Mikko A 24.05.2004 00:42:25 | |
---|
Te, joilla on näitä hyviä rumpukirjoja esim. Syncopation, Stick control, The art of bop drumming jne. niin kertokaapas minkä kustantajan opuksia ne on. Ja kertokaa vielä tekijän nimi. I hate your sex! |
rakki 24.05.2004 00:49:04 | |
---|
Oliskohan ollu joku Leevi Leppäsen kirja josta oon kattellu harjoituksia. Mielestäni ihan kiva teos. Muuta en muista, mutta jos tuota tahtoo niin luultavasti löytyy ihan nimellä. Omana ei ole, mutta eräältä tutulta aina joskus selailen. I have something against you. |
Alpha 24.05.2004 00:50:30 | |
---|
Oliskohan ollu joku Leevi Leppäsen kirja josta oon kattellu harjoituksia. Mielestäni ihan kiva teos. Muuta en muista, mutta jos tuota tahtoo niin luultavasti löytyy ihan nimellä. Omana ei ole, mutta eräältä tutulta aina joskus selailen. Juu tuo Leppänen tiijetään...:o) |
juoni 24.05.2004 09:24:51 | |
---|
Meitsiltä löytyy ainankin New Breed Gary Chesterin kirjoittamana ja Modern Drummer Publiciationsin julkaisemana. Lahjattomat Treenaa |
-Maza- 24.05.2004 10:13:14 | |
---|
Syncopation on semmosen herran tekemä ko Ted Reed. Kustantaja näkyy olevan Alfred. Oh Boy |
Mikko A 24.05.2004 11:50:48 | |
---|
Sori, painolafkaa tarkoitin enkä kustantajaa. Meinaan vaan siksi että saisin kaikki Otavan painamat niteet puoleen hintaan, mutta eihän niitä tietenkään Suomessa paineta, vai painetaanko? I hate your sex! |
HCW 24.05.2004 12:42:25 | |
---|
Ei paineta. Kaikki on ameriikan tuottteita. "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
HCW 24.05.2004 12:43:03 | |
---|
Funk opuksien kunkku: -David Garibaldi: Future Sounds "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
Henga 24.05.2004 13:06:55 | |
---|
Meitsiltä löytyy ainankin New Breed Gary Chesterin kirjoittamana ja Modern Drummer Publiciationsin julkaisemana. Suosittelen. Kaikille. |
Vikmani 25.05.2004 15:43:29 | |
---|
Oon kuullu paljon hyvää palautetta tosta New Breed kirjasta. Mitä osa-aluetta siinä treenataan?(tyyliin syncopation, setti, rudimentti). Entä minkä tasoisia treenejä löytyy? get up offa that thing. It makes you feel better. |
J. Cool 26.05.2004 02:43:40 | |
---|
Oon kuullu paljon hyvää palautetta tosta New Breed kirjasta. Mitä osa-aluetta siinä treenataan?(tyyliin syncopation, setti, rudimentti). Entä minkä tasoisia treenejä löytyy? koordinaatio, nuotinluku. settiin. tyyliin syncopation, mutta tekeminen on enemmän ohjattua. 39 systeemiä (kolmen raajan komppeja) ja sit kasa sivuja melodialinjoille joita - yllätys yllätys - vedetään vapaaksi jääneellä raajalla. eli kompit vedetään niin hyvin, että ne menee automaationa ja sit luetaan lappua lennosta ja soitetaan puuttuva raaja. erittäin hyödyllinen opus. aivan hirrveetä menoa! |
gorak 26.05.2004 11:30:39 | |
---|
Funk opuksien kunkku: -David Garibaldi: Future Sounds Onko tämä se linear groove-raamattu? True sailing is dead. |
**Bexar** 27.05.2004 14:17:34 | |
---|
Jotkut ovat aiemmin mainittuja, mutta pistänpä ne kuitenkin: Riley, John Thress, Dan Art of Bop Drumming Stone, George L. Stick Control for the Snare Drummer Chester, Gary Mattingly, Rick New Breed Adams, Chris Chester, Gary New Breed II Reed, Ted Syncopation Morgenstein, Rod Drum Set Warm-Ups N.A.R.D Siinä minun. Joo.. on se rumpali. |
-1 29.05.2004 14:08:17 | |
---|
Itse asiassa en juuri ole käyttänyt mitään rumpukirjoja, kompit ja muut hienoudet lähtee päästä. :) No okei, on mulla juuri tuo Leevi Leppäsen Rokkaavat rummut -teos sekä kirjana että VHS:nä. Ihan OK se on, isoveli sai ilmaiseksi rumputunneilta. |
HCW 29.05.2004 14:14:33 | |
---|
John Riley: Beyond bop drumming. Kurko opus kanssa. Jatkaa siitä mihin The Art.... jäi. "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
rakki 31.05.2004 22:14:12 | |
---|
No okei, on mulla juuri tuo Leevi Leppäsen Rokkaavat rummut -teos sekä kirjana että VHS:nä. Ihan OK se on, isoveli sai ilmaiseksi rumputunneilta. Jos tuo video on nyt se video minkä sen luulen olevan, täytynee mainita että sitä ei voi katsoa edes kännissä. Leevin paita aiheutti minulle vuosituhannen migreenin. Muistelen kaiholla. Ääliöt hintit. |
eleeton 01.06.2004 17:25:11 (muokattu 01.06.2004 17:29:02) | |
---|
Mike Manginin Rhythm Knowledge vol 1 & 2 kiinnostais, tais Hahdon Kaitsuki mainita nämä. Ja yhen käden rollia, pärrrrrrr... |
Kaneli 02.06.2004 15:04:52 | |
---|
Mulla on Leevi Leppäsen molemat kirjat; Rokkaavat Rummut ja Luovat Rummut. Rokkaavt on aloittelijoille, kun taas Luovat on kehittyneemmille. Hyviä Tekeleitä. {/_(^_^)|kaneli|(^_^)_} |