miän vain 24.06.2004 12:35:00 | |
---|
Onko kellään kokemuksia noista? Kuvaus vaikuttaa juuri passelilta, mutta kaupoissa ei näy testattavaksi asti. Viitsisi Turkuunkaan ajaa. Haussa on siis iso, ohut ja tumma, josta silti irtoaa rokkailuun ääntä eikä paloja. Ei välttämättä komppicrash. Mites 2002 thinit? Signature Dark Energyjä näkynyt missään? Staggia ei kannata ehdottaa, kun se kauppa ei suvaitse olla ostosaikaan auki. |
Niskamies 24.06.2004 19:53:30 | |
---|
Mulla oli Dimensions 15" med-thin. Se oli hyvä, siis aivan helvetin hyvä, mutta myin sen kun ostin Staggit:) Mutta noikin on aikalailla yksilöitä, kun paria mitä oon nyt paukutellut, niin ne kuulosti ihan halvoilta. Mutta hyviä noi Dimensionsit on, Innovationsit taas ei ole. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Remo 24.06.2004 20:46:56 | |
---|
Eikös dimension oo singnatureista seuraava sarja ja sitten on innovations? Pitäis varmaan itekin vähä päivitellä 302 pois niin ehkä dimensionia tai innovationssia niin kommentit ovat kyllä tervetulleita. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Paas 24.06.2004 21:07:04 | |
---|
Dimensions sarjasta pidän kyllä. Innovationsit kuulostaa halvoilta leluilta minun mielestäni. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Niskamies 24.06.2004 21:39:54 | |
---|
Dimensions sarjasta pidän kyllä. Innovationsit kuulostaa halvoilta leluilta minun mielestäni. No niinhän ne onkin:) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Niskamies 24.06.2004 21:41:41 | |
---|
Eikös dimension oo singnatureista seuraava sarja ja sitten on innovations? Pitäis varmaan itekin vähä päivitellä 302 pois niin ehkä dimensionia tai innovationssia niin kommentit ovat kyllä tervetulleita. Dimensions on Paisteen ammattisarjoja, kuten myös Signature, Traditional, 2002 ja Rude. Innovations on keskitason sarja, kuten myös Alphaja 802. Alottelijasarjoja ovat taas 302 ja 502. Uusista Paisteista siis. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |