tthei 28.07.2004 17:27:20 | |
---|
Niin elikkä kuinka moni teistä käyttää korvatulppia tai muita suojaimia kun treenaatte? Entä käytättekö keikoilla soittaessanne? Itse käytän tulppia oikeastaan aina treenatessani. Pitäisi kai hankkia sellaiset valetut korvatulpat, mutta hintaa niillä taitaa olla ehkä vähän liikaa :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
anstir 28.07.2004 17:29:16 | |
---|
Kuinka moni ei kaytä? |
Alpha 28.07.2004 17:32:21 | |
---|
Reenatessa ei tule suojattua...läpät korville ja volaa. En suosittele... Niin ja nyt ku rupes miettimään, niin empäs ole keikoillakaan suojaimia/tulppia käyttänyt... Mitä? Hä??? TÄH!!!??? |
Antti1997 28.07.2004 17:44:16 | |
---|
Minä käytän aina kotona soittaessa kuulosuojaimia. Enemmän mua huolestuttaa se että mulla on aina soittaessa siellä suojaimen alla oikeessa korvassa nappikuuloke, ja sitä musaa tulee sitten sieltä huudatettua aika kovalla... "Mun pääni on betonia ja maksan paikalle on vaihdettu vuonna kuuskytkuus jääkiekko! Ei muhun pilsnerit pure!" |
totomiettinen 28.07.2004 17:53:04 | |
---|
No tämähän nyt riippuu täysin siitä tilasta(ei mielen-) missä treenaa ja missä soittaa. Itsellä ehkä noin 15 neliön huone käytössä, pakko käyttää suojaimia. Joskus earin joulukuuset käytössä, useimmiten peltorin radiolla varustetut ns. metsurin kuulosuojaimet(nämä ollos loistavat!). En oikein tykkää käyttää keikalla soitettaessa mitään suojaimia. Sellanen ois paras tila treenata, missä ei tarviis suojaimia käyttää. Kuulis soittonsa sellaisena kuin se on. |
Wiitala 28.07.2004 18:04:25 | |
---|
Valetut tulpat. Keikalla saa monitorit suoraan tulppiin, ja treenatessa vain filtterit takaisin. Tyhmää olla käyttämättä... Ehdotan lakialoitetta jolla määrättäisiin kuulonhuolto yhtä tärkeäksi kuin seksivalistus!! Terveydenhoitajat voisivat sitten punastella erilaisten tulppien kanssa... "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Terok 28.07.2004 18:08:06 | |
---|
Peltor |
kamelisko 28.07.2004 18:39:51 | |
---|
Sain ensimmäiset rumpuni joskus kauan sitten ja soitin puoli tuntia innoissani ilman suojaimia. (loppupäivä *VINKUUUUUUUUU*) Sen jälkeen en ole kapuloilla soittanu ilman suojausta. |
Jeltz 28.07.2004 18:40:55 | |
---|
Ehdotan lakialoitetta jolla määrättäisiin kuulonhuolto yhtä tärkeäksi kuin seksivalistus!! Terveydenhoitajat voisivat sitten punastella erilaisten tulppien kanssa... Aika hyvä idea :) Itse käytän aina soittaessa ihan perus kuusitulppia. Pulp |
Outkast 28.07.2004 18:45:56 | |
---|
Aina earit korvissa ja välillä perseessäkin... No eiko aina käytän tulppia keikoilla/reeneissä/ulkona/sisällä/pienissä tiloissa/isoissa tiloissa. Se nyt on itseselvyys idiootti soittaa ilman tulppia. |
takajalka 28.07.2004 18:56:03 | |
---|
Käytän aina kuusimallisia "hifi-tulppia". Ne toistaa niin ylä- kuin alataajuudetkin lähes luonnollisesti, mitä ei kaikista keltaisista vaahtomuovitulpista sanoa. En enää edes suostu soittamaan ilman suojausta. Rakensin myös Koss The Plug -nappikuulokkeista ja hifi-kuusista inear-monitorit. Toimivat mainiosti! Ainoastaan lyhyt johto harmittaa, pitää ostaa jatkopala. Aikomuksena on käyttää niitä myös keikoilla klikin ja sekvensserin kanssa. Mestarit eivät lainaa, mestarit varastavat. -Stravinsky |
afro 28.07.2004 19:10:50 | |
---|
Jep, käytännössä aina treenatessa, keikoilla ja missä vain soittaessa tulpat päässä. Tyhmää olla käyttämättä suojausta. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Paas 28.07.2004 20:02:15 | |
---|
Kuulon suojaaminen on minulle itsestäänselvyys. En voi käsittää että joku soittaa ilman suojausta. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
kattila 28.07.2004 21:36:16 | |
---|
Tulpat on aina päällä, kun soittaa. Oli keikka tai treenit. Dust to dust |
Remo 28.07.2004 21:53:34 | |
---|
Joo aina on tullut pidettyä peltoreita, kun on treenannut päässä paitsi virittäes ja kaupassa kun on ollut symbaaleita ostamassa. En sitte tiedä pitäiskö se setti virittää peltorit päässä vai ei. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
rakki 28.07.2004 22:27:50 | |
---|
Ei kehtaa enää irvistellenkään soittaa ilman korvatulppia. Pellitkin jo kihisevät pitkin takaraivoa sellaisella volyymilla ilman kuulosuojia soitettaessa, ettei sitä kestä piruparkakaan. Mahdottomuus siis soittaa ilman tulppia. Ärsyttävät ihmiset jotka selittävät että 'emmää mitää kuulonsuojaimia tarvi oon soittanu jo kaks vuotta eikä oo yhtään kuulo huonontunnu!' Odotan innolla kun pääsen hetken kuluttua viisastelemaan heille siitä, kuinka kuulolaite on vinossa hähää! love bang crash awakka wakka bam thwok! |
Lapaluu 28.07.2004 22:28:23 | |
---|
Kuulosuojaimet reenatessa ja joskus mahdollisesti tulevilla keikoilla tulpat. - lapis over and out. |
migi666 28.07.2004 23:48:11 | |
---|
Mie käytän semmoosia isoja "metsurinkuulosuojaimia", olen todennut ne hyviksi ja tulen semmoisia käyttämään. Ne päässä rummut kuulostaa jämäkiltä. Keikoilla on korvatulpat. Se on sitä mitä tekee!! |
Katiska 29.07.2004 00:08:33 | |
---|
Valetut tulpat. Keikalla saa monitorit suoraan tulppiin, ja treenatessa vain filtterit takaisin. Näppärää. Käykö tuommoseen kaikki valetut tulpat, vai pitääkö olla erikseen monitoreja varten tehdyt? Mitkäs monitorit sulla on? |
dictatorsh*t 29.07.2004 00:20:36 | |
---|
Joulukuuset on nyt yleisimmin käytössä. Harvoin keltaset ym. "kertakäyttötulpat". Talouspaperiakin koitettu... Myrikles!
"Mastokellukaa nyt saatana!" - g1player |