Aihe: Tuplasetin osto
1 2
kattila
31.05.2004 23:22:01

Elikkäs nyt on alkanu himottaa ostaa tuplasetti ja ajattelin, että ostan ihan uutena, mutta kun olen katsellut musakauppojen sivuja niin ainoastaan bändikeskuksella on ollut tuplasetti myynnissä siis ihan uutena. http://www.helsinginbandikeskus.fi/shopexd.asp?id=505
(Ja onko enään koko kauppaa olemassakaan?)
Mutta tosiaan onko tuplasetit niin pois muodista, että jos sellaisen haluaa niin pitää ostaa käytettynä tai teetättää customit esim. kumulla ja maksaa itsensä kipeäksi?
Huusin että olen jumalaa!!
LumPus
01.06.2004 01:45:35
tilaamallahan setin saat millaiseksi haluat. Useat maahantuojat pitävät ainakin perussarjoissa suositumpia värejä myös irtorumpuina. Itse esimerkiksi tilasin aikoinaan rockstarin tuplasetin, ei mitään ongelmia..paitsi että setti oli niin iso että piti odotella.. Varsinkin Pearlilla pitäisi olla n. kahden viikon toimitusaika peruskamaan...
En tiedä että vastasiko tämä nyt sitten kysymykseen päinkään..
Sponsored by Espoon Musiikki
Alpha
01.06.2004 01:56:11
Varsinkin Pearlilla pitäisi olla n. kahden viikon toimitusaika peruskamaan...

Itse kyselin noihin Starclassiceihin vielä yhtä tomia sekä toista basaria...toimitusaika 4-6 kuukautta.
JanneO
01.06.2004 09:15:20
Tilaamalla saat mitä vain. Pearli tulee kun vain niiden keskusvarastolla on tavaraa, aika nopeasti, muistaakseni juuri tuossa parissa viikossa ja kyllähän heiltä suoraan löytyy aika läjä esim exportteja suoraan varastosta.
Ja pearlien hintakin on laskenut suomessa... tosin varmasti joutuvat muutkin merkit noiden Saksan kauppojen takia laskemaan hintojaan jonkin verran.
Viceroy
01.06.2004 10:41:47

(Ja onko enään koko kauppaa olemassakaan?)

Joo toi on ollut jo pidemmän aikaa nurin.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
kattila
01.06.2004 12:00:09

Kiitos paljon!
Elikkäs kannattaako mennä johonki eteenpäin myyvään liikkeeseen esim. Levytukkuun ja sopia siellä myyjien kanssa vaikka Tama rockstar tuplasetistä?
Alpha
01.06.2004 12:09:41 (muokattu 01.06.2004 12:10:08)
...teetättää customit esim. kumulla ja maksaa itsensä kipeäksi?

Yks vaihtoehto on se, että kävelet liikkeeseen ja laitat tilaukseen esim. Tama Starclassic Performer tuplasetin...varmasti halvemmat ku Kumut...ja koivua...
LumPus
01.06.2004 14:39:46
Kiitos paljon!
Elikkäs kannattaako mennä johonki eteenpäin myyvään liikkeeseen esim. Levytukkuun ja sopia siellä myyjien kanssa vaikka Tama rockstar tuplasetistä?

Juuri näin. Saat toimitusajat heti selville kun vaan muistat kysyä.
Sponsored by Espoon Musiikki
fabula
01.06.2004 16:42:01
Käsittääkseni myös Musamaailma Malminkadulla,Kampissa,myy tuplasettejä.
Verkkosivuilta ei löytynyt mutta ohi kävellessä olen joskus aikaa sitten kuolannut. Merkeistä sen verran,että uutena myyvät ainakiin DW:tä ja käytettynä näytti löytyvän Pearlin settiä ja jotain Premierin irtokamaa.
No onhan siinä oma hommansa!
kattila
01.06.2004 21:21:53

Käsittääkseni myös Musamaailma Malminkadulla,Kampissa,myy tuplasettejä.

Muistaakseni olen nähnyt sellainen kellertävä setti Pearlin export. Muistaakseni siinä oli hintaa joku 2000 euroa ellen ihan väärin muista. Olen ajatellut hankkia Peal exportit, että kannattaako ottaa yhteyttä Musamaailmaan vai suoraan SMI-musiciin?
http://www.smi-music.com/yhteystiedot.htm
JanneO
02.06.2004 11:25:21
Musamaailmassa oli viime kesänä tuplaexport setti jotain 1490:- eli ei ollut paha. Nythän Smillä on tarjouksessa perus export-satsi 609:- joten eiköhän sieltä saa sovittua hieman eri tomikokoja jos ostat ns kaksi perussettiä!
Smi:llä on helevetin hyvä palvelu, mutta tarjouksen saat varmasti molemmista. Eikä musamaailman palvelussakaan moittimisen sijaa ole, ainakaan minun kohdallani.
kattila
02.06.2004 15:49:57

Voi helvetinkuuskyt!! Kysäsin SMI-musicista basaria ja sanoivat, että saapumisaika on marras-joulukuu. Huhhuh!
jussiohman
02.06.2004 15:53:44
Mikä onkelma tuossa on? Tilaat vaikka T-kaupasta kaksi kappaletta basareita ja tomit ja tarvittavat clampit ym. hardwaret ja siitä soittamaan. Pakkoko sen on olla joku valmis setti?
Lihava sinkku hakee kontaktia
kattila
02.06.2004 15:57:34

Joo. Lähetin juuri T-kauppaan sähköpostia asian tiimoilta.
Mikko A
02.06.2004 22:03:46
Kävin tänään Musamaailmassa ja siellä oli käytettynä iso kromin värinen Export-tuplasetti myynnissä. Tarttui muuten Istanbulin ride mukaan sieltä :)
I hate your sex!
kattila
02.06.2004 23:24:18

Kävin tänään Musamaailmassa ja siellä oli käytettynä iso kromin värinen Export-tuplasetti myynnissä

Joo oon itekki käyny niitä kattomassa. Ne on vaan aika kamalassa kunnossa...
kattila
03.06.2004 11:40:07

Thomannilla toisen basarin hankintaan menee 3-5 kuukautta. Joten nyt joko täytyy odottaa tai sitte keksiä jotain vielä fiksumpaa.
Dust to dust
Groovi
03.06.2004 18:51:24
Thomannilla toisen basarin hankintaan menee 3-5 kuukautta. Joten nyt joko täytyy odottaa tai sitte keksiä jotain vielä fiksumpaa.

mulle ilmoitettiin sieltä Sonorin setin toimitusajaksi max 6kk, kun tilasin paljon tavaraa mitä ei ole T-kaupan omalla tuotelistalla (mm. toinen bassari). Todellinen toimitusaika oli kuitenkin noin kuukausi ja kamat oli postissa.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
Mikko A
03.06.2004 21:51:59
Joo oon itekki käyny niitä kattomassa. Ne on vaan aika kamalassa kunnossa...

Quuppa ties kertoa että rumpuosastosta vastannut basisti pisti kamat lunastuskuntoon =D
I hate your sex!
kattila
03.06.2004 22:35:12

Quuppa ties kertoa että rumpuosastosta vastannut basisti pisti kamat lunastuskuntoon =D

Noni! Basisti asialla. ;)
Dust to dust
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)