moderndrummer88 09.05.2004 20:13:18 | |
---|
avedis ei vissiin tarkoita samaa kun a-custom vai?korjatkaa jos olen väärässä. no joka tapauksessa onko nuo hyviä peltejä!? siis avedikset =) |
kkeppana 09.05.2004 20:32:16 | |
---|
Avedis on Zildjianin A-sarja, eli ei ole sama kuin A custom. Yleensä vissiinkin avedis nimitystä käytettäessä tarkoitetaan vanhoja A-sarjalaisia (60-luku). Hyviä peltejä ovat, sekä vanhat että uudetkin. Nykyään A-sarjasta löytyy paljon erilaisia peltejä. Taitaapi A-sarja olla myös maailman myydyin peltisarja. All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far. |
Alpha 09.05.2004 20:38:01 | |
---|
...onko nuo hyviä peltejä!? siis avedikset =) Mullon Avedis haitsu ja erittäin hyvä kapine rokimpaan meisinkiin...ja on sillä tanssikeikoillakin hyvin pärjätty...:o) Melko vanha on... |
Outkast 09.05.2004 20:41:05 | |
---|
*Ohvitopic alkaa* Zildjian on paras kaikki muut peltimerkit on paskoja ! (sarkasmia) Kohta maa taas palaa ja liekehtii ja Zildjian faggotit pääsevät valloilleen. (En tarkoita ketään henk.koht) *Ohvitopic loppuu* Itse en pidä pahemmin kuummastakaan sarjasta, pieniä pettymyksiä... :/ |
dictatorsh*t 09.05.2004 20:50:09 | |
---|
Mullon Avedis haitsu ja erittäin hyvä kapine rokimpaan meisinkiin... Melko vanha on... Juu minulla kans vanhahkot A:t, arvioitu on että jostain 60-70 luvuilta peräisin. Ja ovat muuten aivan helvatan kovat. |
Mikko A 10.05.2004 00:22:04 | |
---|
Mullon Avedis haitsu ja erittäin hyvä kapine rokimpaan meisinkiin...ja on sillä tanssikeikoillakin hyvin pärjätty...:o) Melko vanha on... Tää on taas näitä hiilikuitu-Ahead-tyylisiä juttuja ja mulla on semmonen fiilis että tästä on väännetty aiemminkin =) Eli eikös ne oo ne scimitarit ne sun haitsut? Ei siis avedikset. Kaikissa (ainakin vähän vanhemmissa, näistä zbt:stä sun muista en tiedä kun en oo varmaan ikinä edes livenä nähny) zildjianin pelleissä paitsi K- ja K custom-sarjoissa lukee se avedis siellä pikkuleimassa. Ja se scimitarhan on semmonen vähän vanhempi halpa/keskitason symppaali. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 10.05.2004 00:27:00 | |
---|
Tää on taas näitä hiilikuitu-Ahead-tyylisiä juttuja ja mulla on semmonen fiilis että tästä on väännetty aiemminkin =) Sullon ihan oikee fiiwis...:o) Eli eikös ne oo ne scimitarit ne sun haitsut? Juu lukee niissä Scimitar... Ja se scimitarhan on semmonen vähän vanhempi halpa/keskitason symppaali. Juu...en ole sanonutkaan, että mitkään hirmu kalliit olisi. Vanhat ovat kyllä ja hyvät rokkiin...saa tulla vaikka kokeileen se joka ei usko... |
Mikko A 10.05.2004 00:34:32 | |
---|
Juu...en ole sanonutkaan, että mitkään hirmu kalliit olisi. Vanhat ovat kyllä ja hyvät rokkiin...saa tulla vaikka kokeileen se joka ei usko... Jep, soiteltu on ja onhan nuo toiminu varsinkin jos kovempaa lyö. Hiljaisilla volyymeillä jää vähän kolkoiksi. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 10.05.2004 00:41:37 | |
---|
Jep, soiteltu on ja onhan nuo toiminu varsinkin jos kovempaa lyö. Olet siis kokeillut...? Hiljaisilla volyymeillä jää vähän kolkoiksi. Ja silti sanot näin? En tiijä mikä sun mielestä on kolkko, mutta noilla on monta vuotta soitettu tanssibändissä...pienemmissä ja isommissakin paikoissa, eikä kertaakaan ole tullut "kolkko" tunne... Vai olenko niin lujaa iskevä kaveri? |
Mikko A 10.05.2004 01:30:47 | |
---|
Olet siis kokeillut...? Joo, soitellu aika paljonkin tommosilla. Ja silti sanot näin? En tiijä mikä sun mielestä on kolkko, mutta noilla on monta vuotta soitettu tanssibändissä...pienemmissä ja isommissakin paikoissa, eikä kertaakaan ole tullut "kolkko" tunne... Yksilöerojahan toki aina löytyy, varsinkin iän myötä. Vai olenko niin lujaa iskevä kaveri? No sitä en oo kokeillu, mutta taidan kohta saada tilaisuuden =D "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
lethus1 10.05.2004 02:33:23 | |
---|
*Ohvitopic alkaa* Zildjian on paras kaikki muut peltimerkit on paskoja ! (sarkasmia) Kohta maa taas palaa ja liekehtii ja Zildjian faggotit pääsevät valloilleen. (En tarkoita ketään henk.koht) *Ohvitopic loppuu* Itse en pidä pahemmin kuummastakaan sarjasta, pieniä pettymyksiä... :/ Morjes |
miän vain 10.05.2004 11:10:17 | |
---|
*Ohvitopic alkaa* Zildjian on paras kaikki muut peltimerkit on paskoja ! (sarkasmia) Kohta maa taas palaa ja liekehtii ja Zildjian faggotit pääsevät valloilleen. (En tarkoita ketään henk.koht) *Ohvitopic loppuu* Itse en pidä pahemmin kuummastakaan sarjasta, pieniä pettymyksiä... :/ No joku roti. Ei nyt olla Harmony-Centralissa. ;p |
Alpha 10.05.2004 20:49:10 | |
---|
No sitä en oo kokeillu, mutta taidan kohta saada tilaisuuden =D Mitäs se Alatalo tällä tarkottaa...:o)? |
Mikko A 10.05.2004 23:41:30 | |
---|
Mitäs se Alatalo tällä tarkottaa...:o)? Tuut vielä muiluttaan =P "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
höpläkopra 11.05.2004 18:36:07 | |
---|
On musta erittäin hyviä peltejä, soveltuu (ainakin minun mielestä) rokkiin passelisti. NIIN JÜST! |
Niskamies 11.05.2004 18:47:29 | |
---|
Mualla oli yks 18" avedis medium crash, från Mikko A. Kamala, ihan liian paksu, myin kahen päivän päästä eteenpäin voitolla. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
hahuusko 11.05.2004 21:14:56 | |
---|
Minulla on A-sarjan 14" Mastersound-haitsut ja tyytyväinen olen ollut. Hyvältä kuulostavat ne. |
-Reaper- 11.05.2004 21:20:43 | |
---|
Meillä oli ala-asteella koulussa tommoset scimitarit ja oli mielestäni aika saatanan hyvän kuuloset.. Rock´N´Roll!! |
opa2 12.05.2004 15:14:31 | |
---|
Mulla Avedis haitsut ja ride från Jorma Mikkeli. On helvetin hyvä saundiset. Riden kupu soi oikeasti, ei kuulu pelkkä ping. Haitsu on tosi universaali, vähän niinkuin nykyinen A New Beat, mutta pehmeämpi saundi. Hyvin "murea" saundi, ei sellainen kolho kuten paksuissa haitsuissa on. Mut on nuo Scimitaritkin hyviä haitsuja. Pikkubroidin bändin rumpalilla on sellaset, on aika rok, hyvät metalliinn mutta ei oikein tanssimusaan sovi. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
ltg 12.05.2004 15:24:57 | |
---|
Olen semmoisilla 60-luvun avedis-haitsuilla soitellut, ja perskules, että oli hyvä soundi! Todella ohkaset olivat, eli eivät mitkään hevihaikat, mutta se soundi. Sellainen tumma ja matala, aah. Samanikäisestä ja -sarjaisesta 22" ridestä en kauheasti tykännyt, huuti aivan liikaa. Tosin oli kai tarkoituskin. IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3 |