Peace 02.06.2004 15:40:43 | |
---|
Onkos sillä mitään väliä että kuinka kaukana penkki pitää, jos haluaa soittaa tuplaspeduil? Joona Rautiainen |
Peace 02.06.2004 15:41:38 | |
---|
(lisäys vielä toho edelliseen.......) että jos penkki on kauempana niin lähteekö tuplil paremmin soitto, kun että ne olis lähempänä? Joona Rautiainen |
kattila 02.06.2004 15:45:08 | |
---|
90 asteen kulma siinä pitäisi olla, mutta ei se niin justiinsa oo meneekö se vähän yli vai ali. Huusin että olen jumalaa!! |
jussiohman 02.06.2004 15:47:21 | |
---|
Mulla taitaa sinkun kanssa olla välillä reippaastikkin alle 90 asteen polvi. Tämä on kaksiteräinen miekka; Kauempaa on vähän helpompaa potkia, mutta etutomi ja crash jäävät vähän liian kauas. Lihava sinkku hakee kontaktia |
kkeppana 02.06.2004 16:36:00 | |
---|
Mulla taitaa sinkun kanssa olla välillä reippaastikkin alle 90 asteen polvi. Sama täällä. Tupliksen kanssa vedellessä kulma on yli 90 astetta. En tajua miksi, mutta näin vain tuntuu parhaalta mulle. All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far. |
Alpha 02.06.2004 16:41:28 (muokattu 02.06.2004 16:42:36) | |
---|
Mie sain tässä vähän aikaa sitten J.Coolilta muutamia nauhoja ja mukana oli myös Dave Weckl - Back to basics video...Dave istuu ja polkee just niinku miä... |
Paas 02.06.2004 16:44:16 | |
---|
Kannattaa vaan kokeilla missä kohdin itsestä tuntuu hyvältä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
dictatorsh*t 02.06.2004 20:47:46 | |
---|
Mie sain tässä vähän aikaa sitten J.Coolilta muutamia nauhoja ja mukana oli myös Dave Weckl - Back to basics video...Dave istuu ja polkee just niinku miä... Elikä suomeksi? |
Alpha 02.06.2004 21:43:56 | |
---|
Elikä suomeksi? Elikkäs jalat ei ihan ole 90 asteen kulmassa ja silleen siinä penkin etuosalla...kantapäät ylhäällä... |
jussiohman 02.06.2004 21:48:36 | |
---|
..kantapäät ylhäällä... Näinhän kaikilla. Ihanteellisin ja vakain, sekä tuplaiskuille soveliain säätö on seuraava: Suht korkealle penkki, polven kulma n. 90, tai vähän yli, astetta. Ja basarin jousi hyvin kireälle. Ja nuija pitkänä. Todella stedi on tämä minusta. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Alpha 02.06.2004 21:50:58 | |
---|
Näinhän kaikilla. Kattoppa Matti Oilingin Rumputunti vuodelta pottu, ni siinä Masa neuvoo oikea oppisen basari tekniikan...kantapäät kiinni pedaalissa...:o) |
dictatorsh*t 02.06.2004 21:51:25 | |
---|
..kantapäät ylhäällä... Näinhän kaikilla. Eikä ole. Kaverini soittaa kantapäät kiinni pedaalissa koko matkalta. Itse kuulemma tykkää soittaa niin. Tiedä häntä... |
jussiohman 02.06.2004 21:52:08 | |
---|
Kattoppa Matti Oilingin Rumputunti vuodelta pottu, ni siinä Masa neuvoo oikea oppisen basari tekniikan...kantapäät kiinni pedaalissa...:o) Juu tuo on katsottu useaan kertaan. Vanha tekele. Nykyään kaikki neuvovat pitämään kantapäätä ylhäällä. On se vaan vaivalloinen tekniikka, varsinkin korkealla istuville. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Mikko A 02.06.2004 22:10:43 | |
---|
Eikä ole. Kaverini soittaa kantapäät kiinni pedaalissa koko matkalta. Itse kuulemma tykkää soittaa niin. Tiedä häntä... Mieki soitan kantapää maassa. Jaskassa näppärämpi niin ja muutenki lähtee paremmin kun on kantapää pedaalissa kiinni. Sinkkua siis vaan poljen. I hate your sex! |
Alpha 02.06.2004 22:27:32 | |
---|
Mieki soitan kantapää maassa. Jaskassa näppärämpi niin ja muutenki lähtee paremmin kun on kantapää pedaalissa kiinni. Sinkkua siis vaan poljen. Kumma homma, ku jollain tapaa on jonku tottunu tekemään, ni se toinen ei onnistu, ei sitten millään... Esim kantapäät kiinni pedaalissa...ei onnistu...tai kyllähän se laskeutuu siihen kiinni kun on polkassu, mut saman tien nousee ylös ja varpailla pidetään nuija kiinni kalvossa. Onnistuu tuplaiskut helvetin hyvin... |
jussiohman 02.06.2004 22:32:59 | |
---|
mut saman tien nousee ylös ja varpailla pidetään nuija kiinni kalvossa. Onnistuu tuplaiskut helvetin hyvin... Vedäkkö sä liu`uttelemalla tuplapolkasut? Mun soiton opettaja vetää pirun hallitusti ja helponnäköisesti tuplaiskut siten, että eka polkasu päkiällä puoleenväliin lankkua, ja toista iskua varte liu`uttaa eteenpäin ja samalla laskee kantapään alas pedaalille. Tuommonen pitäs opetella. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Alpha 02.06.2004 22:50:00 | |
---|
Vedäkkö sä liu`uttelemalla tuplapolkasut? Tuplaiskut tehdään varpailla ja ehkä jalka huomaamatta liukuu pedaalilla. Tuolleen normaalisti varpailla/päkiällä olen opetellut polokeen ja siitä nopeesti tuplia... Huono olen selittämään...pitäs päästä näyttään, ni joku vois jopa ymmärtää...:o) |
jussiohman 02.06.2004 23:01:37 (muokattu 02.06.2004 23:04:00) | |
---|
Tuplaiskut tehdään varpailla ja ehkä jalka huomaamatta liukuu pedaalilla.. Jaa, no kuinka nopsaan tuollein pystyy polkemaan. Lähteekö 16-osa trioli tukutukset àla Bonham? ;) Lihava sinkku hakee kontaktia |
Alpha 02.06.2004 23:07:20 | |
---|
Jaa, no kuinka nopsaan tuommosella pystyy polkemaan. Lähteekö 16-osa trioli tukutukset àla Bonham? ;) Hitaammalla temmolla lähtee, mut silleen että jättää snaren kanssa basarin pois...hampaat irvessä, hiki pinnassa menee pikkasen nopeempaa...:o) |
jussiohman 02.06.2004 23:10:25 | |
---|
Hitaammalla temmolla lähtee, mut silleen että jättää snaren kanssa basarin pois...hampaat irvessä, hiki pinnassa menee pikkasen nopeempaa...:o) Niin sillein mä meinasinkin, että basso polkee aina triolin kahta viimestä nuottia. On muuten makean kuuloista tuo. Lihava sinkku hakee kontaktia |