Niskamies 13.07.2004 19:52:25 | |
---|
Eli miten saisi virvelirummun kiinni rumpuräkkiin? Onko räkkivirvelitelineitä? Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
Paas 13.07.2004 20:36:09 | |
---|
On. Ainakin taman power tower räkkiin saa sellaisen "snare basket" nimisen lisäosan. Sillai hyvä että ei ole snareständin jalat ainakaan tiellä. Kuvia löytynee taman sivuilta. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
totomiettinen 13.07.2004 21:12:12 | |
---|
|
Paas 13.07.2004 23:59:12 | |
---|
Tämä vois muuten olla kanssa hyvä ratkaisu. http://www.tama.com/hardware/product.asp?ID=20 En oo ite kokeillu. mut ajattelinpa vain. Niin, tuossa on sitten jo vähän eri idea. Itse en haluaisi "kelluvaa" snarea. Mun mielestä virvelin kuuluu olla jämäkästi siinä telineessään. Ei siinä mitään niin "vapaata/avointa" sointia tarvita. Mutta kyseessä on jälleen makuasia. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
totomiettinen 14.07.2004 00:41:23 | |
---|
Niin, tuossa on sitten jo vähän eri idea. Itse en haluaisi "kelluvaa" snarea. Mun mielestä virvelin kuuluu olla jämäkästi siinä telineessään. Ei siinä mitään niin "vapaata/avointa" sointia tarvita. Mutta kyseessä on jälleen makuasia. Eri ideahan siinä on. Laitoinpa sen siihen, jos vaikka jotain ois kiinnostanu...ai ei kiinnostanu? : ) Ja enpä kyllä usko, että vaikuttaa edes hirveesti soundiin se kelluva teline, kun virvelistä kuitenkin on kyse. Miksi lie keksitty koko vehje... nokkela poika veistää siitä kyllä polkupyörän. Täh? |
Alpha 14.07.2004 01:01:56 | |
---|
Ja enpä kyllä usko, että vaikuttaa edes hirveesti soundiin se kelluva teline, kun virvelistä kuitenkin on kyse. Kyllähän tuo tietty jonnin verran saundiin vaikuttaa, mut erittäin ikävää on, jos virveli elää omaa elämäänsä iskujen voimasta. Tulee vielä lyötyä kantit "vastapalloon"... |
-Reaper- 14.07.2004 23:02:52 | |
---|
Joo ei toi kelluva ripustus oikeen virvelissä toimi ku sehän hyppii pomppii ja huojuu joka suntaan enkä minä kyllä ainakaan varmaan etes huomais minkäänlaista parannusta soundissa... Rock´N´Roll!! |
Speedy 15.07.2004 11:44:45 | |
---|
Eli miten saisi virvelirummun kiinni rumpuräkkiin? Onko räkkivirvelitelineitä? Riippuu vähän räkistä, mutta mää laitoin Pearlin räkkiin sen niin, että klämppiin semmonen tyhjä putki, siitä putkesta sitten klämpillä virvelitelineen se yläosa kiinni, ja siihen sitten virveli.. Mutta sen klämpin pitää olla semmonen että sitä saa käännettyä joka suuntaan.. (mulla on semmonen musta Premierin malli, en tiedä onko muilla merkeillä vastaavia) Sitten se virvelitelineen putki ikäänkuin vaakatasoon, jos ymmärrät.. vähä hankala selittää.. Mut näin..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Bacchus 15.07.2004 11:49:33 | |
---|
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Paas 15.07.2004 11:51:18 | |
---|
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Roberto 15.07.2004 12:08:52 | |
---|
Miksi lie keksitty koko vehje... nokkela poika veistää siitä kyllä polkupyörän. Täh? Se on keksitty samasta syystä kun kaikki muutkin uudet ständit ja typerät rumpujen tuumakoot... jotain uutta pitää olla myytäväksi kun itse rumpu ei ole muuttunut viiteenkymmeneen vuoteen mihinkään. Eikä tarvitsekaan. |
AP 15.07.2004 13:17:15 | |
---|
Jotain tommosta Gibraltar-tyylistä systeemiä piti itsenikin ehdottaa, periaatteella "hae nippu clampeja ja nippu putkia ja ei kun kokoamaan..." Tietysti sillä tapaa saisi muuten nivellettyä virvelin kiinni vaikka soittotuolin putkeen -- olisipa ainakin omaperäinen ratkaisu. K100 #7 |
nikolai 15.07.2004 22:15:10 | |
---|
Rumpuräkistä tulee aina väistämättä mieleen invavessa.. |
Epämuusikko 15.07.2004 22:36:20 | |
---|
Rumpuräkistä tulee aina väistämättä mieleen invavessa.. Hihii! naulan kantaan. Svengi on vain tehokeino |
Alpha 16.07.2004 01:05:38 | |
---|
No voihan perse... |
tthei 17.07.2004 03:08:06 | |
---|
Ja sitten kun ollaan kaikkien tomien ja peltien lisäksi liitetty virveli siihen räkkiin, voidaankin pistää myös basari(t) siihen lisäksi roikkumaan :D Saisikohan rumpupenkin liitettyä siihen vielä :D Saatais kokosetti yhteen pakettiin. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Speedy 17.07.2004 12:11:20 | |
---|
Ja sitten kun ollaan kaikkien tomien ja peltien lisäksi liitetty virveli siihen räkkiin, voidaankin pistää myös basari(t) siihen lisäksi roikkumaan :D Saisikohan rumpupenkin liitettyä siihen vielä :D Saatais kokosetti yhteen pakettiin. Eikös se joku tommonenkin härveli ole olemassa.. ainakin Dennis Chambers jossakin videon pätkässä soitteli tommosella.. =I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
tthei 17.07.2004 12:57:35 | |
---|
Eikös se joku tommonenkin härveli ole olemassa.. ainakin Dennis Chambers jossakin videon pätkässä soitteli tommosella.. =I Joo olen mäkin tollasen nähnyt (esim. Toby Royster Jr.). Mutta minusta toi alkaa menee jo ehkä vähän liiotteluksi ton räkin kanssa (siis toi basareiden liittäminen siihen). Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Speedy 17.07.2004 14:59:37 | |
---|
Joo olen mäkin tollasen nähnyt (esim. Toby Royster Jr.) Taispa muuten ollakkin sama video..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
pasij66 17.07.2004 16:32:33 (muokattu 17.07.2004 16:35:53) | |
---|
Repikää siitä huumoria. V***u mikä katiska! http://www.drumframe.com/ PS: Tässä muuten toi jakkarakin on jotenkin sairaalla tavalla "innovoitu" tohon sekamelskaan kiinni. Huh huh :D On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |