PolkaTulk 07.03.2003 18:06:10 | |
---|
olisin maalaamassa tässä newsoundin kellastuneen valkoista settiäni matta mustaksi.onko mahdollista suoraan wrapin pääle? |
Mikko A 07.03.2003 19:12:11 | |
---|
No nyysaundit voit huoletta maalata vaikka wrapin alta =) No eipä kyllä luulis mitään haittaavan jos päällysteen maalaa... Joku muu vois kuites tietää paremmin. ~Solitary shell~ |
tamamarko 10.03.2003 07:25:31 | |
---|
Maalasin itse juuri ostamani irtotomin ja tuli hemmetin hyvä pinta. Automaalaamo sen maalasi joten en sen tarkemmin tirdä maalista jota käyttivät... |
jussijoe 10.03.2003 09:20:06 | |
---|
paljonko makso? |
miän vain 10.03.2003 10:23:03 | |
---|
Kokeile vaikka jonkun virityspesän alle, niin ei tule pettymystä. Luultavasti onnisutt, mutta saattaa olla että maali lähtee vaikka kynnellä raaputtamalla pois. Tuosta ongelmasta luultavasti pääsee kun karhentaa pinnan _hyvin hienolla_ hiomapaperilla. Puhdista hyvin ennen maalausta - rasvaan ei maali tartu. Sormenjälki jo saattaa riittää pilaamaan. Kannattaa suojata rummut sisäpuolelta. Myöhemmin nimittäin ottaa takuulla päähän jos maalaat sieltä. On nimittäin pirullisen hankala poistaa. Sama koskee virityspesiä ja muita metalliosia. Ota ne pois ennen kuin maalaat. Kuulostaa toki tyhmältä neuvolta, mutta olen nähnyt varsin kammottavia tapauksia. |
dictatorsh*t 02.06.2004 20:30:15 | |
---|
Niin, itse myös olen maalaamassa Centuryn settiäni joten tuli tässä mieleen että millä maalilla/maaleilla kannattaisi maalata? Jos jollakulla on kokemusta asiasta niin valaiskaa... |
hollmi-5 03.06.2004 16:26:50 | |
---|
No newsoundit ja thunderit voi maalata vaikka siveltimellä ekojokerilla tai sitten tapetoida kukkakuvioin tai ihan millä vain. Älkää hyvät pojat kuitenkaan mitään klassikoita maalailko. Joskus näin Gretschin setin, joka oli kultaspraylla maalailtu joka puolelta virittimineen. Itku siinä meinasi isolta mieheltä päästä. Helpommalla pääsee halpiksien kohdalla, kun purkaa ja pistää sitten kontaktimuovin pintaan. Joskus olen laittanut koivuviilun kontaktiliimalla kiinni ja sitten hionut ja lakannut sen pinnan. Niin tulee hienoin. Maalaus muovin pintaan on helppo, mutta ei tule kestämään itse tehtynä kovin hyvin. Automaalamossa tulee hyvä, mutta maksaa ihan hirveästi setin arvoon nähden. Mika Hollström |
anzelmosm 03.06.2004 21:21:16 | |
---|
Joskus näin Gretschin setin, joka oli kultaspraylla maalailtu joka puolelta virittimineen. Itku siinä meinasi isolta mieheltä päästä. HAhahhaehaa.. No vähemmästäkin varmasti.. x) |