossa ja Signaturen yleisdesigni / materiaali taas hiljaisempaankin sopivia. |
Paas 18.05.2004 21:54:33 | |
---|
Juu, kyllä signaturet pelaa niin kevyemmässä kuin raskaammassakin menossa. Tykkään. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Groovi 18.05.2004 21:56:51 | |
---|
Juu, kyllä signaturet pelaa niin kevyemmässä kuin raskaammassakin menossa. Tykkään. en eläessäni ole kuullut vielä yksiäkään peltejä tai haitsuja jotka toimii sekä kevyellä että raskaalla tatsilla. kyllä se on joko-tai. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Paas 18.05.2004 22:11:02 | |
---|
en eläessäni ole kuullut vielä yksiäkään peltejä tai haitsuja jotka toimii sekä kevyellä että raskaalla tatsilla. kyllä se on joko-tai. Jotkut pellit sopii all-round käyttöön paremmin kuin toiset. Sekin on sitten ihan mielipide kysymys että mikä sopii mihinkin. Mitä mieltä itse sitten olet signature sarjan symbaaleista? Mihin ne mielestäsi soveltuvat jos saan tiedustella? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
hollmi-5 18.05.2004 22:29:42 | |
---|
Kyllä Signaturen medium toimii joka paikassa. Ainakin minulla. Muista en tiedä... Noiden oikein raskaiden haitsujen ongelmana se, että ne tunkevat liian pintaan. Kysy vaikka keneltä äänimieheltä. Oli mitenkä hevi meininki tahansa. Mika Hollström |
AP 18.05.2004 22:31:22 | |
---|
Kyllä Signaturen medium toimii joka paikassa. Ainakin minulla. Muista en tiedä... Noiden oikein raskaiden haitsujen ongelmana se, että ne tunkevat liian pintaan. . Jep. Tai sitten hiljaa soitettaessa ääni on törkeän metallinen ja silti liian kova, tyyliin Paiste Rude. |