polytoximaniac 01.08.2004 23:49:54 | |
---|
Eli kannattaako ko. paikasta tilata kalvoja kun oon muutamiin kirjotuksiin täällä törmänny joissa on melkein jopa haukuttu koko paikka.. Kattelin vaan hintoja eikä ollu mitään älyttömiä (vaikka eipä ne kalvot muutenkaan paljoa maksa).. Onko kenelläkään kokemuksia tuolta tilatuista kalvoista? Onko kalliit toimitusmaksut? 'Tos! |
Alpha 01.08.2004 23:54:18 | |
---|
Suomesta, Suomesta!!! Kävelet lähimpään alan liikkeeseen... Olipa taas turha kirjoitus... |
Postmortem 01.08.2004 23:58:30 | |
---|
Kyllä Suomesta saa samaan hintaan ellei halvemmalla kuin thomannilla kun ostaa oikeasta kaupasta.Eikä tartte postimaksuja maksella ja rahat menee suomalaisille eikä millekkään perkeleen keskieuroopan suuryritykselle! Haetaan 12-16 v. kitaristia hevibändiin Seinäjoella! |
sepeli 02.08.2004 14:39:01 | |
---|
Kerran olen Thomanniltakin kalvot tilannut, eikä mitään ongelmia ollut. Suosittelen kuitenkin Suomesta ostoa kuten edellisetkin. Ei tarvitse odotella jne. "Kyllä tuo sormettaminen on ihan ok." -Erkki-Pekka J. Helle, Bees & Honey - palsta Suosikki 7/04 |
Joku vaa 02.08.2004 15:00:20 | |
---|
Suomesta. Ei kannata maksaa 20e lisämaksua jos saa sieltä 5e halvemmalla virvelinkalvon. Vaikka isomman satsin tilaisit nii melkeen tappiolle jäisit. Eri asia jos muutenki on tilaamassa sieltä jotain... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Epämuusikko 02.08.2004 20:39:05 | |
---|
Oon tilannu kalvoja T-kaupasta. Ei oo ollut ongelmia. Kapuloita en sieltä tilaisi missään tapauksessa, heittävät kuitenkin jonkun kieron satsin, missä on vuosirengas vielä just nupin ja varren liitoskohdassa. Kalvot, virvelinmatot uskaltaa tilata. Off-topiccina Thomann-mainoksena mainittakoon sieltä saatavat Sonorin virvelinmatot, n. 30 € kipale. Perhanan hyviä, pronssista ja messinkistä käyttävänä suosittelen. Svengi on vain tehokeino |
Sgandalf 02.08.2004 20:52:43 | |
---|
Kapuloita en sieltä tilaisi missään tapauksessa, heittävät kuitenkin jonkun kieron satsin, missä on vuosirengas vielä just nupin ja varren liitoskohdassa. Tuollaisessa tapauksessa vika ei olisi Thomannissa, vaan kapuloiden valmistajassa. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Paas 03.08.2004 00:48:51 | |
---|
Tuollaisessa tapauksessa vika ei olisi Thomannissa, vaan kapuloiden valmistajassa. Ei niin. Mutta kun itse menee liikkeeseen niin voi valikoida sieltä ne hyvät yksilöt. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
JeeVes 03.08.2004 09:00:12 | |
---|
Kyllä kannattaa tilata, jos tilaat samalla jotain muuta sätsäkettä. Ei kannata yksistään tilata mitään kalvoja sieltä. Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan.
(Albert Järvinen) |
Sgandalf 03.08.2004 10:40:05 | |
---|
Ei niin. Mutta kun itse menee liikkeeseen niin voi valikoida sieltä ne hyvät yksilöt. No niin no, tottahan tuokin. Tosin itselleni ei ole tullut vastaan vielä ensimmäistäkään huonoa Vater- tai Vic Firth -paria. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |