Miss Cobain 13.07.2004 22:01:48 | |
---|
okei. siis mulla on ^surkeat rummut, joihin haluaisin uudet kalvot. paljo maksaa? onko järkevämpää vain ostaa uudet rummut? kiitos jos joku jaksaa vastata, koska en tajua oikein(vielä) rummusita mitään.. |
bluesman86 13.07.2004 22:17:27 (muokattu 13.07.2004 22:18:01) | |
---|
no uudet vaikuttaa nii vitusti itekki vaihoin just tänää.... elikkä ihan perus kalvot varmaa kannattaa ruuvvaa kii elikkä remon ambasadorit aina saa suhteellisen hyväl lopputuloksen ja basariin remon powersrokre 3. ja virveliin valkonen ambasadori Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
totomiettinen 13.07.2004 22:29:49 | |
---|
No uusien rumpujen osto sinällään on aika kallista verrattuna siihen, että ostaa vain uudet kalvot. Tulisi aika kalliiksi ostaa joka kerta kalvojen sijaan kokonaan uudet rummut! : ) Tietysti, jos on harkinnut uusien rumpujen ostoa jo pidempään on asia eri. Mutta yleensä uusiinkin joutuu ostamaan uudet kalvot. No mitä tässä nyt kuitenkin yritän sanoa on, että uusien kalvojen ostamista ei pidä sotkea uusien rumpujen ostamisen kanssa. Onhan kyse täysin eri asioista. |
totomiettinen 13.07.2004 22:33:52 | |
---|
Ja hinnoista se verran, että jos uusii vain lyöntikalvot ja omistaa yhden bassorummun, vaikka kolme tomia ja virvelirummun tulee ostoksista selviämään mitä ilmeisimmin noin 100 eurolla. |
Miss Cobain 13.07.2004 22:42:47 | |
---|
elikkä remon ambasadorit aina saa suhteellisen hyväl lopputuloksen ja basariin remon powersrokre 3. ja virveliin valkonen ambasadori tuo on mulle hepreaa.... joo mut kiitti. tuota muuten siis jos mä ostasin kalvot, niin kai ne tulee silleen, että mun tarttee vaan avata vanhat ja pistää uudet paikoilleen..? tai siis.. no jos joku tajus, vastatkoon. lainattua tai ei. "jesus christ looks like me." "mulla ei oo housuja ja meille tuli vieraita." mulla on taas roska silmässä." "se vaan itki mökillä. sitten se lähti lenkille. minä en tee niin, minä syön." "perkele! itikat." älä kysy. |
Antti1997 13.07.2004 23:10:18 | |
---|
joo mut kiitti. tuota muuten siis jos mä ostasin kalvot, niin kai ne tulee silleen, että mun tarttee vaan avata vanhat ja pistää uudet paikoilleen..? tai siis.. no jos joku tajus, vastatkoon.
Kalvoja ostaessa sun täytyy tietää niiden rumpujen halkaisijat. Sitten vain valitset sopivan kalvon, tuo Remon Ambassador on ihan hyvä peruskalvo. Virveliin voit laittaa vaikka semmoisen "coated"-version ja tomeihin kirkkaat, mutta sekin on makuasia. Ja vanhan kalvon saa pois kun avaa ne ruuvit millä se on kiinni. Sitten uusi kalvo tilalle, ruuvit kiinni ja sitten se kalvo vielä pitäisi virittää... se onkin jo asia erikseen! E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-G5 D5-------E5---G5--- |
Remo 13.07.2004 23:15:33 | |
---|
Eli otat ruuvit auki, vanne pois ja vanhat kalvot pois. Sitten uudet kalvot paikalleen, vanne paikalleen ja sitte virittämään eli ruuvit kiinni. Kannattaa lukea toi viritys fag siinä on erittäin hyvät ohjeet joita olen noudattanut ja mainostanut puoli vuotta. Joo kannattaa ostaa toi ambassador kalvosetti. Jos myyjä yrittää tyrkyttää pinstripejä niinkuin minulle kävi ekalla kalvo ostolla niin älä missään nimessä ota niitä, niinden kanssa menee vaan hermo. Rumpujen koot kannattaa mitata mitalla ja muuttaa tuumiksi (kerroin 2.54). PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Joku vaa 14.07.2004 00:00:41 | |
---|
Remon Ambassador coated on hyvä kalvo päälle tomeihin ja virveliin. Basariin sitte Remo Powerstroke 3 molemmille puolille. Jos ei rahat riitä uusiin alakalvoihin niin uusi ne yläkalvot eka mut basariin kannattaa vaihtaa heti molemmille puolille. Tai sit nii et ei vaihda basariin ollenkaa. Tai riippuu taas siitäkin mitkä kalvot sulla on siinä alkuperäsenä... Kannattaa muuten vähän tutustua erilaisiin kalvoihin ja viritykseen jne... kun sekin on osa rumpujen soittoa. Kaksi eniten käytettyä kalvomerkkiä ovat Remo ja Evans, niiden sivuilta löytyy paljon asiaa kalvoista ja virittämisestä. www.remo.comwww.evansdrumheads.comRide : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Paas 14.07.2004 00:04:50 | |
---|
Jos remoa ostat niin cs controlled sound(black dot) kalvo toimii virvelissä kuin tauti. Yksikerroskalvon herkkyys yhdistettynä parempaan kestävyyteen. Suosittelen. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Miss Cobain 14.07.2004 00:18:34 | |
---|
oikeesti kiitos. tosi paljon. mä jopa tajusin mitä pitää tehdä! haa. kalvot kutsuvat (älkää ottako kaksmielisenä)... KIITOS. lainattua tai ei. "jesus christ looks like me." "mulla ei oo housuja ja meille tuli vieraita." mulla on taas roska silmässä." "se vaan itki mökillä. sitten se lähti lenkille. minä en tee niin, minä syön." "perkele! itikat." älä kysy. |
totomiettinen 14.07.2004 00:36:44 | |
---|
oikeesti kiitos. tosi paljon. mä jopa tajusin mitä pitää tehdä! haa. kalvot kutsuvat (älkää ottako kaksmielisenä)... KIITOS. ...Ei oltu ottamassakaan... ... ...??? ...???...? Elekee, elä lyö! Anteeks jätkät! Siivoon varmasti, siivoon! ...Älä!
...väsyttää... |
Joku vaa 14.07.2004 00:56:36 | |
---|
...Ei oltu ottamassakaan... ... ...??? ...???...? Elekee, elä lyö! Anteeks jätkät! Siivoon varmasti, siivoon! ...Älä!
...väsyttää... Tässä näemme esimerkin turhasta viestistä... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Alpha 14.07.2004 00:58:24 | |
---|
Tässä näemme esimerkin turhasta viestistä... Perinteinen m.nettiläinen rumpali... |
sepeli 14.07.2004 16:55:04 | |
---|
Perinteinen m.nettiläinen rumpali... Eli viestissä oli traditional soundi huahhahha.,l, ...väsyttää... "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
lkx 15.07.2004 00:22:13 | |
---|
Eli viestissä oli traditional soundi Pikemminkin trad grip. :P *anteeksiturhaakinturhempiviesti* There is no spoon... |