Aihe: Thomanilta?
1
JeeVes
06.07.2004 10:34:49
Paljonkos porukka tilailee kamaa Thomanilta? Onko mielestänne hinnat nousseet suosion kasvamisen myötä?

Sitten yksi kysymys: tilasin tässä Thomanilta paketin. Ilmoitus siitä, että se on lähetetty tuli kännykkään. Paketti tulee siis postiennakolla. Kysymys kuuluu: ilmoittaako posti paketin saapumisesta. Kysymys saattaa vaikuttaa tyhmältä, mutta tyhmäy kysymykset ne parhaita on.

:)
Carma - Butterfly Ep (out now!) Myyn: Istanbul Alchemy Prof. 20" medium ride ja 13" sweet hihat!!
Sgandalf
06.07.2004 10:42:55
Kysymys kuuluu: ilmoittaako posti paketin saapumisesta. Kysymys saattaa vaikuttaa tyhmältä, mutta tyhmäy kysymykset ne parhaita on.

Totta kai ilmoittaa, tosin minä olen sen verran malttamaton, että minulla on tapana kytätä lähetysseurantaa ja hakea paketti jo ennen kuin Posti ehtii lähettää saapumisilmoituksen.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Blitz
06.07.2004 11:01:59
Minä tilailen aivan liikaa Thomannilta. :) Usein kannattaa tilata kavereiden kanssa kimpassa, niin voitte jakaa postikulusumman pienemmäksi. Näin minä teen.

Transpointilta soitettiin, että puolen tunnin päästä kamat tulevat pihaan. Ekaa kertaa paketti oli liian painava postille, joten se toimitetaan kotipihaan lisämaksutta! Ja vain neljä päivää sekin kestää. Kaverin 50 kilon kitarakaappi toi vähän painoa paketille. Itselle ei sieltä paljoa kamaa tule. :|
:(
Mikko A
06.07.2004 12:46:43
Posti lähettää tietysti postissa saapumisilmoituksen ja se tulee aina monta päivää paketin saapumisen jälkeen. Ja ilman sitä lappua paketin voi noutaa vain ja ainoastaan sillä lähetystunnuksella.
I hate your sex!
MoonDog
06.07.2004 21:42:56
Itse hain eilen juuri yhden paketin postista (tosin se oli Biltemasta), jos tuli perjantaina tekstiviestillä ilmoitus. Kyseisestä paketista olisi tullut lappu omaan postilaatikkooni vasta tänään. Että ei siinä montaa päivää yleensä mene, kun se lappu tulee.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
ltg
08.07.2004 17:42:52
Thomannilta tilailen suurimman osan kamoistani. Tänään tuli ilmoitus postista, että Tamburon virveli sekä kalvo- ja standipaketti on saapunut. Perjantaina laittoivat tulemaan, elikkä palvelu pelittää, ainakin omalla kohdalla.
IMIK#5,KK#3
Minkä vanhana oppii, sen uutena taitaa
ltg
08.07.2004 17:43:41
Posti lähettää tietysti postissa saapumisilmoituksen ja se tulee aina monta päivää paketin saapumisen jälkeen. Ja ilman sitä lappua paketin voi noutaa vain ja ainoastaan sillä lähetystunnuksella.

Kävin kyllä ihan vaan passin kanssa hakemassa oman paketin viimeksi, kun en lappua jaksanut odotella.
IMIK#5,KK#3
Minkä vanhana oppii, sen uutena taitaa
Mikko A
08.07.2004 20:42:07
Kävin kyllä ihan vaan passin kanssa hakemassa oman paketin viimeksi, kun en lappua jaksanut odotella.

Jaa, outoa. Mulle ne ei oo antanu mitään tietoja paketin tilanteesta ilman sitä lappua tai numeroa...
I hate your sex!
dictatorsh*t
08.07.2004 21:53:47
Mitään en ole tomaannilta tilannu. Enkä tilaa. Ainakaan heti.
Sgandalf
08.07.2004 21:54:27
Jaa, outoa. Mulle ne ei oo antanu mitään tietoja paketin tilanteesta ilman sitä lappua tai numeroa...

Missäs natsi-Postissa noin toimitaan? Täällä ei tarvitse edes pakettinumeroa, riittää kun sanoo, että omalla nimellä on saapunut paketti.
Antti1997
08.07.2004 21:56:36
Täällä taas kaikki suurinpiirtein tuntee toisensa, niin postin setä oli tullut faijalle huutelemaan viereiselle huoltoasemalle että pojalle on paketti. =)

Kerran tuli saapumisilmoitus vaikkei koko paketti ollut vielä edes tullut postiin!
"Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee]
Paas
08.07.2004 21:56:45
Missäs natsi-Postissa noin toimitaan? Täällä ei tarvitse edes pakettinumeroa, riittää kun sanoo, että omalla nimellä on saapunut paketti.

Hassua. Missä päin asut. Taidat asua kylässä jonka asukasluku on 5 henkeä(4+postin täti) ja kaikki tuntevat toisensa. :0)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Antti1997
08.07.2004 21:57:30
Hassua. Missä päin asut. Taidat asua kylässä jonka asukasluku on 5 henkeä(4+postin täti) ja kaikki tuntevat toisensa. :0)

HOho, luepa mitä juuri kirjoitin!! =D
"Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee]
Paas
08.07.2004 21:57:42
Täällä taas kaikki suurinpiirtein tuntee toisensa, niin postin setä oli tullut faijalle huutelemaan viereiselle huoltoasemalle että pojalle on paketti. =)

Hoho! :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Sgandalf
08.07.2004 21:59:41

Hoh, vittuile vaan, minulla on postiasioiden suhteen asiat kuitenkin paremmin!
Jeltz
08.07.2004 22:54:44
Tilasin thomannilta koko setin, kaikkine tilpehööreineen. Kyllähän ne sieltä tuli, mutta viimeiset pellit vasta kahden kuukauden odottelun jälkeen. Kyllä palvelu pelasi, kysymyksiin tuli vastauksia ja lähettivät uuden klämpinkin hajonneen tilalle.
Pulp
Saukki
08.07.2004 23:03:14

Joo, kyllä Thomanilla on hyvä palvelu...
Mikko A
09.07.2004 02:42:33

Rovaniemen maalaiskunnan päänatsipostissa. Esim. Matkahuollossa ei kuitenkaan tarvi ku nimi sanoa niin kädet on täynnä paketteja. Tuolla postissa vaan. En tiedä sitten miten tuolla kaupungin puolella hommat hoituu kun en oo sieltä yhtään pakettia hakenu.
I hate your sex!
JeeVes
09.07.2004 07:53:21
standipaketti on saapunut

Mikä standipaketti?
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)