jarkkipm 31.05.2004 17:53:03 | |
---|
Vastakkain Taman ja Premierin huippumallit: Starclassic Maple ja Premier Series. Kumpaan kääntyy vaakakuppisi? |
Alpha 31.05.2004 17:54:51 | |
---|
Lyhyesti ja ytimekkäästi...Starclassic... |
AP 31.05.2004 18:06:33 | |
---|
Ottaisin torilta Resonatorit... Mutta jos näistä nyt vaan pitää valita, niin melkeinpä Tamat. Jostain syystä nuo uudet Premierit ei kauheasti miellytä, vaikka valinnanvaraahan niissä on esim runkojen materiaalien ja mallien s uhteen melko tavalla. K100 #7 |
LumPus 31.05.2004 18:13:39 | |
---|
TAMA ihan selkeästi.tuttu ja turvallinen. Sponsored by Espoon Musiikki |
hollmi-5 31.05.2004 20:10:10 | |
---|
Premier. Ihan vain Eurooppalaisena kotiinpäin... Nuo torin resonatorit on koivua. Minunkin entiset (minun ottama kuva näkyy olevan myynti-ilmoituksessa)... Loistavat, mutta valmistus on lopetettu jo vuosia sitten. Ei niitä enää voi valita :-) Mika Hollström |
Niskamies 31.05.2004 20:19:40 | |
---|
Premierit, ne on sentään Premierit eikä Tamat:) En noista tiedä, mutta kahta Artist Birch settiä ja yhtä Gen-X settiä olen päässyt paukuttelemaan, ja loistavat olis. Tai sitten Ludwifit. Tekis mieli hommata joskus Classic Maple setti, mutta hinta Millbrookissa on 3990:( Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
anzelmosm 31.05.2004 20:33:40 | |
---|
Premierit vie 100-0 ilman käsiä tämän jutun.... |
MoonDog 31.05.2004 20:37:16 | |
---|
Tamat minä ottaisin, kun en Premiereistä tiedä juurikaan mitään, tai tiedän jotakin, mutta en koskaan muista mikä sarja on mitäkin tasoa. Sonor ja Premier ym. ovat minulle tällaista harmaata aluetta ja Tama ja Pearl sitten taas sitä tyyppiä, josta minäkin jotakin tiedän ja ymmärrän. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
AP 31.05.2004 21:20:56 | |
---|
Premier. Ihan vain Eurooppalaisena kotiinpäin... Nuo torin resonatorit on koivua. Minunkin entiset (minun ottama kuva näkyy olevan myynti-ilmoituksessa)... Loistavat, mutta valmistus on lopetettu jo vuosia sitten. Ei niitä enää voi valita :-) Grr. Nyt kun olisi ylimääräistä... nimittäin olen yhtäläisellä intensiteetillä kuolannut sekä noita resoja että alapuolela olevia punaisia Projectoreita. Juuri tuon aikakauden Premierit on minulle se heikko kohta. Eiköös muuten vasta Signia ollut Premierin ensimmäinen täysvaahterasetti? *** Meneepä taas ooteeksi... K100 #7 |
DimensionZ 31.05.2004 21:29:28 | |
---|
Premierit ihan vaan sen takia että oon luvannu että en osta koskaan tamoja. Tottakai se on hyvä, se on Yamaha. |
hollmi-5 31.05.2004 21:33:47 | |
---|
Signia oli eka vaahterasetti Premieriltä. Mika Hollström |
migi666 31.05.2004 22:18:44 | |
---|
EHDOTTOMASTI Premierit! Olen koittanut rinnakkain Taman Starclassic Performeja ja Premierin Artist Birchejä ja täytyy sanoa, että Premierit vei voiton kotiin päin 100-0. Soundaavat paljon paremmin kuin Tamat ja tuntuma on parempi. Sen takia päädyin itse ostamaan Premierit ja nyt olen onnellinen Birch Artist setin omistaja. Se on sitä mitä tekee!! |
JeeVes 31.05.2004 22:23:59 | |
---|
Kyllä sitä joutuu kaatumaan Premierin kannalle, aika selvästikkin. Varmaan seuraava setti minkä ostan on joko Premier tai Kumu. Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |
Viceroy 31.05.2004 22:33:41 | |
---|
Premier. Ihan vain Eurooppalaisena kotiinpäin... Nuo torin resonatorit on koivua. Minunkin entiset (minun ottama kuva näkyy olevan myynti-ilmoituksessa)... Loistavat, mutta valmistus on lopetettu jo vuosia sitten. Ei niitä enää voi valita :-) Tehdäänkö Premierin setit muuten vieläkin suomalaisesta koivusta? Hävettää, kun en omien Cabrioidenikaan materiaalista sen kummemmin osaa sanoa. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Paas 31.05.2004 22:38:09 | |
---|
Premierit, tosin en oikein pidä sen uuden sarjan ulkonäöstä(premier series). Joten ottaisin signiat. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Paas 31.05.2004 22:40:17 | |
---|
Premierit, tosin en oikein pidä sen uuden sarjan ulkonäöstä(premier series). Joten ottaisin signiat. :) Edit: Ottaisin(jos ilmatteks saisin) lähtöhinnaltaan kalliimmat ja myisin pois. Sitten ostaisin niillä rahoilla käytetyt signiat ja sijoittaisin yli jäävät rahat pelteihin. :) Tai sitten en. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
migi666 31.05.2004 23:26:53 | |
---|
Tehdäänkö Premierin setit muuten vieläkin suomalaisesta koivusta? Hävettää, kun en omien Cabrioidenikaan materiaalista sen kummemmin osaa sanoa. Kyllä, minun mielestä Premierit vielä ainakin vuosi sitten tehtiin Suomalaisesta koivusta. Se on sitä mitä tekee!! |
AP 01.06.2004 09:00:46 | |
---|
Kyllä, minun mielestä Premierit vielä ainakin vuosi sitten tehtiin Suomalaisesta koivusta. Ainakin Genista ja Projector. Jälkimmäisessä oli myös pyökkiset "reinforcement ringit". Ja samaten kotimaisesta koivusta on myös Sonorlite aikanaan tehty. K100 #7 |
Speedy 01.06.2004 20:45:56 | |
---|
Kyllähän Premierit ehdottomasti.. Alla on ollu APK, XPK, Artist Birch, Signia ja Marques.. Ja voin sanoa että ehdottomasti ne on olleet parhaimmat rummut millä olen koskaan soittanut.. Vaikka Starclassiceillakin olen soittanut, mutta ne ei vakuuttanu läheskään yhtälailla..=I Itsekkään en juurikaan tykkää nykyisien Premiereiden ulkonäöstä, mutta ottaisin kyllä noi Marquesit..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
AP 01.06.2004 20:49:05 | |
---|
A propos. Onko mitään nettisivua tms. mistä voisi yrittää löytää mallinimeä tai ikää Premierin virvelille. Mulla on se 4x13" koivuinen Premierin virppa, jossa on Genista-snaren tyyliset virityspesät ja Signiasta tuttu kiristin ja rummussa ehkä on joku sarjanumero, mutta ei mitään muuta tietoa. Ajattelin, että josko tuota löytyisi joku malli tuolle niin voisi katella "sillä silmällä" jos vaikka vanhasta MD:sta löyytyisi joku testi. K100 #7 |