Aihe: stagg pellit
1 2 3 4
numppa
27.05.2004 21:05:05
Eli mitä "ammatti" mielipiteitä ko pelleistä?
Onko ihan halpiskamaa vai voisiko noita verrata joihinkin esim paisteen.. tai zildjianin..?

Ainakin hinnaltaan halvempia!
hyvin sä vedät!!!
Tangled**
27.05.2004 21:10:34
En tiedä sanoa. Jotkut Staggit mihin vuonna viisi törmäsin, oli ihan perseestä, mutta eivätpä ehkä kaikki... Ei kyllä nuista pelleistä tietoa paljon paskaakaan, joten pidän pääni kiinni.
Alpha
27.05.2004 21:13:01
Niskamiestä odotellessa...
numppa
27.05.2004 21:15:27
Niin jäi mainitsematta, että pitäisi olla samasta materiaalista kuin esim zildjianin A/K pellit. Siis laadukkaammat Staggit ainakin.
Korjatkaa jos olen väärässä!
hyvin sä vedät!!!
Niskamies
27.05.2004 22:02:38
Kaikki Staggit tehdään B20 seoksesta, josta lähestulkoon kaikki kunnolliset pellit tehdään, esim. Sabian AA ja Zildjian A-custom. Staggilla on kaksi halpispakettia, joista mulla ei ole kokemusta, mutta kaikista muista sarjoista on. Ja ne on ihan pro-tasoa.

Itellä on Staggin DH:ta. 14" medium haikat, 14" ja 16" med-thin exotic crashit ja 20" jazz ride. Voin sanoa että toi ride on ehdottomasti paras koskaan soittamani ride, ja se on helkutin hyvä. Samoin noi crashit. Persoonalliset, mutta aivan loistavat. Toi haikka on mulle hiukan paksu, eli pitäis joskus hommata sille kaveriks jokju ohuempi ja pehmeepi haikka. Rokissa ja rankemassa kamassa noi on ihan loistavat, muttei niinkään jazz-tussuttelussa. Mutta kyllä ne siinäkin toimii. DH on muuten aika rokki-orientoitunut sarja, mutta jazz ride ja exotic crashit tekee poikkeuksen.

Myra on taas metallimiehen satsi. Paksua, korkealle viritettyä, ja metallista saundia. En jazzmiehenä niin hirveästi diggaa, mutta kyllä kai nääkin on hyviä.

Furia on taas sitten aivan saatanan hyvä sarja! Medium crashit on todella "full", mutta hyvällä tavalla. Kovaa pitää lyödä että soi, mutta erittäin hyvän kuuloset on. Ride on aika ping, ja hyvä kellosaundi on. Tästä hyvät symbaalit rokkarille!

SH:sta ei ole ollenkaan kokemuksia, paitsi että haikat eivät olleet yhtä hyvät kuin omat DH:t. Näitä saa sekä regulareina että brilliantteina, ja varmasti ovat hyviä symbaaleja.

Ennen oli kokoajan himo vaihtaa symbaaleja. Nyt ei ole käynyt kertaakaan mielessäni kun DH:t hommasin. Hintalaatusuhde on erinomainen, ja jos hiukan persoonallisemmasta mutta hyvänkuuloisesta symbaalista tykkää, niin eikun Millbrookkiin soittamaan ja ostamaan niin paljon kun sielu vain sietää.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Peace
27.05.2004 22:07:46
ite katoin että saan Stagg SH Serie-peltei niiku 2 crashii ja 1 spalshin 145€,että aika kannattavaa kyl on
Joona Rautiainen
Antti1997
27.05.2004 22:12:11
Tosta jazz ridestä vielä, muistelen että se olis mun kukkarolle aika sopivan hintanen (175€, muistanko väärin?) niin uskaltaiskohan ostaa kokeilematta? Oikeestaan ei sillä soundilla tässä vaiheessa niin hirveesti väliä ole, kuulosuojaimia kun käytän jokatapauksessa enkä soita bändissä, mutta kai se käy kuitenkin rokkiin ja metalliin yms.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
Niskamies
27.05.2004 22:17:28
Tosta jazz ridestä vielä, muistelen että se olis mun kukkarolle aika sopivan hintanen (175€, muistanko väärin?) niin uskaltaiskohan ostaa kokeilematta? Oikeestaan ei sillä soundilla tässä vaiheessa niin hirveesti väliä ole, kuulosuojaimia kun käytän jokatapauksessa enkä soita bändissä, mutta kai se käy kuitenkin rokkiin ja metalliin yms.

Muistat väärin, 170 euroa on. Kyllä sen ostaa kokeilematta, hyvä vehje on. Mutta jos kuitenkin olisi 30 euroa lisää, 200 lähtee Stagg DH medium ride, joka soveltuu noihinn hevi ja metallihommiin paljon paremmin. Ainiin, kannattaa kysyä että "mihin myyt?". Lähtee automaattisesti 20 prosenttia pois, eli medium riden hinnaksi tulisi 160.
Antti1997
27.05.2004 22:19:43
Muistat väärin, 170 euroa on. Kyllä sen ostaa kokeilematta, hyvä vehje on. Mutta jos kuitenkin olisi 30 euroa lisää, 200 lähtee Stagg DH medium ride, joka soveltuu noihinn hevi ja metallihommiin paljon paremmin. Ainiin, kannattaa kysyä että "mihin myyt?". Lähtee automaattisesti 20 prosenttia pois, eli medium riden hinnaksi tulisi 160.

Kiitti, pitääpä kysyä.
Niskamies
27.05.2004 22:23:38
Kiitti, pitääpä kysyä.

Tai sitten SH medium ride. On yks hyllyssä, taitaa olla pikkasen ohuempi kun DH. En ole kokeillut kyllä, mutta sehän vasta halpa on.
jussijoe
27.05.2004 22:35:57

misä noita nyt myytiinkään, ku o päässy unohtumaan...?
jokainen tsänssi on mahdollisuus
Antti1997
27.05.2004 22:45:38
misä noita nyt myytiinkään, ku o päässy unohtumaan...?

http://www.millbrook.fi
JeeVes
27.05.2004 22:52:37 (muokattu 27.05.2004 22:55:33)
Niskamiestä odotellessa...

Nimenomaan! Niskamieshä vois ruveta Staggin esittelijäksi, varmana rupeis menee Staggit kaupaksi.
Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan.
MoonDog
27.05.2004 23:05:22
Kaveri osti hiljattain 17" Furia rock crashin, ja ääni on lähes identtinen Wuhanin S-sarjan crashien kanssa. Ei sitä soundia huonoksi oikein voi sanoa mutta on se kyllä kaukana hyvästä, tai ainakin siitä mitä minä crasheiltani haen. Kongimaisuus ei ole crasheissa minun juttuni.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Olli
28.05.2004 06:48:17

DH 19 crash/ride on mahtavan hyvä komppikrassi.
En käytä hymiöitä.
JanneO
28.05.2004 09:39:22
Mulla on noista staggeista DH:n 8", 12" ja 18" chinat ja olen kyllä todella tyytyväinen ostoksiini, eikä hinnat olleet pahat. Seuraavat (uudet) tulen ostamaan nimenomaan tuota staggia, myraa tahi DH-sarjaa. Taikka sitten kun ne saavat markkinoille sen Black Metal-sarjan, jossa pellit ovat sitten nimensä mukaisesti mustia=)
sepeli
28.05.2004 12:40:30
14" ja 16" med-thin exotic crashit

Olen miettinyt DH-sarjan crashin hankintaa. Pystytkö tarkemmin kuvailemaan kyseisten crashien ominaisuuksia? Noista vähän isompaa ajattelin, ehkä 17". Ei mulla muuta.
"Viime aikoina mikä on alkanu tipahtaan niin on toi bondage." -basistimme
Youni
28.05.2004 12:52:15
No terveppä terve!

Itse ostin tuossa pari päivää sitten Furia 12" medium brilliant splashin. On kyllä hiton hyvä pelti ja 45e! Siitä lähtee todellakin se Splassssssh! Soi sopivan aikaa ja syttyy tarpeeksi helposti.

Ostin tuon splashin ihan ilman kokeilua ja en pettynyt.

Kyllä nuo Staggit on hintansa väärti. Kaikki Staggin pellit ovat siis tuota B20 seosta ja käsintehtyjä!
migi666
31.05.2004 12:50:57

Kumpaa suosittelette enemmän Staggia vai Istambulia? Stagin Dh sarja ja Istambulin (en nyt muista mikä sarja, mutta 18" crash maksaa musamaailmassa jotain 125€:a) ovat harkinnassa, eli kumman valitsen? 18" Crash on hakusessa.
Se on sitä mitä tekee!!
Niskamies
31.05.2004 16:14:18
Kumpaa suosittelette enemmän Staggia vai Istambulia? Stagin Dh sarja ja Istambulin (en nyt muista mikä sarja, mutta 18" crash maksaa musamaailmassa jotain 125€:a) ovat harkinnassa, eli kumman valitsen? 18" Crash on hakusessa.

Staggia ehdottomasti. Käytiin tossa kverin kanssa testaamassa Istanbulia aika huolellisesti, ja kummatkin digattiin Staggista enemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)