JeeVes 22.06.2004 22:46:57 | |
---|
Sain hankittua itelleni uudet riden, hihatin ja crashin. Nyt ois kuitenkin seuraavaksi vielä tarkoitus hankkia yks crashi ja splashi tai china tohon settiin. Ongelmana on, että millaista crashia tohon 70-luvun 16" Avediksen kaveriks hankkis ja myös sopivaa splahia tai chinaa? "Ziivs hoitaa kaiken" |
afro 22.06.2004 23:36:38 (muokattu 23.06.2004 13:25:45) | |
---|
Zildjian K tai K Custom. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Suchinenu 23.06.2004 01:09:57 | |
---|
Meinl Byzance |
Niskamies 23.06.2004 10:38:43 | |
---|
Hommaa uutta avedista. Crashit mieluiten thinnejä, ja splashi extra thin. Sitten vaan hakkaat ne oikein paskasiks;-) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
JeeVes 23.06.2004 11:14:59 | |
---|
Hommaa uutta avedista. Crashit mieluiten thinnejä, ja splashi extra thin. Sitten vaan hakkaat ne oikein paskasiks;-) Niin meinasin...ainakin kattelin Thomanilta tota extra thin splashia. Jos Avedista niin mikäs rokkais? Thin paksuus pitää kuitenkin ehdottomasti olla. Ostaakko 15", 16", 17" vai 18" crashi? "Ziivs hoitaa kaiken" |
Niskamies 23.06.2004 11:59:09 | |
---|
Niin meinasin...ainakin kattelin Thomanilta tota extra thin splashia. Jos Avedista niin mikäs rokkais? Thin paksuus pitää kuitenkin ehdottomasti olla. Ostaakko 15", 16", 17" vai 18" crashi? 17" tai 18", pyydän siulle tarjoukset. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Quadruple 23.06.2004 12:44:22 | |
---|
Suosittelisin toiseksi crashiks jotain mihin vois kompata ja crashaillä... mut jos haluut ihan "crashi crashin" niin esim. 16" K Custom Dark Crash on loistava valinta... tai ehkä vähän isompi 17" tai 18" (niinhin vois ehkä vähän komppaillakin). |
afro 23.06.2004 13:13:11 | |
---|
esim. 16" K Custom Dark Crash on loistava valinta... tai ehkä vähän isompi 17" tai 18" Komppaan, 17" K Custom Dark Crash on aivan loistava pelti. Myös K-sarjalaisista löytyy todella mukavia lättyjä. Itse olen näihin kahteen sarjaan ihastunut. Mites tuo Byzance, onko samantyylisiä peltejä kuin K ja K Custom? Byzanceja en valitettavasti ole päässyt testaamaan, kiinnostaisi kyllä kovasti. Kyseisiä läpysköjä omistavat voisivat vähän valaista. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
JeeVes 23.06.2004 13:43:39 (muokattu 23.06.2004 13:44:45) | |
---|
Suosittelisin toiseksi crashiks jotain mihin vois kompata ja crashaillä... mut jos haluut ihan "crashi crashin" niin esim. 16" K Custom Dark Crash on loistava valinta... tai ehkä vähän isompi 17" tai 18" (niinhin vois ehkä vähän komppaillakin). Mulla on niin ohut ride, että siihen voi komppailla kuin crashiin. Enemmäkin ihan crashii crashii etin. K-custom dark crash 16" on ollut mietinässä. "Ziivs hoitaa kaiken" |
Mikko A 23.06.2004 13:45:08 | |
---|
Hommaa uutta avedista. Crashit mieluiten thinnejä, ja splashi extra thin. Sitten vaan hakkaat ne oikein paskasiks;-) Joo ja ensin jollain litkulla leimat vekeen ja sitten pariksi viikoksi kukkapenkkiin. Vois toimia, ainakin ulkonäöllisesti. Soundillisesti wanhat ja uudet avedikset on kyllä aivan eri maailmasta. I hate your sex! |
JeeVes 23.06.2004 14:13:58 | |
---|
Joo ja ensin jollain litkulla leimat vekeen ja sitten pariksi viikoksi kukkapenkkiin. Vois toimia, ainakin ulkonäöllisesti. Soundillisesti wanhat ja uudet avedikset on kyllä aivan eri maailmasta. Se sun rides ois jees. Vaan mulla on nyt jo toinen ride....toimishan se 20" crashinakin, niin kuin se mun nykyinenkin. "Ziivs hoitaa kaiken" |
Niskamies 23.06.2004 14:17:30 | |
---|
Mites tuo Byzance, onko samantyylisiä peltejä kuin K ja K Custom? Byzanceja en valitettavasti ole päässyt testaamaan, kiinnostaisi kyllä kovasti. Kyseisiä läpysköjä omistavat voisivat vähän valaista. Byzancet on hyviä, ainakin mun mielestä. Testattiin kaverin kanssa rinnakkain kolmia haikkoja: Byzancet, K:t, ja K-Customit. Kaikkiin ois ollu varmaa. Byzancet lähti kotiin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Paas 23.06.2004 16:34:24 | |
---|
Byzancet on hyviä, ainakin mun mielestä. Testattiin kaverin kanssa rinnakkain kolmia haikkoja: Byzancet, K:t, ja K-Customit. Kaikkiin ois ollu varmaa. Byzancet lähti kotiin. Jep, byzancet on hyviä eikä hinta päätä huimaa kun ostaa levytukusta. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Mikko A 23.06.2004 18:25:07 | |
---|
Se sun rides ois jees. Vaan mulla on nyt jo toinen ride....toimishan se 20" crashinakin, niin kuin se mun nykyinenkin. Noni. Osta osta jo ;) Truu jazzareilla on setissä aina kaks ridea :) I hate your sex! |
Epämuusikko 23.06.2004 19:22:35 | |
---|
K ja K-Custom on varmoja valintoja, kunhan pesette kätenne K-Custom Medium ridestä. Sen paksuus on lähempänä extra heavyä. Ai niin crasheja kysyttiin. En kyllä menisi ostamaan uusia Avediksia, uudet K:t ja K-customit menee. Byzancen crashit ei oo huonoja, vaikka en ole montaa kappaletta testannutkaan. Ei pysty sanomaan crasheista mitään, ei oo tullut viime aikoina ostettua kuin ridejä. Hyvänä kakkosridenä muuten: K-Custom Dry Light ride: pinkeä pingi, ei liian kirkas ja örähtää sopivasti varrella ojennettaessa. Svengi on vain tehokeino |
Jaska 23.06.2004 19:51:36 | |
---|
Noni. Osta osta jo ;) Truu jazzareilla on setissä aina kaks ridea :) John Rileyn Art of Bob Drumming opuksessa on lainaus Mel Lewisiltä, jossa hän neuvoo, että kaikki symbaalit setissä pitäisi olla ridejä :D jee |
totomiettinen 23.06.2004 21:15:21 | |
---|
K ja K-Custom on varmoja valintoja, kunhan pesette kätenne K-Custom Medium ridestä. Sen paksuus on lähempänä extra heavyä. Jaa, että ihan paskako on se? Itse olen sen ostoa meinannut... on nimittäin Chambersillä sama pelti (Ei sillä, että pitäs sama olla, mutta kyllä se sillä ainakin soundaa ihan vitun hyvälle : ) Niin ja K:ta ja K-customia vertaillaan täällä Meinlin byzanceen(vai mikä perkele se nyt on)... Jaa, jos ne niin hyviä on, niitä on testattava...(ei ne voi niin hyviä olla)...vai voiko... |
Paas 23.06.2004 21:51:21 | |
---|
Jaa, että ihan paskako on se? Itse olen sen ostoa meinannut... on nimittäin Chambersillä sama pelti (Ei sillä, että pitäs sama olla, mutta kyllä se sillä ainakin soundaa ihan vitun hyvälle : ) Mulla on tuolla torilla tollanen myytävänä. Pistä vaan tarjousta tulemaan jos kiinnostaa. Niin ja K:ta ja K-customia vertaillaan täällä Meinlin byzanceen(vai mikä perkele se nyt on)... Jaa, jos ne niin hyviä on, niitä on testattava...(ei ne voi niin hyviä olla)...vai voiko... Onhan ne hyviä. Mene kokeilemaan. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Epämuusikko 24.06.2004 13:22:18 | |
---|
Jaa, että ihan paskako on se? Itse olen sen ostoa meinannut... on nimittäin Chambersillä sama pelti (Ei sillä, että pitäs sama olla, mutta kyllä se sillä ainakin soundaa ihan vitun hyvälle : ) Niin varmasti saundaa, en epäile hetkeäkään. ihan vaan gallup-tyylisenä provona voisin kysyä tältä musanetin sakilta. onko kukaan ikinä saanut K-Custom Medium rideä syttymään? Ja muuten: Mel Lewis on oikeassa siinä lausahduksessaan! Svengi on vain tehokeino |
Mikko A 24.06.2004 13:27:07 | |
---|
John Rileyn Art of Bob Drumming opuksessa on lainaus Mel Lewisiltä, jossa hän neuvoo, että kaikki symbaalit setissä pitäisi olla ridejä :D No vielä parempi ;) I hate your sex! |